2016/04/17

Moda na... wspomnienia

Cześć kochani! Dziś poruszę temat wspomnień. W ostatnim czasie zauważyłam, że idąc na kogoś urodziny i pytając się co ta osoba chce dostać, dostaję odpowiedź, że może jakąś fotoramę lub zdjęcie w ramce. Osobiście uważam, że jest to prezent idealny. Często zastanawiając się nad nim chcemy aby był praktyczny i przydatny na długo. Album czy zdjęcie spełniają te warunki. Jest to coś do czego zawsze możemy wrócić, powspominać i co nie powinno nigdy się znudzić. Zdjęcia, które wywołujemy zazwyczaj przypominają o jakiejś przyjemnej chwili. Jest to kolejnym plusem. Gdy mamy zły humor, sięgamy po nie i automatycznie się uśmiechamy. 
Ponieważ wspomnienia warto pielęgnować i podarować je innym, bliskim dla nas ludziom razem z Printu mamy dla Was kupon rabatowy na 15% na wszystkie instabooki. Możecie zakupić je TUTAJ
Kod: malachowska

Wishlist WholeSaleBuying
1.KLIK 2.KLIK 3.KLIK

Wishlist Banggood  
1.KLIK 2.KLIK 3.KLIK

KONKURS!
Podaj w komentarzu przynajmniej 2 ceny z obu sklepów, a ja wybiorę kilka blogów i polecę je w następnym poście.

Photobucket Photobucket Photobucket

52 komentarze:

  1. Ale ucieszyłabym się z takiego prezentu! :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, taki prezent to wspomnienia na lata i za każdym razem jak sie na nie spojrzy, to od razu na naszej twarzy pojawi sie szeroki uśmeich. :D 8.32$ 11.92$

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie albumy! Śliczne rzeczy wybrałaś! Poklikałam we wszystkie linki i podam ceny najpiękniejszych ciuszków :)
    płaszcz 11,92$
    czarna bluzka 50,29 zł
    spódnica 39,45 zł

    Pozdrawiam kochana :*
    ---> www.mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiątki to zdecydowanie najlepszy wybór, jeśli nie wiem co komuś kupić :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam że wspomnienia są bardzo ważne. Są bardziej wyjątkowe od pamiątek, które możemy sobie kupić... lecz wspomnień nie kupimy, ani nie przeżyjemy za kogoś.

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetna ta książeczka! :*
    Poklikałam :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wracać do wspomnień.
    Świetna jest ta książeczka.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo,swietny prezent!:D

    obserwujemy?


    http://styleandvital.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki album ze zdjęciami jest rzeczywiście świetnym pomysłem na przechowywanie wspomnień :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealny prezent dla kogoś bliskiego :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również uważam, że taka rama to prezent idealny!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uważam, że taka fotorama lub książka ze zdjęciami to świetny pomysł! Wspomnienia zawarte w zdjęciach są najlepsze :)

    Buziaki :*
    Viva la Ola - ZAPRASZAM DO OBSERWACJI

    OdpowiedzUsuń
  13. taka fotoksiążka to też świetny pomysł na prezent:)
    obserwuję:*
    nataliagozdur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Od zawsze zbieram zdjęcia do albumów i uwielbiam je również robić na prezent. Wspomnienia to wspanialsza część naszego życia, której nam nikt nie odbierze.
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna pamiątka, może się kiedyś na taki album skuszę :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki album jest naprawdę świetnym pomysłem na prezent:)
    Poklikane:)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  17. dla mnie prezent fajny,bo dobrze jest wrócić za kilka lat i móc zobaczyć coś takiego :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/2016/04/zgierz-filmik.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz cudownego bloga :) i piękne zdjęcia: )
    jestes duża inspiracja :)
    http://raspberryfairies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takie albumy, według mnie to jeden z lepszych prezentów :)/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  20. osobiście byłabym bardzo zadowolona z takiego prezentu :)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny pomysł na taką książeczkę :)
    Może zrobię komuś taki prezent
    Masz bardzo ładny wygląd bloga :)
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Z takiego prezentu byłabym przeszczęśliwa, taka książeczka to genialny pomysł.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio zapanowała moda na wszelkiego rodzaju albumy ze zdjęciami. Zaprezentowana wersja albumu jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł na prezent :).
    Pierwszy sklep:
    1 $3,82
    3 $3,41
    Drugi sklep:
    1 $12,99
    3 $17,88
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne są takie wspomnienia :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja uwielbiam przeglądać albumy i różnego rodzaju pamiątki, przypominające o różnych ciekawych zdarzeniach i wspaniałych chwilach z naszego życia. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna sprawa taki "album". Sama z chęcią bym taki zamówiła.
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Taki prezent myślę, że ucieszyłby każdego ^^ Wybrałaś bardzo ładne rzeczy :)
    Poklikałam ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniały pomysł na udany prezent :)
    Ja osobiście uwielbiam wracać do wspomnień wyciągać albumy i przeglądać stare zdjęcia.
    howlookfashionfriends.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  30. swietna ta książka, sama pomysle o czymś takim! :*

    OdpowiedzUsuń
  31. od zawsze uważałam ze prezent w formie zdjęć to najlepszy prezent. Sama zbieram się do wywalania większości zdjęć i zrobienia pięknych albumów.
    Pozdrawiam z Anglii

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny taki album
    50,55 zł 39,65zł
    69,57zł
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Na prezent genialny! Super prezentuję się Twój! :D
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Taki album ze zdjeciami jest na prawe super pomyslem na prezent. Czasem lubie obejrzec swoje zdjecia z dziecinstwa. Poprzypominac sobie o starych czasach a zdjęcia to ulatwiaja. :))

    Oczy Outsidera, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowny album ! :) Super pomysłowy ! :) Napisy dodają uroku. Zapraszamy do siebie (nowy post) http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. zdjęcia to cudowny pomysł na prezent, to jak zatrzymanie wspomnień w takim właśnie albumie czy ramce :) poklikałam :*
    jeśli miałabyś czas to byłabym bardzo wdzięczna za poklikanie w linki :)
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  37. Książeczka urzekła mnie na maxa! Muszę pomyśleć nad taką pamiątką dla mojego lubego :).

    OdpowiedzUsuń
  38. Odpowiedzi
    1. po klikane ( drugi sklep )
      12.99
      10.19
      zapraszam
      mój blog |KLIK|

      Usuń
  39. Poklikane :))
    Świetny blog.
    xcx0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Taki album to faktycznie świetny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam jak dostaje tego typu prezenty. Cieszą mnie o wiele bardziej niż te, na które moi bliscy wydali dużo pieniędzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam jak dostaje tego typu prezenty. Cieszą mnie o wiele bardziej niż te, na które moi bliscy wydali dużo pieniędzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny instabook! Uwielbiam tego typu upominki :D
    Uczciwie poklikałam :))
    50.55, 39.65 zł, 11.92, 3.41$
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny jest ten album, taki minimalistyczny :)

    OdpowiedzUsuń