Cheap or chic? - chińskie kosmetyki

11:03

Hej kochani! Jakiś czas temu przyszła mi moja mała paczuszka z Born Pretty Store. W środku znalazły się 2 zestawy cieni oraz 2 eyelinery. Prawdę mówiąc byłam dość sceptycznie nastawiona do tych kosmetyków. Nie od dziś wiadomo, że zamawiając z tego typu stron tak naprawdę nigdy nie wiemy co dostaniemy. Ku mojemu zdziwieniu produkty, które dostałam są naprawdę świetne. Cienie są niesamowicie napigmentowane, eyelinery mają moje ulubione pędzelki i prezentują się cudownie. Jedyne czego się obawiam, to opakowania, które wyglądają na słabo wykonane.
Chociaż do makijażystki mi daleko, a moja przygoda z tego typu produktami dopiero się zaczyna to postanowiłam spróbować i zdziałać coś dla Was.  Moimi ulubionymi kolorami są wszystkie w odcieniach bieli i srebra. To właśnie "mini paletka" w tych kolorach wygrała i to z nimi eksperymentowałam. Wynik ocenicie sami. 
Jak oceniam te produkty?
Cienie (KLIK) - 9/10 
Eyelinery (KLIK) - 9/10

Polecane blogi:

Spodobał Ci się post? Zaobserwuj mój blog, aby być na bieżąco! KLIK
 
Photobucket Photobucket Photobucket

You Might Also Like

48 komentarze

  1. Ja ostatnio też testuję chińskie kosmetyki i srednio mi się sprawdzają niestety ;/
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny mzkijaż i te zdjęcia...jbhvcgj

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio właśnie czytałam same dobre opinie na temat chińskich rzeczy. Może sama coś wypróbuję?
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta paletka :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkty prezentują się świetnie, bardzo ładnie wyglądają :D Nie wiem czemu, ale nie mogę kliknąć w linki :/
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się kolory cieni! Dzięki za polecenie mojego bloga :*
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze boję się zamawiać kosmetyki z chińskich stron, wole sprawdzone produkty z drogerii, ale te wyglądają super!

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym takie wypróbować :)
    Zapraszam na mojego:
    - Bloga
    - Instagrama
    - Fanpage'a

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post, chciałabym takie kiedyś wypróbować:). Zapraszam do mnie i zachęcam do komentowania oraz obserwacji ( odwdzięczam się tym samym) Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż prezentuje się bardzo ciekawie na Tobie! Szczególnie przykułam wzrok na Twojej bluzeczce! Jest naprawdę śliczna tak jak i design oraz zdjęcia na Twoim blogu. Zostaje na dłużej!

    Zapraszam na mojego bloga, jeśli ci się spodoba, zaobserwuj!
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie jestem jakos bardzo przekonana do kosmetykow z chinskich stronek, ale te wygladaja na porzadne. ¦)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna recenzja. Cudowne są te cienie. Może w przyszłości ich wypróbuję. <3
    jbeksiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie wyglądasz:)
    Obserwacja za obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ja pierdziele nie wiem co sie dzieje z moimi komentarzami XD
      Chciałam napisać, że ślicznie wyglądasz, cienie dają piękny efekt *o*
      I ogólnie wyglądają prześlicznie w tym okrągłych opakowaniach:)
      Pozdrawiam,
      Szalona Perfekcjonistka

      Usuń
  15. Całkiem fajny efekt, ale mnie ciekawi też jak z trwałością :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiałam się już kiedyś nad kupnem tych cieni i chyba się jednak skuszę :)

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie zamawiałam kosmetyków z chińskich stronek, chyba boję się ich jakości i tego że mogą mnie uczulić, bo mam alergiczną skórę :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz super! Biele, szarości i srebra moim zdaniem są najlepsze. :D

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. I love this make up ! you look beautiful,

    Fowzia|Crazy4ties

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie używałam żadnych chińskich kosmetyków..

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    BLOG | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super oczy! Aaa
    http://herewegomotivation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. super design na blogu, a Ty sama, prześliczna - obserwuję! :)
    wpadnij proszę do nas!
    vivstilo-dw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ten srebry wydaje się super!!
    pozdrawiam i zapraszam http://julsmirek.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cienie wyglądają na dosyć porządne, makijaż oka wyszedł Ci świetnie :) Bardzo jestem ciekawa tych eyelinerów!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładne kolorki, podoba mi się :)

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny makijaż*.*
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Makijaż wyszedł naprawdę olśniewająco :P

    Zapraszam do mnie!
    martyna-k.blogspot.com~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Beautiful make up! Great post! Wonderful photo!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny makijaż! Jeśli Tobie daleko do makijażystki do nie wiem co ja mam powiedzieć o sobie, moje umiejętności kończą się na nałożeniu maskary haha

    www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. super make up <3

    p.s obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczny makijaż:)
    https://caroline-fashioninspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne te kolory cieni :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Super produkty :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale wysoka ocena! Makijaż oczu jest świetny! :D Muszę wypróbować te kosmetyki♥

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM-klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja jeszcze nigdy nie testowałam chińskich kosmetyków ;D
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudownie to wygląda! Może zakupię eyelinery bo są przepiękne. Zapraszam do siebie, odpowiadam na każdą obserwację
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. ja nie mialam okazji nigdy testowac chinskich kometykow i jakos nie moge sie do nich przekonac ;p

    odwdzięczam się za KAŻDĄ obserwację, zapraszam na nowy post! http://justemsi.blogspot.com/2016/09/dziwnow-is-good-taste-by-creme-de-la.html

    OdpowiedzUsuń

Instagram