Spodnie typu culotte - hot or not?

02:29

 
Cześć kochani! Dziś skupię się na konkretnym fasonie spodni, który ostatnio jest bardzo popularny, a jednocześnie budzi wiele kontrowersji. Niektórych te spodnie śmieszą, dla innych jest to coś dziwnego, a dla kolejnych są czymś po prostu świetnym. Osobiście jestem z tej ostatniej grupy. Chodzi dokładnie o spodnie typu culotte. Ich niebanalny krój sprawia, że stylizacja nabiera szyku. Nadają się na każdą okazję. Będą pasowały zarówna na kolację, na co dzień jak i do pracy. Modne stały się już dawno, w latach 70 cieszyły się ogromną popularnością. Przez ten czas przestawały być na topie i ponownie powracały. Dziś przychodzą do nas z podwojoną siłą. Są na i wybiegach i w sklepach. Nie każdy jednak jest zdecydowany aby je kupić. Stanowią one duże wyzwanie, są "inne" i z pewnością rzucają się w oczy. Uważam jednak, że pokocha je każda miłośniczka mody oraz każda osoba lubiąca wyróżniać się w tłumie.
Jak je nosić?
Dobierając stylizację ze spodniami typu culotte w roli głównej trzeba bardzo uważać. Spodnie za kolano skracają sylwetkę. Przez to niskie osoby raczej powinny dobierać do nich wysokie obcasy. Należy również pamiętać, że biały poszerza nam biodra. Kiedy potrzebujemy kilka centymetrów wzwyż, a nie wrzesz to niestety odpadają. Culotte świetnie komponują się z golfami, prostymi koszulkami i koszulami. Pasuje do nich wiele bluzek, co jest ich ogromnym plusem. Ci, którzy mają płaski brzuch, bez problemu mogą pokusić się o crop top (pod warunkiem, że spodnie są z wysokim stanem). Jeśli chcemy uzyskać efekt glamour wystarczy ubrać top o takim samym kolorze jak spodnie. Doda nam to również kilka centymetrów wzwyż.
Gdzie kupić? 
Zara - 119,00zł
Zara - 199,00zł
Bershka - 49.90zł 
Bershka - 49.90 zł 
Bershka - 79,90 zł

Hot or not?

Photobucket Photobucket Photobucket

You Might Also Like

59 komentarze

  1. HOT HOT HOT!!!!

    asadowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat mi te spodnie u dziewczyn się bardzo podobają. Uważam, że to są spodnie dla odważnych osób. Oczywiście daje HOT!
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. HOT
    świetnie wyglądają

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podobają mi się takie spodnie. Wolę dopasowane. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mój gust, ale widzę je ostatnio wszędzie :3
    http://pesymistycznaksiezniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te spodnie, ale jestem jednak za niska, żeby je nosić na co dzień :( super post!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie trzeba na nie uważać, ale czasami wyglądają bardzo ładnie :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju urodziłaś się dzień po mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na innych dziewczynach podobają mi się te spodnie, jednak ja bym ich nie ubrała :D Nie lubię takich 3/4 :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mierzyłam już takie w nie jednym sklepie, ale nie pasują jakoś do mnie a mega mi się podobają.
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wedlug mnie te spodnie sa genialne, ale uwazam, ze do mnie by nie pasowaly.

    Pozdrawiam,
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się niezmiernie że na te spodnie znowu nastała moda <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie hot, ale niestety nie każdemu pasują :) Świetny blog, obserwuję ☻

    >flawless-baby.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam szczerze, że te spodnie niezbyt trafiają w mój gust. Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja osobiście nie założyłabym bo nie podobają mi się i uważam że nie ładnie by mi w nich było :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podobaja mi sie te spodnie, tylko zeby je nosic trzeba miec dlugie nogi ;)

    pozdrawiam cieplutko, JUST EMSi wpsólna obserwacja napisz u mnie w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodnie wyglądają na tych wszystkich zdjeciach prześwitnie, ale znając życie, gdybym ja je założyła to byłaby totalna katastrofa :,)

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. dla mnie to jednak nie mój styl ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mimo, że jestem wysoka i mam długie nogi to moje biodra wyglądałby by na ogromne. Zdecydowanie ich nie będę nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie super spodnie, wyróżniają się na tle dziewczyn które ubrane są całe na czarno w te same spodnie z H&M, crop topu i czarnej torebki.

    Mój blog - klik ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  21. trochę nie mój styl :/
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Są świetne, choć dla mnie byłyby chyba modowym wyzwaniem :) Może kiedyś się odważę takie kupić :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobają mi się tego typu spodnie :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podobają ale wydaje mi się, że nie będą do mnie pasować
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem przeciwniczką. Taka długość - jak słusznie zauważyłaś - skraca kobiety, a poza tym te rozszerzone nogawki nie wyglądają zbyt ładnie. Jestem o wiele większa fanką kobiecości i słodkich sukieneczek niż takich spodni. Można sobie nimi wyrządzić więcej krzywdy.
    Te gumeczki wyglądają świetnie, ale zawsze mam jakieś dziwne obawy, że kosmyk włosów zaplącze mi się wokół przedmiotu, co skutkuje wyrwaniem pęku włosów. Będę musiała w końcu wypróbować te akcesoria, bo widząc tę kolumienkę zalet nie ma nad czym dyskutować.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie wielopasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądają ciekawie i oryginalnie, ale ja chyba bym sobie takich nie kupiła :P

    pozdrawiam!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla mnie zdecydowanie not ! :)
    Życzę miłego wieczoru!
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawie się prezentują.. Ale myślę, że to jednak nie dla mnie :D
    MÓJ BLOG - kliik

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie to zawsze wygląda na modelkach, ale nie każdemu w tym dobrze, np. mi :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Osobiście jeszcze ich nie mierzyłam, ale boję się, że dziwnie będę w nich wyglądać... Co nie zmienia faktu, że podobają mi się!
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podobają mi się niektóre stylizacje z nimi, jednak sama siebie w nich nie widzę:)
    Obserwuję, świetnie piszesz:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  32. Widziałam wiele stylizacji ze spodniami tego typu, które po prostu mnie zachwycały. Sama chyba nie odważyłabym się ich jednak założyć... Może to i błąd, ale jeśli chodzi o ubieranie to mam pewien swój styl, poza który raczej nie wykraczam :P

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Są oryginalne, ale nie potrafię się jeszcze do nich przekonać...
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla mnie hot, jeżeli są do nich dobrze dobrane dodatki, jaki i bluzka i buty. Jeśli nic do siebie nie pasuje lub założy je kobieta, do której one nie pasują - not. Ale ogólnie bardzo podoba mi się krój. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. sa bardzo fajne, ale faktycznie, trzeba uwazac z czym sie je nosi! JA chyba na poczatek postawie na te tanie z bershki, pokombinuje cos z roznymi stylizacjami i potem sobie kupie jakies fajniejsze :) Mysle, ze idealne na lato, upaly!
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam jedne z nich, te czarne z bershki. Dopiero kupione, więc wkrótce pojawią się na pewno na blogu ;)

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi się one nie podobają :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Spodnie bardzo mi się podobają, ale to chyba wybór tylko dla bardzo szczupłych, wysokich osób (czyli nie dla mnie haha)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie mój styl, ale ostatnio wszędzie je widać :D

    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  40. Spodnie zdecydowanie na czasie. Na pewno nie wszystkim się podobają i nie każdy takie założy. Mi osobiście bardzo przypadły do gustu i zamierzam się w nie zaopatrzyć. Można stworzyć z nimi świetne stylizacje .Pozdrawiam :)

    Zapraszam również na swojego bloga :
    www.coconeyla.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Mi osobiście bardzo podobają się te spodnie, zastanawiam się nad ich zakupem :)
    Piękny blog, zaobserwowałam ;)
    Pozdrawiam i zapraszam nataliexbrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    |SYDNEY SLEEK|

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo lubię obserwować stylizacje z użyciem tych spodni, jednak sama nie czułabym się w nich dobrze, bo nie pasują do mojego stylu.
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyglądają świetnie - na modelkach. Ja pewnie wyglądałabym w nich jak w piżamie, haha :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  45. Według mnie są świetne! Wczoraj widziałam je w Zarze :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Mi się bardzo podobają! ♥

    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Trzeba się przyzwyczaić, ale na nie których zdjęciach wyglądają całkiem całkiem :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/2016/06/samotnosc.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Mi osobiscie się te spodnie nie podobają, ale kto co woli :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/06/coraz-blizej-lata.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Super spodnie, według mnie mega!

    High Five!
    https://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Pokochałam ostatnio tego typu spodnie chociaz jeszcze pare tygodni temu nie byłam do nich przekonana. Jeszcze nie mam takich w swojej kolekcji ale myślę, ze już niedługo :)
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  51. Nidgdy nie lubilam tego typu spodni ale ostatnio je pokochalam! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja osobiście jestem w nich zakochana i mogłabym tylko w nich chodzić :)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  53. Mi osobiście te spodnie nie podobają się. Wolę te bardziej dopasowane :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Te spodnie są ekstra! Jednak jeszcze nie znalazłam dla siebie odpowiednich :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram