Modowy Szkicownik

10:34

Cześć kochani! Dziś zaprezentuję Wam książkę od wydawnictwa Kaktus, która po prostu skradła moje serce. Jako miłośniczka mody uwielbiam się nią bawić. Cały czas tak naprawdę dopiero poznaję swój styl i odkrywam nowe rzeczy w tej dziedzinie. Książka "Modowy Szkicownik" pozwala na otworzenie wyobraźni, która w modzie jest bardzo potrzebna. Daje nam ona możliwość projektowania własnych ubrań, a jaka szafiarka nie chciałaby w przyszłości stworzyć swojej własnej kolekcji? Możemy się w niej bawić, wymyślać i stworzyć to co same chciałybyśmy mieć w szafie. Czy jest coś lepszego? Chyba tylko przeniesienie kreacji z książki do rzeczywistości, ale na wszystko przyjdzie odpowiedni czas.
O książce:
 Przedstawiamy inspirującą kolekcję rysunków mody stworzoną przez profesjonalistkę z branży, Robyn Neild, która zapewni ci wiele godzin kreatywnej zabawy. Adresowana jest do wszystkich świadomych mody osób, które uwielbiają rysowanie, projektowanie i bazgranie. Cudowne ilustracje ukazują stroje i akcesoria, czerpiąc natchnienie z mody ulic wielkich miast, stylizacji weekendowych i wakacyjnych, strojów zakładanych na eleganckie okazje lub zaobserwowanych podczas niezobowiązujących wieczorów. Uzupełniaj szczegóły, wcielając się w rolę modowego guru. Zostań stylistą, artystą makijażu, projektantem obuwia i dziennikarzem modowym! Czerp z własnej wyobraźni i otoczenia, by nadać ostateczny kształt kolekcjom haute couture.
Photobucket Photobucket Photobucket

You Might Also Like

47 komentarze

  1. nie interesuje się aż w tak dużym stopniu moda, ale książka może być świetna! :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka na pewno sprawdziłaby się świetnie jako rozwijanie własnej pasji i kreatywności.

    http://hopeandestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go! Jest mega :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna książka.
    Mam juz 3 szkicowniki , ale kto powiedział , że nie nie mieć 4. Chyba go kupię.
    Zapraszam; http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa, zwłaszcza dla tych, którzy interesują się modą. :)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. książka na pewno bardzo fajna dla tych którzy interesują się modą :D/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę sobie kupić tą książkę, koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pierwszą część i po zrobieniu kilku stron, zapomniałam o niej :)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój blog jest inspirujący :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajna książka. Gdybym miała więcej czasu pewnie wypróbowałabym ją, bo lubię rysunek. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam już o tej książce i wydaje się fajna jednak niestety nie dla mnie.

    Zapraszam na nowy post - [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie przepadam za takimi kolorowankami :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie interesuję się zbytnio modą, ale książką musi być bardzo ciekawa. Lubię tego typu kolorowanki "dla dorosłych". ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie szkicowniki są świetne!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam też ten szkicownik , jak dla mnie umilacz czasu :)
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. O modzie książek akurat mam dużo, wiadomo interesuję się nią i to bardzo ,można powiedzieć, że to taka pasja. Owszem posiadam tez szkicowniki, ale tego akurat nie mam i wydaje się być naprawdę interesujący.

    Pozdrawiam cieplutko :*
    Zapraszam w wolnej chwili http://paulina-juni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Podpowiedziałaś mi co mogę dać w prezencie pewnej osobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale swietna sprawa taki oto szkicownik :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety modą się nie interesuję, ale brzmi ciekawie :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie książki są bardzo fajne, bo rozwijają wyobraźnie, która jak też piszesz jest w modzie potrzebna. Świetne ilustracje są w tej książce, widać, że autorka ma dużą wprawę. Ciekawy post, ale ja jednak zostanę przy swoim szkicowniku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna pozycja na początek dla kogoś kto myśli o projektowaniu, ale także dla każdego kto chciałby się zrelaksować. Pobudza kreatywne działania.

    OdpowiedzUsuń
  22. coś naprawdę ciekawego ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie, że coś takiego powstało <3 Gdzie to zakupiłaś?
    Zapraszam na mój pierwszy post na blogu, będę wdzięczna za każdego nowego czytelnika, obserwatora oraz komentarz. ♥
    http://style4you-mt.blogspot.com/2016/06/about-me.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakoś nie przepadam za takimi "kreatywnymi" książkami, być może jestem zbyt leniwa haha :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam w planach zakup tej książki ^^ Jest naprawdę świetna ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bani tworzenie własnej istotą jest ważną zupełnie prawdziwie. Nakazuję bowiem ja by bania moja, moją była i stworzona przeze mnie trwała w noce październikowe.

    Zapraszam Ciebie do wrót mych!
    http://marcepanowebanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki sympatyczny pomysł:)
    Myślę, że kupię tę książkę, wydaje się być dobrym sposobem na miłe spędzenie czasu.
    www.frankowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super pomysł. Kiedyś miałam fazę, że chce zostać projektantką mody i wtedy jak na złość nie było czegoś takiego.
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  29. nie słyszałam o tym szkicowniku, ale pomysł bardzo kreatywny, super! :)

    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny jest ten szkicownik! :)


    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Jej, świetny jest, sama bym taki chciała..rozwijałby moją kreatywność :D
    pozdrawiam i dziękuje za kliki :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna książka!

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam takie kreatywne rzeczy :)
    http://julkawbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam takie kreatywne rzeczy :)
    http://julkawbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta książka jest fantastyczna, ale ja w ogóle jestem zafascynowana wszystkimi książkami z serii kreatywnych książek. Nie miałam ich za wiele, ale obecnie w domu mam ABC twoich uczuć, również polecam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. mega kreatywna rzecz! warta zakupu :))

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Słyszałam o tej książce, warta kupna i bardzo kreatywna ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna sprawa na relaks i wyrażenie samej siebie ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  39. Spotkałam się juz z tym jest swietny <3
    Co powiesz na wzajemna obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawa książka, chociaż osobiście za takimi nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie mój typ książek, jednak każdy, kto lubi takie rzeczy byłby zachwycony :D
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawa alternatywa spędzenia wolnego czasu! :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  43. Dla osób interesujących się modą, to na pewno ciekawa pozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna książka. Chciałabym takĄ :d
    http://oczamiwyoobrazni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawa rzecz, fajny pomysł na kreatywną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram