2016/06/19

My eyebrow routine

 Cześć kochani! Jakiś czas temu dostałam propozycję napisania postu na temat moich brwi.

Bardzo cieszy mnie to, że w jakiś mały sposób angażujecie się w moją twórczość tutaj i dajecie mi pomysły na napisanie czegoś co Wam by się spodobało. Powiedziałam, że napiszę ten post - tak więc i jest. Po raz pierwszy robię coś takiego. Mam jednak nadzieję, że Wam się spodoba. Niestety ciężko jest pokazać na zdjęciach jak wykonuję jakąś daną część makijażu. Mimo wszystko zrobiłam to najlepiej jak umiałam i mam nadzieję, że przypadnie Wam to do gustu.

Spodobał Ci się post? Zaobserwuj mój blog, aby być na bieżąco! KLIK
 
Photobucket Photobucket Photobucket

69 komentarzy:

  1. Końcowy efekt jest świetny :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć nie jest tu dużo tekstu to widać że się postarałaś. W jakim programie obrabiałaś te zdjęcia? :)
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądają!

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post :) Ale najważniejsze to chodzić do kosmetyczki na regulację brwi, albo samemu umiejętnie to robić :)

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny poradnik :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW ! Serio twoje brwi są czarujące *0* NIEZIEMSKIE ;3 Super post w wersji poradnika ;) Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja codzienna rutyna brwi ostatnio wygląda podobnie jak u Ciebie. Masz rewelacyjny kształt swoich brwi i bardzo Tobie pasują i podkreślają Twoje oczy :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. idealne brwi! ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie zrobione brwi. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dopiero niedawno odkryłam sposób, w jaki powinnam malować swoje brwi, bo tak jak ty, bez pomalowania wyglądają biednie :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post , ja mam zawsze problem z malowaniem moich brwi ,ale Twoje za genialne.

    Obserwuje i czekam na rewanz ☺
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny końcowy efekt !

    A tutaj nominacja do LBA :D

    Tutaj więcej szczegółów
     

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt końcowy megaa. Fajnie też zrobiłaś "poradnik zdjęciowy" ;)
    http://veronikakarolina.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. W bardzo ciekawy sposób zrobiłaś ten post. :) Śliczne brwi!

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze? Wyglądają idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne! Na wakacjach (z tytułu, że mam 14 lat i nie mieszkam z mamą, co się nie długo zmieni ale nie ważne) mama mi wyreguluje i może sie zgodzi na pomalowanie, bo same takie włoski wyglądają w moim przypadku debilnie, tylko że moje są czarne, a ja mam 14 lat i czarne brwi no nwm... A ty masz jasne i jasne tez bym se dawno zrobila gdyby nie byly czarne :D Cos wymysle!

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne! Na wakacjach (z tytułu, że mam 14 lat i nie mieszkam z mamą, co się nie długo zmieni ale nie ważne) mama mi wyreguluje i może sie zgodzi na pomalowanie, bo same takie włoski wyglądają w moim przypadku debilnie, tylko że moje są czarne, a ja mam 14 lat i czarne brwi no nwm... A ty masz jasne i jasne tez bym se dawno zrobila gdyby nie byly czarne :D Cos wymysle!

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz perfekcyjne brwi <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Sposób pokazania jest cudowny! Zdjęcia pięknie wyglądają!
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/06/sephora-perfect-match-for-your-oily-skin.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ! Ja mam ciemnie brwi wiec używam tylko żelu do brwi. Przeczesujac je stają się one gęstrze, lekko ciemniejsze i lepiej ułożone :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Efekt końcowy jest piękny :) J do brwi używam paletki cieni z catrice :)

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com♥
    Mogłabym Cie prosić o klik w link do koszuli w najnowszym poście? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę masz piękne brwi! Fajny post :)

    Zapraszam na nowy post - [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  23. efekt końcowy po prostu mnie zachwycił *.* Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny post :) krótko, zwięźle i na temat :)))
    http://julaa-blog.blogspot.com/2016/06/holidays-are-coming.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz bardzo ładny kształt brwi, wyglądają naturalnie. :) Nie lubię zbyt przerysowanych.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mega brwi, jednak ja bym je delikatnie rozjasliła na początku, ale każdy lubi cos innego :*
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny efekt końcowy! Ja na szczęście nie muszę malować sobie brwi. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne brwi :) i świetnie to zaprezentowałaś :)
    obserwuje i pozdrawiam! :)

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się ten post! Śliczne brwi! :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Końcowy efekt jest świetny! Muszę wypróbować to u siebie ;)

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Naprawdę niezbyt wyczerpujące, a brwi są genialne!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Super to pokazałaś! Jak w jakimś czasopiśmie! No ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Na prawdę świetny post! Pokazałaś i opisałaś to w bardzo fajny sposób :) Pozdrawiam :)
    mój blog ---> http://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Interesujący blog :)
    http://nataaliary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę od Ciebie odgapić ten sposób malowania brwi :) bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja jakos specjalnie nie dbam o brtwi, nie lubie ich depilowac itd. :D obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  38. Pasują ci takie brwi! <3

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny wpis!
    Masz piękne brwi! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  40. Genialny post :)

    http://hopeandestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja w sumie po za regulowaniem nic specjalnego nie robię z brwiami ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. nie wpadłabym na napisanie takiego posta, ale przyznam szczerze, że strasznie fajnie go zrobiłaś i wyszło bardzo przyjemnie. ;) ja w sumie zbyt wiele z brwiami nie robię, naturalnie są gęste i ciemne, więc nic im nie potrzeba. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie mogę się aż na patrzeć na to jak świetnie zrobiłaś ten post!
    Ja całe szczęście nie muszę wg regulować swoich brwi, wystarczy że podkreślę i wyglądają świetnie :)
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Szybko, prosto, łatwo! Super, że pokazałaś to w tak niezwykłej wersji :))

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo podoba mi się sposób w jaki to przedstawiłaś :) Co do brwi - efekt końcowy powala :D

    immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  46. W bardzo fajny sposób zrobiłaś ten post, a fakt faktem brwi masz cudne! Świetnie przerobiłaś te zdjęcia i wkleiłaś, naprawdę jestem pod wrażeniem. Widać, że przykładasz się do tego, co robisz. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetnie ci to wyszło, ja tak nie potrafię :(
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Masz prześliczne brwi!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. piękne, ale moim zdaniem warto wycieniować początek dla naturalniejszego efektu :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale świetnie obrobiłaś "siebie" ? Jeżeli tak to można nazwać :D (Chodzi o zdjęcia ^^) A brwi co racja to racja, są idealne i bardzo fajnie, że pokazałaś jak je "robisz" :D

    Buziaki, xx ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  51. Brwi całkiem fajnie pomalowane! Nie odwazylabym sie wstawiac zdjec jak Ty, takich: sama ja XD ucietych, ja źle na takich wygladam :D podziwiam:)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne brwi :*
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Są prześliczne. Dla mnie brwi to najważniejszy element makijażu :)
    karilleyn♥

    OdpowiedzUsuń
  54. Efekt końcowy świetny :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Trzy proste kroki do idealnych brwi. Świetne to ujęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  56. uff dobrze, że ja nie muszę malować brwi pisakami itd bo bym nie dała rady hah, świetny post i mega zrobiony! chce takich więcej! :)

    http://by-klaudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. cudowne grafiki, widać w nich wiele pracy <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  58. naprawdę masz świetne brwi, dzięki za tutorial! x
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  59. Pokażesz kiedyś swoje aplikacje na telefonie? I recenzje telefonu. Wiem, ze to głupie ale bardzo mnie to interesuje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń