2016/05/01

Moda na... kolorowanki

Cześć kochani! Dziś kolejny (2) post z serii "moda na...". Zauważyłam, że w sklepach typu Empik i księgarniach pojawiło się bardzo dużo kolorowanek dla dorosłych. W ostatnim czasie powstała moda na owe książeczki. Spotkałam się z nimi nawet w Tigerze. Jest ich teraz pełno i są wszędzie, a ludzie z chęcią je kupują. Są idealne na odstresowanie, zabicie nudy czy kreatywną zabawę. Dziś zaproponuję Wam 2 moje ulubione książeczki z tej serii, które dostałam od wydawnictwa Kaktus.

PARYSKI TYDZIEŃ MODY
Książka zawiera pełne uroku, gotowe do wypełnienia kolorem ilustracje eleganckich, ale i dziewczęcych strojów oraz modowych dodatków nie tylko z francuskich wybiegów. Wszystko zależy od twojej wyobraźni - baw się i relaksuj, dobierając wzory i kolory. Od geometrycznych zawijasków po kwiatowe stylizacje czy poetyckie arabeski... wybór należy do ciebie!

NIE MA JAK W DOMU
W tej niesamowitej książeczce znajdziesz mnóstwo szczegółowych, gotowych, by pokryć je kolorem rysunków przedmiotów codziennego użytku. Odszukasz je w każdym domu - od zdobionych drzwi poprzez świece, sztućce, kwiaty doniczkowe, garderobę, ramki na zdjęcia aż po... złotą rybkę w akwarium. Dom to emocje, uczucie komfortu i bezpieczeństwa, zatem weź głęboki oddech i znajdź ukojenie w kolorowaniu detali na ilustracjach, które reprezentują czyste szczęście w miejscu, które kochasz najbardziej.

Zdjęcia zrobiłam w domu, w kuchni. W końcu... nie ma to jak w domu.


Photobucket Photobucket Photobucket

54 komentarze:

  1. Jakoś do mnie nie przemawia to.. kolorowanie.~

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo słyszałam o tych kolorowankach. Ale jakoś nie czuję tego szału :D

    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też zauważyłam tą modę ! Posiadam jedną z książek którą tutaj pokazałaś ! :)) fajne na zabicie nudy :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe kolorowanki ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo ostatnio o tym w internecie ;)
    Anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka takich kolorowanek, moim zdaniem są fajne :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie dobrze to ujęłaś, że jest na nie moda :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kolorowanki są świetne!:)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    Nowy post na www.twinslife.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post!
    Zapraszam do mnie :) http://julielips.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kolorowanki są świetne! Sama pomalowałam kilka, gdy byłam mocno zestresowana. W zasadzie to pomaga, tylko trzeba mieć sporo czasu, żeby usiąść i po prostu zacząć kolorować
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Te kolorowanki są świetne! Sama pomalowałam kilka, gdy byłam mocno zestresowana. W zasadzie to pomaga, tylko trzeba mieć sporo czasu, żeby usiąść i po prostu zacząć kolorować
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam już wiele o tych kolorowankach. Muszę sobie w końcu taką sprawić. :D

    Poklikasz w linki w najnowszym poście? Będę bardzo wdzięczna! :)
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w najbliższym czasie planuję zakupić taką kolorowankę :)

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem dlaczego taki szum wokół tego jest..


    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja koleżanka się w to ostatnio bawi ;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo osób pisze o tych kolorowankach, a ja jeszcze ich nie mam :(
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. dużo słyszałam już o tych kolorowankach ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  18. Na blogach coraz częściej widzę owe kolorowanki, wydają się interesujące ;)

    Moment For Me - Jessica

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem fajnie wyglądają te książki. Jednak moim zdaniem dobre będą dla ludzi, którzy mają dużo wolnego czasu. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie kolorowanie musi bardzo uspakajać, przydało by mi się :D
    Chyba coś takiego pokazywała Pia Mia na snapchacie :)
    http://najaablog.blogspot.com/2016/05/cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chętnie zakupiłabym Paryski tydzień mody :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Będąc małą dziewczynką codziennie malowałam prawie pół książeczki, teraz tego zaprzestałam i ciągle tylko słyszę od rodziców "Nie pyskuj!". Może faktycznie coś w tym jest..albo to po prostu dojrzewanie :D

    Zapraszam, jestem nowa : http://myselfandperfection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam "Paryski tydzień mody" :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Musze je kupić :) Duzo słyszalam o tych kolorowankach
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę zainwestować w którąś z tych kolorowanek. :D

    http://patrvcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Paryski tydzień mody jest jedną kolorowanką, którą chciałabym mieć. Reszta jakoś mnie nie przekonuje.
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię te kolorowanki, chociaż mnie bardziej stresują niż uspokajają ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  28. Jej, czytałam Twój post już dawno, ale dopiero teraz zauważyłam, że poleciłaś mojego bloga... Dziękuję, kochana! ♡

    www.mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam te same kolorowanki i uwielbiam je <3 Bardzo fajnie zabijają nudę :D
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie jedną taką koloruje :)

    Serdecznie zapraszam na nowy post :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Te kolorowanki są na prawdę ciekawe, muszę sobie taką kupić.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wiele słyszałam już o tych książkach :D

    ZApraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam jedną z nim, bardzo fajna sprawa:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  34. Myślę, że takie kolorowanki to świetny sposób, by dać upust swojej kreatywności :) Ja niestety jeszcze żadnej nie posiadam.
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Te kolorowanki to coś cudownego! Nie dość, że można dać ponieść się swojej kreatywności i pomysłowości, to jeszcze niesamowicie odstresowują!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Te książki są super! Uwielbiam siadać w wielkim fotelu i kolorować je przy kubku cieplej herbaty! :)


    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. Koniecznie muszę sobie taką zafundować :)
    Dziękuję za polecenie!
    http://julkawbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Zawsze taką chciałam, ale szkoda mi pieniędzy XDD

    asadowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Dużo słyszałam o tych kolorowankach no i chyba w końcu na nie się skuszę, są idealnym zajęciem w czasie wolnym :)

    OdpowiedzUsuń
  40. No i warto też wspomnieć, że sporo jest darmowych kolorowanek do wydruku dostępnych online np.:
    Printable coloring pages
    Kolorowanki

    OdpowiedzUsuń
  41. Urocze te kolorowanki, super sposób na zrelaksowanie się :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  42. zachęciłaś mnie do kupna takich kolorowanek :)

    http://hopeandestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Teraz kolorują wszyscy:) ja jednak wolę rysowanie

    OdpowiedzUsuń
  44. Ostatnio coraz bardziej modne stają się tego rodzaju kolorowanki dla dorosłych. Ja czasmi coś pobieram z sieci bo jest trochę takich darmowych antystresowych kolorowanek.

    OdpowiedzUsuń