2016/07/21

Morze 2016

Hej kochani! Minęła prawie połowa wakacji. Szczerze? Nie mam bladego pojęcia kiedy to minęło. Przyznam Wam szczerze, że cały czas mówiłam sobie, że nigdzie nie wyjadę. Po prostu mi się nie chciało. Przez 3 tygodnie krążyłam sobie między moim rodzinnym miasteczkiem, a Warszawą. Mój chłopak wyjechał i nie do końca miałam co robić, tym bardziej w stolicy. Podczas jego pobytu na poligonie wpadła mi do głowy pewna szalona myśl. Nie raz mówił, że chciałby tak spontanicznie wyjechać nad morze. Więc czemu nie? W tajemnicy (której nie dochowałam hahah) zabukowałam nam bilety lotnicze i tak oto znaleźliśmy się w Gdańsku. Spędziliśmy w nim 2 noce i 1 dzień. Nie wiem czy wytrzymałabym więcej, moje ciało jest wręcz spalone. Po przylocie pojechaliśmy do mieszkania, zjedliśmy pizzę i poszliśmy spać. Następnego dnia od 7 rano na nogach (oczywiście zaczynając od kawy w Costa Coffee) zwiedziliśmy stare miasto w Gdańsku. Szczerze? Zakochałam się w tym mieście. To chyba jedno z piękniejszych miejsc, w których dotąd byłam. Następnie wybraliśmy się do Sopotu, poleniuchowaliśmy na plaży, pochodziliśmy sobie po molo. Oczywiście nie obyło się bez kupna bransoletki z bursztynami dla mojej mamy i paru wakacyjnych ubrań, z którymi już szykuję dla Was stylizację. Wróciliśmy do Gdańska, zamówiliśmy rybkę na statku i wróciliśmy do mieszkania. Cały wyjazd był dla mnie dużym odpoczynkiem. Zrobiłam sobie mały "cheat day". Niestety musieliśmy wrócić tak wcześnie, ponieważ mama przypomniała mi, że mam umówioną wizytę u lekarza. Gdyby nie to zrobiłabym wszystko żeby jeszcze trochę tam zostać, nawet cała spalona od słońca. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam takie spontaniczne wyjazdy, chociaż na tak krótko. Opowiadajcie swoje wakacyjne przygody i plany, chętnie poczytam!
blouse: H&M
jacket: Calvin Klein
belt: ?
shorts: Lee
 boots: Converse

Spodobał Ci się post? Zaobserwuj mój blog, aby być na bieżąco! KLIK
 
Photobucket Photobucket Photobucket

51 komentarzy:

  1. Zazdroszczę bardzo takiego wyjazdu! Ja wyjeżdżam dopiero 1 sierpnia do Dźwirzyna. Nie mogę już się doczekać tego wyjazdu! :)
    https://different-w.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też już minęły szybko wakacje, ale mie trzeba o tym myśleć! Fajnie, że byłaś nad morzem. Piękne zdjęcia udało Ci się zrobic. Ja tez planuję wyjazd nas morze. Trzymaj kciuki, żeby się udało! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zakochałam się w Gdańsku, śliczne miasto. Przede mną jeszcze wyjazd nad morze :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam w tamtym roku. Trafiliśmy na piękną pogodę.:D
    W tym roku wybieram się do Włoch.:D

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne zdjęcia!

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Spontaniczne wyjazdy to świetny pomysł! Super, że miło spędziłaś czas, szkoda tylko że tak krótko :(

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  8. Widać, że było super!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog i bardzo ładne zdjecia. strasznie podoba mi się twoja uroda:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pięknie <3 !


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje wakacje, podobnie jak twoje, przerwała umówiona wizyta u lekarza... Ja też nadal nie potrafię zrozumieć, gdzie ten miesiąc mi uciekł :) A ty piękna jak zawsze!

    Pozdrawiam gorąco ❤ ❤ ❤
    www.mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Spontaniczne wyjazdy są super! Ja za kilkanaście godzin jadę na kolonię do Kołobrzegu ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mieszkam niedaleko Gdańska i jestem raczej przyzwyczajona do tych widoków na codzień, ale przyznaje mimo to dalej mnie on zachwyca. Świetne zdjęcia i cieszę się, że tak fajnie spędziłaś te kilka dni u nas na Pomorzu :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam spontaniczne wyjazdy!
    Pozdrawiam.

    https://zumurawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super, że udało ci się jednak gdzieś pojechać. Sama osobiście jestem zakochana w trójmieście i jeżdżę tam co roku od urodzenia! :) Słodziaki z was!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też uwielbiam spontaniczne wyjazdy ;) Polskie morze jest piękne :)
    Zapraszam do komentowania i obserwowania
    jagglam.blogspot.com
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post :) [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiekne zdjęcia! <3 xxx

    veronicas-veronicass.blogspot.no

    + Potrzebuję pomocy przy zmianie wyglądu bloga. Ktoś chętny pomóc?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. na spontanie najlepiej! fajnie że masz z kim jezdzić na takie wycieczki, z pewnością żądnemu z moich znajomych by się nie chciało :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja za niedługo również pojadę nad morze, lecz do Kołobrzegu. W tym roku odwiedziłam morze w maju dzięki Zielonej Szkole i muszę przyznać, że Gdańsk jest naprawdę pięknym miastem 😘
    Zapraszam:http://natikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowne zdjęcia ;*

    zapraszam do mnie-wrysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post i super zdjęcia!
    .
    .
    Co powiesz na obserwację?( Ja już obserwuje)
    Zapraszam do mnie
    http://siforthestyle.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej moją uwagę przykuły chmury na zdjęciach. Bomba, wyglądają jak wklejone!

    OdpowiedzUsuń
  24. Spontany są najlepsze :) Świetne zdjęcia :)

    Zapraszamy do nas: StylowkiDlaNastolatkow >klik<

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi także marzy się taki mega spontaniczny wyjazd nad morze. Choć nie musi być koniecznie morze, może to być wieś 10 km od mojego miasta. Ważne, żeby był ze wspaniałymi ludźmi! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie spontaniczne, niespodziewane wyjazdy są najlepsze ;)
    Świetna stylizacja :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Polskie morze i trójmiasto jest cu-do-wne! :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam wyjeżdżać do Trójmiasta, a zwłaszcza że mam blisko, a do tego moja ciocia mieszka w Gdyni, więc myślę, że niedługo też się tam wybiorę na kilka dni ;)
    Zapraszam, Mai blog
    Jeśli spodobałby ci się mój blog zaobserwuj-będzie mi bardzo miło i chętnie się odwdzięczę!

    OdpowiedzUsuń
  29. Chciałam się wybrać nad morze, ale niestety nie starczy mi na to urlopu :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz! Ja już raczej nad morze się nie wybiorę, bo wracam 17.08, no i wtedy na kilka dni jadę na Mazury no i pod koniec wakacji będę odpoczywać :)

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  31. Chciałabym pojechać nad morze, ale niestety w te wakacje mi się nie uda ;)

    WYGRAJ PROMOCJE TWOJEGO BLOGA NA MIESIĄC ♥

    Kinga Dobrowolska–blog
    Zapraszam kochani ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja w tym roku nie wybrałam się nad morze :( Świetne zdjęcia i zapraszam do mnie! x
    Dopiero zaczynam, więc będzie miło, gdybyś skomentowała lub zaobserwowała! :) http://my-own-strategy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jejciu ostatnie zdjęcie jest takie kochane! <3 Ja też kocham takie spontaniczne wyjazdy. W tym roku mam jednak zaplanowany już na Słowację :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny blog <33

    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna stylizacja ♥

    http://ysiakova.blogspot.com/
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Z każdym kolejnym wpisem, jestem coraz bardziej zakochana w Twoim blogu <3 dla mnie zdjęcia mega. Jesteś dziewczyną, która może jeszcze wiele osiągnąć, bo stać Cię na to. Dodatkowo tak świetnie piszesz, życzę powodzenia
    Pozdrawiam
    Mój blog *KLIK*
    Obserwujemy? ♥ > zacznij, ja na 100% się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  37. W Gdańsku jest bardzo pięknie, a morze to ja po prostu kocham :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  39. Zazdroszczę takiego spontanicznego wyjazdu! Ja w sierpniu będę musiała sobie coś podobnego zorganizować, to musi być świetna przygoda!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. A mnie jakoś do piachu nie ciągnie. Stanowczo wolę Góry. Mimo wszystko spontany są najlepsze
    Pozdrawiam

    http://blog.mpiserwis.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniałe zdjęcia! Widać, ze pogoda dopisała i wyjazd się udał :)
    Ja też mam za sobą spontaniczny wyjazd ze swoim chłopakiem ale w góry! Wspaniałe 3 dni <3

    www.kawa-z-mlekiem-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. uwielbiam Polskie morze ;) świetne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  43. Widać ze wyjazd udany :)
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. piękne zdjęcia! Sama mieszkam nad morzem, ale marzy mi się wypoczynek gdzieś w ciepłych krajach :)
    kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Zazdroszczę tak spontanicznego wyjazdu z chłopakiem, tym bardziej, że okazał się on bardzo udanym :) Ja niestety w tym roku nie mam w planach nigdzie wyjechać :) Zdjęcia są cuuudowne!

    Zapraszam:
    http://nataliagrudniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne zdjęcia. Nie mam pojęcia kiedy lipiec minął.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  47. Najlepsze są takie spontaniczne wyjazdy! Zazdroszczę organizacji i odrobiny odwagi :)

    OdpowiedzUsuń