2016/05/15

Pokochaj siebie!

Cześć kochani! Dziś mała dawka motywacji. Pamiętacie poprzedni post - 3 kroki do perfekcyjnego wyglądu? Odbiegłam w nim od wzorców mody i ideału. Nie wspomniałam o perfekcyjnym makijażu, idealnie dobraną stylizacją itd. Wymieniłam tam min. pewność siebie. Jest to coś bardzo trudnego, nad czym bardzo długo trzeba pracować. Nie spotkałam jeszcze takiej osoby na świecie, która nie miałaby kompleksów. Jest to rzecz ludzka i naturalna. Każdy z nas ma coś czego nie chciałby mieć lub chętnie zastąpiłby to czymś innym. Niestety lub stety tacy się urodziliśmy i raczej nic z tym nie zrobimy. Możemy to maskować czy ukrywać. Możemy korygować swoje "mankamenty" i np. ćwiczyć aby uzyskać "idealną" figurę. Jednak teraz zastanówmy się nad definicją piękna. Osoba X wymieniłaby blondynkę o oczach czarnych jak węgiel, a osoba Y mówiłaby o szatynce o błękitnych oczach. Pokazuje to tylko i wyłącznie to, że dla każdego co innego jest piękne. Dziewczyny! Apeluję do Was, abyście przestały zwracać uwagę na te najmniejsze szczegóły w tym jak wyglądacie. W większości przypadków jest tak, że o kompleksach mówimy głośno. Wiele razy zdarzyło mi się usłyszeć np. "patrz jakie mam wory pod oczami". No i co z tego? Gdybym tego nie usłyszała nawet nie zwróciłabym na to uwagi. JESTEŚMY PIĘKNE. Każda z nas, każda dla kogo innego.
"Po co ci to coś innego, kiedy masz to coś swojego?" ~ AXE
turtleneck: Kurt Kölln
jersey: C&A
coat: ZERO
pants: Bershka
boots: converse
hat: Banggood
glitter nails: Banggood

Photobucket Photobucket Photobucket

60 komentarzy:

  1. Mądry tekst i przepiękne zdjęcia - post idealny!

    Zajrzyj do mnie [klik] ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz całkowitą rację - każdy ma kompleksy, ale prawdziwa trudność tkwi w tym, żeby nie pozwolić im przejąć kontroli nad naszym życiem i nie popaść w paranoję. 'Każdy jest wyjątkowy' - często słyszane słowa, ale jak prawdziwe!
    Zdjęcia zapierają dech w piersiach, szczególnie te nad wodą!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz w sumie to masz rację, tylko jakbym tak stanęła obok Ciebie, to chyba bym się popłakała. Jesteś taka piękna!... i nie dziwię się, ze tak łatwo Ci pisać w ten sposób. Jednak ja jako kaczybut boję się przejść obok lustra, nie chodzi tu nawet o brak figury, biustu i inne nieprzyjemności, po prostu nie ma z czego zrobić czegoś ładnego. A do tego niejednokrotnie ktoś mi potwierdza moje fakty. Powtarzam. Łatwo jest tym, którzy dotknięci są pięknem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego piękne jest co innego. Każdy ma inne wzorce piękna i swój ideał. Jest to tylko i wyłącznie kwestia gustu. Piękny jest każdy :)

      Usuń
  4. O kurczę TY to jesteś piękna!!!<3
    Bosko:))

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia <3 Bardzo trafny tekst!
    Pozdrawiam kammfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie ;D
    Zajrzyj, będzie mi miło :

    efeel.wordpress.com

    << Co zjeść na śniadanie?, JAK SZYBKO SPALIĆ 300 KCAL ? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo motywujący post. Zdjęcia są świetne, a ty fajna modelka :)

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam problem ze swoim charakterem, a nie z wyglądem.

    asadowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy jest piękny na swój sposób. Mnie denerwuje mój charakter i wygląd.. le staram się to zmienić :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mam mase kompleksów niestety, ale staram się zmieniać i akceptować :)
    Zdjęcia są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś taka piękna, że aż ciężko mi było skupić uwagę na to jak wyglądasz! :o

    OdpowiedzUsuń
  12. Powinniśmy próbować zaakceptować nasze kompleksy i nie zwracać na nie uwagi. A co do zdjęć to bardzo mi się podobają świetnie pokazujesz na nich emocje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie, jeśli nie mówimy głośno o swoich wadach to jest duże prawdopodobieństwo, że ktoś w ogóle nie zwrócił na nie uwagi :) Śliczne zdjęcia!
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia są mega klimatyczne-świetne!
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. To fakt nie powinniśmy się dręczyć kompleksami. Choć sama je mam, to staram się siebie akceptować dzięki czemu coraz lepiej czuje się w swoim ciele i jestem pewniejsze siebie. Może to też dlatego, iż mam chłopaka, który mnie wspiera i podobam mu się, komuś jednak się podobam! hahahahha xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzeba próbować zaakceptować siebie chociaż to nie jest łatwe... Ładne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. To prawda, zawsze coś nam w sobie nie pasuje, a pewnie nawet ci postrzegani przez innych za "ideał" chcieliby coś w sobie zmienić. :) Sesja jest przepiękna, uwielbiam takie przygaszone kolory.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zachwycający blog. Fotki bardzo klimatyczne, pozdrawiam :)
    blackcoffe-julia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne klimatyczne fotografie, masz coś takiego w spojrzeniu, że przyciąga :D
    A na dodatek fantastyczna stylizacja, stonowane kolory no MEGA :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się, często większość naszych kompleksów jest ledwie zauważalna i tylko my je widzimy, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  23. Warto zacząć zauważać swoje plusy, zamiast ciągle dociekać się minusów :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Klimatyczne zdjęcia i post bardzo fajny. Zgadzam się z Tobą, że każdy jest piękny i każdemu podoba się co innego ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  25. każdy posiada swoje plusy i minusy, co pozwala nam się wyróżniać od innych ;)

    pozdrawiam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się w 100%. Śliczne zdjęcia! :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgadzam się. Nie powinniśmy przejmować się kompleksami. Musimy umieć zauważać swoje zalety, a nie ciągle doszukiwać się wad :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Tworzysz bardzo wartościowe wpisy. Mam nadzieję, że wielu osobom pomogą :)

    Zapraszam na mój ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Gdyby świat byl pelen idealow na prawdę byloby zbyt nudno :/
    uważam, że najwazniejsze, aby być dobrym czlowiekiem- a każda z nas na swoj sposob jest wartościowa i piękną kobietą :)

    super wyglądasz !
    mega szykowny kapelusik i piękne masz wlosiska ajćććć zazdro <3


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o klik spodni Sheinside oraz ich baner boczny? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne zdjęcia. A ten sweter jest mega :)
    Mogłabyś poklikać u mnie w ,,KLIK,,, mega ważne :* http://macreateart.blogspot.com/2016/05/zakupowy-haul-recenzja-szamponow-i.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie napisane. Wyglądasz pięknie, ale w życiu nie powiedziałbym, że masz 17 lat!
    pozdrawiam. http://patipisze.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialny wpis, a zdjęcia jeszcze lepsze :)
    Jesteś taka młoda, a nie dałabym Ci tych 17 lat :)
    http://my-place-to-relax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia i przepiękna modelka !! <3

    ulciiakblog

    OdpowiedzUsuń
  34. Ej, wyglądasz trochę jak Sansa Stark z "Gry o tron" :D
    masz rację, ja sobie często zdaję sprawę, ze dużo osób w ogóle nie zauważa tego co ja probuję ukryć. Najwazniejsze, ze dla naszych najbliższych jesteśmy najpiękniejsi :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  35. O Matko! Na początku myslałam, że to zdjęcie z tumblr a potem zobaczyłam dalej. Jesteś piękna! *-* Taka malowana lala!
    Ładna i do tego mądra. Masz tu dużo racji w tym. Każda powinna pokochać siebie. Wszystkie jesteśmy cudowne na swój sposób wiele rzeczy byśmy chciały zmienić. Ale musimy zaakceptować to co mamy ;)
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdjęcia są cudowne! Takie bardzo klimatyczne. :)
    Zazwyczaj w zaakceptowaniu samego siebie przeszkadzają najbardziej nieprzychylne uwagi innych ludzi, często bezpodstawne

    OdpowiedzUsuń
  37. Dokładnie. Każdy z nas musi pokochać siebie. Bo jak nie my, to kto?


    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. O tym, jak pokochać siebie nauczyło mnie Bars and Melody :)
    ps, jestes sliczna

    http://nonstopyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Mądre słowa. Niestety często bywa tak, że zauważamy tylko te złe strony i skupiamy się na nich, jeszcze bardziej się dołując. Każda z nas jest wyjątkowa!
    Przepiękne zdjęcia.

    Mój blog - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładne zdjęcia! :) http://justynagrochowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. modelka! śliczne zdjęcia :) Również uważam, że należy kochać siebie! Dostrzegać swoje nie tylko wady, ale także i wiele zalet, które mamy! Bo każda z nas ma ich naprawdę wiele, tylko są przez nas nie zauważane!:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie! :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgadzam się w 100%. Najważniejsze jest to żebyśmy się zaakceptowali, bo jeśli my tego nie zrobimy to nie mamy co liczyć że inni to zrobią.
    Szczególnie denerwują mnie osoby które na siłę szukają swoich wad.
    Skarżą się (najczęściej że są grube) a tak na prawdę dobrze wiedzą że tak nie jest, ale czekają aż inni im to powiedzą. Najwyraźniej potrzebują dowartościowania. Ludzie, bądźmy choć trochę samowystarczalni!
    Pozdrawiam ;)
    KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  43. Dobrze,że jesteś jedną z niewielu osób, które mają do tego takie zdrowe podejście! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgadzam się z Tobą. Z niektórymi swoimi niedoskonałościami już nic nie zrobimy, jednak mamy dwie opcje: a) zaakceptować je i pokochać b)męczyć się z nimi aż do śmierci. Pytanie, czy warto rezygnować z niektórych rzeczy tylko dlatego, że wyglądamy tak, a nie inaczej? Mi się udało siebie zaakceptować, choć trochę długo to trwało, ale teraz zupełnie inaczej podchodzę do życia. Więc życzę wszystkim kobietom, żeby przejrzały na oczy i przestały zwracać uwagi na coś, co i tak przeminie. ;)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgadzam się z Tobą w 100%. Nawet jeżeli mam te gorsze dni to staram się myśleć optymistycznie a jeśli to nie pomaga to wystarczy sobie powiedzieć, że nie żyjemy po to by komuś się podobać tylko żeby żyć tak jak my tego chcemy. Pozdrawiam :) http://shadowviol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Każdy jest piękny i wspaniały, wystarczy tylko nie porównywać się z innymi :)
    Ślicznie wyglądasz!<3

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale masz ładną urodę ;*

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetnie wyglądasz ! :) :*
    zapraszam też do mnie na:
    www.vvbre.blogspot.com
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zauważamy w sobie miliony rzeczy, których inni nie widzą. Największą "popularność" wśród facetów nie mają dziewczyny idealne, tylko pewne siebie, które nie zwracają uwagi na swoje kompleksy i nie mówią o nich głośno. Dla Ciebie kompleksem może być np. za duży nos a dla kogoś może wydać się uroczy i to właśnie w nim się zakocha :)

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Pokochanie samego siebie nie jest łatwym procesem, ale jest wykonalne. Więc jeśli tylko chcemy to trzeba się trochę postarać i polubimy w sobie większość jak nie wszystko:) Piękne zdjęcia!

    Nowy post u mnie - klik

    OdpowiedzUsuń
  51. przepiekna uroda! niezwykle hipnotyzujące spojrzenie ;3 nic dodac, nic ujac!

    pozdrawiam cieplutko, JUST EMSi wpsólna obserwacja napisz u mnie w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jejku, jesteś piękna, masz cudowne włosy, a do tego niezwykle hipnotyzujące spojrzenie.

    OdpowiedzUsuń
  53. Zasyaje tutaj m dłużej! Zakochałam się w tym blogu! Urzekly mnie te cudowne zdjeica i super post! Obserwuję
    Jeśli będziesz miała chwilkę zapraszam do mnie doublelattebreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Swietny post i bardzo ładne zdjęcia!
    Jeśli będziesz miała chwilkę zapraszam do mnie doublelattebreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń