2 outfits - Banggood x Zaful

03:59

 Hej kochani! Dziś przygotowałam dla Was 2 stylizacje z 2 różnych sklepów - Banggood i Zaful. Nie będę się na ten temat zbytnio rozpisywać. Po prostu zapraszam!

pants: KLIK bag: KLIK boots: KLIK shirt: KLIK

top: KLIK shorts: KLIK boots: KLIK sunglasses: KLIK

Nie będę ukrywać tego, że kliknięcia w linki by mi bardzo pomogły. Dzięki temu mogłabym kontynuować współpracę z tymi firmami. Dlatego więc bardzo Was proszę o chociaż jedno kliknięcie z każdego sklepu. Jeśli zostawicie linki do swoich blogów, na pewno się odwdzięczę i zajrzę do każdego z podanych, a kilka z nich polecę w następnym poście. Dziękuję!

Spodobał Ci się post? Zaobserwuj mój blog, aby być na bieżąco! KLIK
 
Photobucket Photobucket Photobucket

You Might Also Like

59 komentarze

  1. Poklikałam we wszystkie linki,a poza tym świetne stylizacje :)


    Zapraszam na mój blog - famuart

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałaś śliczne rzeczy, poklikałam w wszystkie linki ;)
    Zapraszam na nową notkę, MAI BLOG
    Jeśli ci się u mnie spodoba - zaobserwuj, będzie mi bardzo miło i chętnie się odwdzięczę♡

    OdpowiedzUsuń
  3. ta 2 stylizacja to mistrzostwo ;D

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. REWELACYJNE stylizacje! :3 Ta druga to sztosik ^^ Mamy współpracę z tymi firmami i paczuszkę od Banggood już dostałyśmy, a na drugą od Zaful czekamy :) ^^ Super wpis ;3 Oczywiście poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. poklikane ;) ja aktualnie czekam na paczki z obydwóch sklepów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja z Zaful jest cudowna!
    Poklikane, powodzenia we współpracy ;)


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodobała mi się szczególnie ostatnia stylizacja ♥
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie druga stylizacja podoba mi się bardziej,a top trafił w moje gusta.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy tylko ja się zakochałam w całym calutki zestawie od Zaful???? Jest po prostu prześwietny, więc jasne jak słońce jest to, że kliknęłam :)

    Tylko się mnie nie przestrasz, proszę :) Dziwoloąg

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te stylizacje! Fajny taki krótki post :D Oczywiście poklikałam i powodzenia we współpracy :*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zestawienia, drugą stylizację nosiłabym nawet codziennie :) Oczywiście szczerze poklikane, powodzenia we współpracy ;)
    https://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie outfit z Zaful wygrał :D Poklikane kochana♥

    Buziaki♥ Zyciedlapasji klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń
  13. obie stylizacje są świetne ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne stylizacje
    mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne!:):)

    http://lauthersspilt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę ładne stylizacje ;)
    http://bezprecedensowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Outfit z ZAFUL wygrywa wszystko, ale spodnie z pierwszego to moje marzenie. Poklikane. ;)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/2016/08/zaful.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  19. Druga stylizacja bardziej do mnie przemawia :D/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  20. Druga stylizacja jest bardziej w moim guście,jednak ta pierwsza też jest całkiem fajna :)
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza stylizacja przypadła mi do gustu, zwłaszcza za torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obydwie stylizacje w moim typie ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Poklikałam. Mam nadzieję, że u trzymasz współpracę. Torba w paski bardzo mi się podoba :)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam nadzieję, że będziesz z nimi dalej współpracować, bo na to zasługujesz!
    Bardzo podoba mi się całokształt Twojego bloga!
    Pokllikane!
    Obserwuję:) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Drugi zdecydowanie bardziej mi się podoba! Świetnie wygląda ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  26. Oba komplety mega przypadly mi do gustu
    Healthyfoodisg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Obie stylizacje cudowne i kobiece,poklikane wszystko :)
    obserwuje i liczę na odwdzięczenie jeśli mój blog także Ci się spodoba
    KLIK <----Zapraszam na nową sesję <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Obie stylizacje są śliczne, jednak bardziej spodobała mi się z zaful :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne stylizacje :D
    Top jest śliczniutki :)
    Poklikałam :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. poklikałam :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Poklikane. . Świetne stylizacje , bardzo w moim typie ☺

    Zapraszam http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne stylizacje :)
      http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

      Usuń
  32. Uczciwie kliknęłam i życzę powodzenia we współpracach! :)

    carolinecupcakecc.blogspot.com - Pozdrawiam i zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo spodobał mi się twój blog! zostaję tu na dłużej <3 !

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oczywiście poklikałam. Urzekł mnie wygląd Twojego bloga i to jak robisz kolaże :D Będę wpadać tu częściej :)

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  35. Stylizacja z Zaful podbiła moje serce! <3
    Zapraszam na mój blog (KLIK) obserwuje wszystkich, którzy zaobserwują mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Stylizacja z "Zaful" jest świetna! Oczywiście poklikałam w linki:)
    Pozdrawiam serdecznie http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Obydwie stylizacje bardzo mi się podobają :) Poklikałam we wszystkie :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne stylizacje. PoKlikałam. Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne te kolaże ;) Poklikałam, mam nadzieję że pomogłam :)
    Pozdrawiam i zapraszam MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. mega te stylizacje, poklikałam :D

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne outfity! poklikałam :)
    zapraszam Cię do siebie: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. Ubrania świetne i sama ostatnio przeglądałam te sklepy :)
    http://xkroljulianx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Super stylizacje. Poklikałam :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny post, widać, że przykładasz się do tego co robisz. Lubię blogi o tej tematyce. Możesz spodziewać się mnie częściej♥

    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  45. Poklikałam ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Długie spodnie z BG 23.16$, a buty z Zaful 33.99$. Odwdzięczysz się klikając w linki u mnie?
    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  47. http://egoistkasiedziwemnie.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Pokaż swoje aplikacje w telefonie! SUPER BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pojawi się taki post. Mam nadzieję, że będzie już na początku września ;)

      Usuń
  49. Powodzenia we współpracy. Czekam właśnie na kolejną przesyłkę od Zaful :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowne stylizacje! Masz talent, pozdrawiam :D

    http://lottirysuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram