2016/09/25

Fall's opening with DressLily

Hej kochani! Dokładnie 11 dni temu minął równy rok bloga. Mimo tego krótkiego czasu czuję się naprawdę dobrze, że wytrwałam mimo kilku drobnych potknięć. Jestem zadowolona z tego co osiągnęłam i czuję się naprawdę spełniona. Blog miał być dla mnie małym oderwaniem od świata. Dziś jest częścią mnie, bez której czułabym się źle. Mimo krytyki od wielu osób cieszę się, że nadal tu jestem i jednak mam to swoje małe grono czytelników. Chciałabym się rozwijać dalej i wkraczać cały czas na nowe ścieżki. W głowie mam nawet i kanał na YouTube. Dajcie znać co o tym myślicie. Dziękuję Wam, że jesteście dla mnie tak jak ja jestem dla Was.
top: DressLily
pants: Bershka
poncho: Orsay
bag: DressLily
boots: Converse

Chciałbyś aby Twój blog został polecony w moim następnym poście? Wystarczy w komentarzu podać cenę tych dwóch produktów KLIK1 KLIK2. Powodzenia!

Spodobał Ci się post? Zaobserwuj mój blog, aby być na bieżąco! KLIK
 
Photobucket Photobucket Photobucket

30 komentarzy:

  1. Zacznij nagrywać na YT <3
    Pięknie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagrywanie na YouTube to bardzo dobry pomysł, ale i tak najbardziej czekam, aż zaczniesz nagrywać coś na snapchacie. :)
    1.$7.52
    2.$11.36
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kanał na YouTubie to świetny pomysł, z chęcią bym Cię pooglądała ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś taka śliczna! Gratuluję, że wytrwałaś. Nie przejmuj się krytyką innych. Obserwuję :*
    koszulka: 7.52
    torba: 11.36

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny outfit! ♥ Poklikane.

    Będę wdzięczna za poklikanie w linki u mnie :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że wytrwałaś mimo krytyki, masz świetnego bloga! Śliczne zdjęcia :*
    1. $7.52 2. $11.36
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega, że wytrwałaś mimo krytyki innych, zazdroszczę Ci, ja bym pewnie od razu chciała blokować bloga ;P Mam nadzieję, że kiedyś tak jak ty przestanę się aż tak bardzo przejmować krytyką :D Te ponczo jest cudne, mam zamiar kupić podobne :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz w tej bluzeczce :)
    Gratuluję roku bloga i życzę jeszcze większej wytrwałości i dużo pomysłów.
    Ja już nie mogę się doczekać, kiedy za rok zobaczę swoje postępy blogowe.
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wyglądasz, takie poncho jest chyba idealne na jesień.
    Myślę, że kanał to ciekawy pomysł i mogłabyś spróbować :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, taka ładna Dziewucha, to się nie dziwię, że po roku blogowania wyniki są bardzo pozytywne! Wytrwałości (dalszej) życzę i wchodź w YouTube, chociażby po to, żeby sprawdzić czy bardziej odpowiada Ci ta forma ekspresji. Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny look :) Widze ze conversy nosisz bez skarpetek :) Czesto to praktykujesz z innymi butami ? :)
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istnieją takie skarpetki jak stopki, polecam :)

      Usuń
  12. Piekne zdjecia! :D Mega podoba mi się Twoj blog ;) Obserwujemy? :)) start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w dalszym blogowaniu!
    Świetna stylizacja! :D

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę dużo weny i wytrwałości na kolejne lata blogowania! No i z pewnością chętnie obejrzę filmiki, gdy już wystartujesz na yt! :D
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post and you looks absolutly amazing!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  16. wygladasz cudownie! i to poncho <3
    masz niesamowita urode!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega wyglądasz!
    Szczękę zbieram z podłogi !
    Supeer!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję. Kanał na YouTube to świetny pomysł. :)


    http://echoo-echo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia w kolejnym roku blogowania:)
    Zdjęcia super

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczne zdjecia:)
    dodaje do obserwowanych :)

    zapraszam do siebie, odwdzieczam sie za kazdy komentarz :)

    http://princessdollcute.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale ładne zdjęcia! Gratuluję roku i wytrwałości, kochana:)
    $7,52 $11,36


    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna grafika bloga! <3 Kanał na yt to dobry pomysł :D
    http://poprostu-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń