2016/04/09

Male fashion - inspiration

Cześć kochani. W ostatnim czasie bardzo dużo myślę o urozmaiceniu swojego bloga. Mam w planach nowy, wiosenny szablon. Postanowiłam również stworzyć stronę "your ideas" gdzie będziecie mogli powiedzieć mi o czym chcielibyście przeczytać post na moim blogu. Niedawno dostałam od kogoś pomysł napisania trochę o modzie męskiej. Tak więc wywiązuję się z umowy i zaczynam krótką serię (która przedłuży się, jeśli będzie nią zainteresowanie). Na pierwszy ogień inspiracje, które mam nadzieję, że Wam się spodobają.
Chciałabym Was też zaprosić na konkurs do Mary, gdzie do wygrania są Lip Kit by Kylie Jenner: KLIK

Photobucket Photobucket Photobucket

60 komentarzy:

  1. Super, że cały czas starasz się aby Twój blog był coraz lepszy. Dobre inspiracje, z chęcią zobaczyłabym więcej :)

    Natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z wprowadzeniem postów o modzie męskiej. ;)

    ZAPRASZAM DO MNIE ☺' klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł! Każdy twój post jest genialny i inspirujący ! Chciałbym zobaczyć tego więcej!

    http://recenzjealeksis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł i okej męskie inspiracje :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł i fajne rzeczy ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam gdy chłopak ubiera się stylowo i z klasą, a nie tylko na sportowo ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne inspiracje :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje. Dobrze, że urozmaicasz swojego bloga :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z tą serią! Czekam z niecierpliwością na następny post z tej serii! :)
    http://different0words.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super! Fajnie że zrobiłaś taki post o który Ci zaproponowano. W ogóle po raz pierwszy widzę post o modzie męskiej :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  12. musze pokazac to mojemu facetowi... mega!
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy pomysł z tą męskąmodą, ja tez u siebie wprowadziłam trochę zmian
    0lja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Inspiracje sa genialne!:D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. inspiracje zawsze dobre :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  16. Męski street style jest niekiedy o wiele lepszy niż kobiecy <3

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł z tą serią, nie mogę się doczekać nowego szablonu!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne inspiracje! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne inspiracje!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Inspiracje męskiej mody są ciekawe, każde zestawieni bardzo mi się podoba! Uwielbiam facetów w odważnych stylizacjach.
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie przeczytać taki post o czymś innym niż zazwyczaj bo nie widze za często o męskiej modzie

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne inspiracje, choć wydaje mi sie że mojemu chłopakowi niektóre nie przypadłyby do gustu. Faceci też bywają wybredni :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Praktycznie wszystkie zdjęcia mi się podobają. Uwielbiam męski street style!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam modę męską, właśnie w takim wydaniu, jakie przedstawiłaś w tym poście :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi się właśnie podoba u mężczyzn jak łączą swobodę z elegancją ;)

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne inspiracje. Fajny pomysł na taką serię. :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  27. Inspiracje się podobają :D Naprawdę fajne ootd :)


    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobry pomysł - modę męską często się pomija, a szkoda, bo to większe pole do popisu niż moda damska.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, pierwszy raz widzę post skierowany w stronę męskiej mody. Nie powiem, całkiem miła odskocznia, aczkolwiek z powyższych zdjęć nie za wiele mi się podoba. W gruncie rzeczy większość z tych stylizacji wygląda zwyczajnie :) /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy pomysł. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. świetnie, że cały czas pracujesz nad ulepszaniem bloga ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również mam w planach "rewolucję" na blogu. Chęci są tak samo jak i pomysły, ale nieco gorzej z czasem na ich realizację. Fajne inspiracje jednak nie wszystkie do mnie przemawiają. :)

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak powinni wyglądać mężczyźni! W Warszawie jest z tym lepiej, u mnie w Lublinie niestety wciąż panowie niedomagają! Obserwuję (jako czytelnik)^^ i pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Stylizacje świetne, ale na pewno połowie chłopaków w naszym wieku nie przypadlyby do gustu..


    zapraszam na nowy post (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super propozycje, wiem że mojemu chłopakowi nie przypadły
    by do gustu ale nie szkodzi pokazać :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeśli chodzi o styl ubierania, to moim ideałem jest Kanye West <3
    Pomożesz w klikaniu? Bardzo prosze to dla mnie ważne:) *KLIK*. Dziękuje za pomoc, z przyjemnością odwdzięczę Ci się!

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny pościk!
    Uwielbiam!
    mójblogok.blogspot.com
    NAMELESS

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie w stylu chłopaków, których znam :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawe inspiracje :)
    Bardzo spodobał mi się Twój blog, obserwuję:)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem za, aby powstała taka zakładka z pomysłami obserwujących bloga, to bardzo rozwijające i doskonały sposób dla obu stron :)
    Ciekawa inspiracja, zwłaszcza że zazwyczaj na blogach jest moda damska, a nie męska
    pozdrowionka.
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne inspiracje uwielbiam je i sama często je robię :)
    ozdrawiam i serdecznie zapraszam na mojego bloga Mój blog Kliknij :)

    Jeśli miałabys chwilkę proszę kliknij w te linki mam nadzieję że nie będzie to dla ciebie problem :) Klik i Klik

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajne inspiracje, myślę, że kobiety tak samo mogą podłapać coś z tego posta, bo przecież ubrania nie mają płci :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  43. moda męska jest bardzo interesująca, przynajmniej dla mnie, bo raczej moi koledzy nie chodzą w takich ciuchach...:P

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne inspiracje może mój chłopak inaczej podejdzie do sprawy mody :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne inspiracje może mój chłopak inaczej podejdzie do sprawy mody :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawe inspiracje, jednakże nie mam zdania na ten temat, gdyż moda męska jest mi zupełnie obca. :/
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  47. Super post ;)
    Czekam na wiosenne zmiany!

    http://ylyys.blogspot.com/2016/04/braid-hair-day-little-bit-devastated.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Super!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<





    OdpowiedzUsuń
  49. Genialne inspiracje :)
    Super post!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajnie, że na twoim blogu można zobaczyć takie posty ! :) Nigdy takiego nie widziałam!
    berrythere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Jestem jak najbardziej na tak jeśli chodzi o modę męską!! :)
    zapraszam do siebie :>
    hopex5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne inspiracje :) bardzo mi się podobają.
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne inspiracje, chciałabym spotykać więcej chłopaków, którzy lubią eksperymentować z modą ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń