White or black - ZAFUL

16:39

 Hej kochani! Dziś przygotowałam dla Was 2 stylizacje, jednak nie na tym skończy się post. Osoby, które widziały poprzedni wpis na pewno zauważyły tzw. "wishlistę" ze sklepu ZAFUL oraz Banggood. Prawdę mówiąc i patrząc na moje poprzednie zamówienia ze sklepów tego typu, nie spodziewałam się niczego specjalnego. W odróżnianiu od Banggood, z którym kontakt nagle się urwał, ZAFUL wywarło na mnie ogromne wrażenie. Ubrania są naprawdę fajnej jakości oraz zgadzają się z tym co jest pokazane na stronie. 
Muszę Wam też powiedzieć, że dziś obchodzę swoje 17 urodziny. Szczerze nie czuję tego wieku i tego, że już za rok będzie ta wyczekiwana 18.
kimono: Orsay
crop top: Zaful
pants: Bershka
boots: Converse
sunglasses: Zaful
coat: ?
shirt: Zaful
pants: H&M
boots: Converse
sunglasses: Zaful

black or white?

polecane blogi:

Chcesz abym poleciła Twój blog w następnym poście? Podaj w komentarzu te 3 ceny: KLIK1 KLIK2 KLIK3, a ja na pewno zajrzę na Twoją stronę oraz wybiorę kilka osób, których blogi polecę.

Spodobał Ci się post? Zaobserwuj mój blog, aby być na bieżąco! KLIK
 
Photobucket Photobucket Photobucket

You Might Also Like

32 komentarze

  1. Pięknie wyglądasz!

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. White! Świetnie wyglądasz, no i cóż to za idealna figurka? :) Kochana, wszystkiego najlepszego! Spełnienia marzeń, niezapomnianych chwil z życiu i wspaniałych ludzi obok siebie! Dużo miłości i kolejnych wywiadów ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje bardzo ladne, ale dla mnie 2 wygrywa :D
    (W.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stylizacje! Ze mną Banggood równiez zerwało kontakt nagle :/ Bardziej spodobała mi się pierwsza stylizacja. Spełnienia marzeń kochana <3

    http://rilseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie black. Bardzo mi się spodobała koszula w tej stylizacji. Pięknie wyglądasz. :D

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie stylizacje przypadły mi do gustu.:) W 1 świetne spodnie, w 2 koszula. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacje!

    1.$12.49
    2.$4.59
    3.$18.01

    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba outfity są świetne!

    Zapraszam na nowy wpis! Daj znać w komentarzu jak Ci się podoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<





    OdpowiedzUsuń
  9. Bardziej podoba mi się ten pierwszy outfit. Bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciach.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaką masz piękną figurę. Jest czego pozazdrościć. Stylizacje wyglądają fajnie. W białych spodniach wyglądasz nieziemsko :)
    ceny to 18.01$ druga to 4.59$ a trzecia 12.49 :d

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi podobają się obie stylizacje :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Top i okulary z 1 outfitu są przepiękne!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie outfit white jest cudowny! Zapraszam na mojego bloga: BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego :)Obie stylizacje przypadły mi do gustu, ale druga bardziej. Może dlatego, że wolę koszule

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne stylizcacje. Wszystkie są jak najbardziej w moim stylu. Jesteś bardzo fotogeniczna :)

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie stylizacje są super, ale jednak serce skradły mi białe spodnie! Ja właśnie czekam na sporą paczkę od Zaful, mam nadzieję, że również mnie nie zawiedzie :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zestawy, ja oddaję głos na stylizację numer 2 ;)
    Mimo że bardzo spóźnione, to wszystkiego najlepszego!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia i stylizacje 💕
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie stylizacje świetne i nie umiem zdecydować, która lepsza!
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaful ma naprawdę cudowny asortyment, rzeczy z tego sklepu są bardzo oryginalne. Co do Banggood to miałam dokładnie taką samą sytuację. Kontakt się po prostu urwał, co według mnie jest mało profesjonalne :/
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne stylizacje! Obie bardzo mi się podobają, choć wolę pierwszą. $18.01, $4.59, $12.49.
    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  22. obie stylizacje mi sie bardzo podobaja, jednak jakos bardziej ujela mnie ta z czarnymi spodniami, bo ta koszula.. boska <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne stylizacje! Szczególnie podoba mi się ta pierwsza :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie
    girl-with-passion.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale ładne stylizacje!
    Bluzka z tej pierwszej- mega!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz! Ja czekam na woje zamówienie z Zaful i mam nadzieję, że też będzie udane :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Też zamówiłam sobie tą koszulę z drugiej stylizacji. Jest mega! :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podobają mi się obydwie!! ♥ 12.49$, 18.01$, 4,59$
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Białe spodnie z dziurami boskie! :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram