2016/11/02

Inspiration + must have


Elegancki płaszcz

Urocza, delikatna sukienka do wigilijnego stołu

Delikatna sukienka na każdą okazję

 Kombinezon

Długa, rozkloszowana spódnica

Zwiewna bluzka

Płaszczyk ze sztucznego futerka

Satynowa bomberka

Sukienka na sylwester

Ciepły, aksamitny dres

Wszystkie ubrania pochodzą ze strony ORNATE, która w swoim asortymencie ma o wiele więcej przepięknych i wysoko jakościowych rzeczy.
N I E  J E S T  T O  P O S T  S P O N S O R O W A N Y

Spodobał Ci się post? Zaobserwuj mój blog, aby być na bieżąco! KLIK
 
Photobucket Photobucket Photobucket

16 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta zwiewna różowa bluzka ;) Bardzo fajnie, że futro jest ze sztucznej skóry - już lubię ten sklep ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, eleganckie ubrania :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się inspiracje oaz ubrania jakie wybrałaś! Nigdy nie słyszałam o tej firmie. Koniecznie muszę przejrzeć jej asortyment!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym mieć takie futerko i te botki, świetny trend jak dla mnie. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne ubrania! Zakochałam się w tej zwiewnej bluzce w kolorze pudrowego różu *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ubrania :)

    Zapraszam do mnie, jeżeli ci się spodoba to zaobserwuj
    http://meryandcara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne są te brązowe botki :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie ubrania w bardzo fajnych kolorach ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszczyk i bomberka genialne! :)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie inspiracje! Ta sukienka do wigilijnego stołu jest przepiękna♥

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz, stylizacja genialna a zdjęcia wow! Rewelacja :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń