Individually

08:31

Hej kochani! Dziś przychodzę do Was z niecodzienną stylizacją, która nie każdemu może przypaść do gusty. Jednak to jak się ubieramy powinno przede wszystkim odpowiadać nam. Pamiętam kiedy założyłam pierwszy raz do szkoły spodnie typu culotte (przeczytaj o nich mój post - tutaj). Ten fason wtedy jeszcze nie był tak popularny jak teraz. Nie było go w sklepach i dostać je było bardzo trudno. Usłyszałam wtedy komentarz od mojej koleżanki, że nie zawsze to co modne musi być ładne. Nie mogę zgodzić się z tymi słowami ponieważ "ładne" to słowo bardzo względne. Każdemu podoba się co innego, każdy ma inny styl i myślę, że nikomu nie możemy narzucać wyznaczonych przez siebie wzorców. Jeśli podobają mi się dzwony, culotte, duże swetry czy rybaczki - założę je. Moda jest czymś cudownym i warto się nią bawić, tym bardziej kiedy sprawia nam to przyjemność.
dress: Bershka
blouse: PLNY Lala
bag: DressLily
jewelry: BornPretty
boots: Converse

Polecane blogi:

Spodobał Ci się post? Zaobserwuj mój blog, aby być na bieżąco! KLIK
 
Photobucket Photobucket Photobucket

You Might Also Like

22 komentarze

  1. bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji :)
    karolajn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w Twoich włosach, kochana! Mam wrażenie, czy rosną z prędkością światła? ;) Co do stylizacji - uwielbiam spódnicę, ale nie zestawiłabym jej z tą bluzką. W każdym razie myślę podobnie jak ty - to, jak wyglądamy i jak się ubieramy zależy tylko od nas. To my powinniśmy się czuć w tym dobrze. Opinie innych ludzi mają mało do tego.

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. I zgadzam sie z Tobą w 100%! Wyglądasz pięknie, a jeśli komuś sie nie podoba to tylko i wyłącznie jego indywidualna sprawa, ważne, ze ty czujesz sie dobrze!:)
    Dziękuję za polecenie!:)

    Pozdrawiam!
    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się zestawienie spódnicy z trampkami. Ładna stylizacja :)

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdanie - genailne! Racja, nie wszystkim musi się podobac, wazne że Tobie się podoba. O gustach się nie dyskutuje :D Pięknie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja. Cudownie wyglądasz w tej sukience. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba :)
    Ale pewnie bym tak zmarzła teraz haha

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! Z chęcią bym się tak ubrała :*
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  9. W pełni się z Tobą zgadzam! A stylizacja jest świetna!
    HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się to, że jest nietypowa. Mało teraz oryginalności więc jestem na tak! Ładne zdjęcia :)
    Keep your distance..

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz oryginalnie, nie jak większość dziewczyn teraz i to jest ogromny plus! Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow wyglądasz bardzo oryginalnie :) Super pomysł na takie połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moda non stop się zmienia - Ty wyglądasz super w takiej stylizacji ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnemu we wszystkim ładnie, jak to mówią. Spódnica jest genialna! Ostatnio coraz bardziej podobają mi się właśnie spódnice, chyba aż zacznę je nosić. Nie pasuje mi tu tylko ta torba, ale może to dlatego, że takich nie lubię. Już Ci mówiłam, że masz piękne włosy? Tak? To będę Ci to mówić na okrągło. :D

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Większość osób nie prezentuje sobą nic nadzwyczajnego, a widząc coś odmiennego natychmiastowo krytykują. Strasznie nienawidzę takiego zachowania, jednak od dłuższego czasu staram się nie zwracać na to uwagi. Według mnie wyglądasz bardzo hi fashion jednak zestawiłabym górę oraz dół zupełnie inaczej, ale rzecz jasna, każdy ma swój styl!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się bardzo podoba Twoja stylizacja, chociaż sama bym się tak nie ubrała (wyglądałabym w tym okropnie).

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz przepięknie jak zawsze, super stylizacja, zdjęcia i ogólnie wszystko :) Moim zdaniem nie ważne czy dana rzecz jest modna, ważne że się tobie podoba!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  18. Odważnie! Ja chyba jeszcze nie dorosłam po prostu do tego, aby ubierać się faktycznie w te rzeczy, które podobają się MI. Twoje połączenie wygląda świetnie!

    pleasantliar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja. Zazdroszczę włosów takie dłuugie !
    Pozdrawiam serdecznie Kochana ;*
    angelikanowakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram