Summer culotte

03:13

Hej kochani! Jakiś czas temu pisałam o nich post i od tamtej pory są one moimi ulubieńcami. Mianowicie chodzi o spodnie typu culotte. Bardzo kontrowersyjny krój, którego wiele kobiet się boi. Czy im się dziwię? Nie. Jeszcze bardziej skracają niskie osoby, a do tego nieodpowiedni kolor może nas poszerzyć w biodrach. Trzeba z nimi naprawdę uważać. Ja jednak odważyłam się na założenie do nich conversów. Jestem osobą dość wysoką więc nie wyrządziły mi one strasznej krzywdy. Do tego dobrałam wiązaną bluzkę od Wholesalebuying i sweter-kardigan z C&A. Moimi jedynymi dodatkami są torebka od Pierre Cardin i okulary z CNDirect. Co powiecie na tego typu stylizację?
sweater: C&A
pants: prywatny butik 
boots: converse
bag: Pierre Cardin

Spodobał Ci się post? Zaobserwuj mój blog, aby być na bieżąco! KLIK
 
Photobucket Photobucket Photobucket

You Might Also Like

74 komentarze

  1. Dobrałaś świetne dodatki do tych spodni, dzięki czemu super się prezentują.
    Bardzo ładne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja, wszystko idealnie do siebie pasuje! Torebka jest cudna *.*
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi te spodnie się nie podobają, ale na Tobie wyglądają świetnie :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za nimi, ale na tobie są 10/10

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie jestem do nich przekonana ;) Chociaż wysoka jestem ;) Bardzo ładnie na Tobie wyglądają ;)



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja bardzo nam się podoba ! :) Pasuje do ciebie ^^ Super spodnie ! <3 Czekamy na następny look z nimi w roli głównej :p Pozdrawiamy i ślemy buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja :) Spodnie, niestety nie dla mnie... Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja! Spodnie na tobie wyglądają bardzo ładnie, jednak ja nie potrafiłabym się przełamać, aby w takich wyjść.
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomimo, że nienawidzę tych spodni to w połączeniu z tą bluzką wyglądają bardzo dobrze :) /Weronika
    Nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Tobie pasują, mi nie. Na niektórych osobach faktycznie, taki krój wygląda oszałamiająco, lecz ja niestety jestem zbyt niska i nie za chuda, więc wyglądałabym w nich jak klaun :( Fajne połączenie i cudna torebka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie podobają mi się, ale tylko na kimś :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie to wygląda :)

    http://hopeandestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo często widzę te spodnie na blogach, planuję takie zakupić.
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja jest prześliczna! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie są ładne, ale raczej nie w moim stylu. Za to sweterek mi się podoba, idealny kolor ♥
    Ogólnie cała stylizacja ładnie się prezentuje.
    Tak w ogóle, jesteś bardzo ładna :)

    reviolines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Te spodnie bardzo Ci pasują, wyglądasz świetnie! <3


    Pozdrawiam,
    NOWY POST NA zone-of-smile.blogspot.com (klik)

    OdpowiedzUsuń
  18. genialnie wyglądasz, piękny top! ♥

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja, a torebka przyciąga uwagę :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem jak najbardziej na tak! Uwielbiam połączenia topów i długich sweterków ♥

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne zdjęcia! Takie spodnie to zdecydowany hit teraz i naprawdę świetnie się prezentują;)

    Zapraszam do mnie :) [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  22. Fanką takich spodni nie jestem, ale na tobie wyglądają świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kupiłam dzisiaj w SH culotte w jakiś tam motyw, ale jakoś nie jestem jeszcze do nich przekonana. Tzn. na innych mi się podobają, gorzej na mnie.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przepadam za tymi spodniami, ale powiem szczerze, że bardzo ładnie wyglądasz :) pasują Ci te spodnie :* do tego masz śliczną torebkę :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne zdjęcia, spodnie nie mój styl ale reszta jest ok.
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialne spodnie! A stylizacja bardzo udana! Pozdrawiam :*

    www.aleksandrabubicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Tego typu spodnie jakoś nie specjalnie do mnie przemawiają, jednym słowem nie podobają mi się szczególnie, ale Ty je fajnie dobrałaś.

    http://sisters-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Połączenie bardzo ciekawa, sama nie wiem czy bym się na nie zdecydowała
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  29. WoW look jest rewelacyjny <3
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam Twój styl, zaczęłam obserwować bo po kilku przeczytanych postach wiem, że warto :)

    zapraszam do siebie po szczyptę inspiracji >>>>> https://alekli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. słyszę o tych spodniach pierwszy raz ale szczerze mi się podobają :)

    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się ;)
    Mogłabys poklikac u mnie w ostatnim poście ? marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post! Zakochałam się w twoim blogu. Podoba mi się tu u Ciebie, z pewnością będę wpadać częściej ♥

    Proszę o kliki w ostatnim poście, jeśli to zrobisz i powiadomisz mnie o tym w komentarzu, zareklamuję twój blog w następnej notce + zaobserwuję :)
    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej, nominowałam cię do LBA, wejdź na mojego bloga i sprawdź, jakie pytania przygotowałam :)

    http://hopeandestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Strasznie cudowna torba! Mi osobiście nie podobają się takie spodnie:) No i, jestem niska, kolejny minus hahah

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna stylizacja, chociaż mi te spodnie się nie podobają. Wole bardziej obcisłe. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochamy tego typu spodnie!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  38. O, dziewczyna z mojej szkoły w takich chodziła, a ja głowiłam się co to za spodnie!

    Pozdrowionka
    blogmlodejpasjonatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Czaję się na nie odkąd zobaczyłam dziewczynę w szkole ubraną właśnie w tego typu spodnie. Bardzo fajnie wyglądasz, zdecydowanie Ci pasują :)

    Buziaki ♥
    WSPOMNIENIA Z BUDAPESZTU - KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  40. Przy twojej figurze te spodnie wyglądają super! Według mnie ogólnie taki krój jest świetny, ale do mnie nie pasuje ;c

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo podoba mi się ta stylizacja <3
    zapraszam do mnie https://blackisacolor98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne spodnie, zawsze mi się podobały, ale ja bym raczej nie zaryzykowała z nimi. Uważam, że nie są odpowiednie do mojej figury :(

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)
    www.vic-00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Na tobie te spodnie wyglądają bardzo ładnie ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładna stylizacja :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Masz świetną figurę do tych spodni! :)


    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. nie wyobrażam sobie siebie w tych spodniach :D ale na Tobie jest jak najbardziej spoko!/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  47. Ojeju! Chyba się zakochałam, haha. Przepiękne połączenie!
    In other colors (klik)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo, bardzo podoba mi się ta stylizacja, uwielbiam te spodnie.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. świetne zdjęcia ;) super wyglądasz, bardzo spodobał mi się ten crop top ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękna torebka <3

    http://malowane-roza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetnie wyglądasz :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczna stylizacja, lecz nie ubrałabym tych spodni ponieważ jestem za niska ;)


    Kinga Dobrowolska–blog
    Zapraszam kochani ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Stylizacja... No bardzo ładna, podoba mi się
    Jestem na tak!
    Ślicznie wyglądasz
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie przepadam za tego typu spodniami jednak dobrałaś wszystko tak ładnie że miło się na to patrzy :)

    Truskaweczka (klik) NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  55. Spodnie są świetne, szkoda że na mnie wyglądają po prostu źle, mam za mało cm wzrostu :(

    Zapraszam na mój blog - famuart
    Dopiero zaczynam, mam nadzieję, że wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Niestety te spodnie nie są dla mnie. Stylizacja prezentuje się fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetne zestawienie! Wyglądasz cudownie :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  58. uwielbiam twój sposób pisania:) urzekł mnie.
    zapraszam do siebie, jeśli się spodoba zostań na dłużej! blog!

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetna stylizacja, piękna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Super zdjęcia!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. super stylizacja:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. ja sadze, ze te spodnie nie skrecaja niskich osob :D wrecz przeciwnie- wydluzaja im nogi :)
    co do calej stylizacji uwazam, ze wszystko genialnie ze soba wspolgra :)
    pozdrawiam

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczne stylizacje :)
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja nie lubię takich spodni :) Wolę bardziej przylegające do ciała.
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetnie wyglądasz! Te spodnie raczej nie są dla mnie, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  66. ILE WAZYSZ I ILE MASZ WZROSTU? ������

    OdpowiedzUsuń

Instagram