3 kroki do perfekcyjnego wyglądu

10:33

Cześć kochani! W dzisiejszy post pokładam ogromne nadzieje. Przygotowałam dla Was stylizację + 3 rady dzięki którym będziemy cudownie wyglądały i przede wszystkim świetnie czuły się we własnym ciele. Nie przedłużając - zaczynamy!

1. P E W N O Ś Ć  S I E B I E
Coś tak prostego, a jednocześnie ważnego. Znasz to uczucie, kiedy strasznie Ci się coś podoba, ale nie założysz tego "bo co pomyślą sobie inni"? Ja znam je bardzo dobrze. Przez dłuższy czas ograniczałam swoje stylizacje tak, aby nie były zbyt wyszukane. Pewnego dnia pojechałam z mamą na zakupy. Trafiłyśmy na świetną promocję w C&A i kupiłam sobie rudy, wełniany kapelusz. Trochę minęło zanim go założyłam. Jednak skoro kiedyś mogłam nosić leginsy w panterkę, to dlaczego dziś mam nie założyć kapelusza, który zdecydowanie jest HOT? Teraz jest to mój ulubiony dodatek do outfitów. Uwielbiam go nosić. Czuję się w nim dobrze, jestem pewna siebie i nie straszne mi są spojrzenia innych.

2. Z D R O W Y  S T Y L  Ż Y C I A
Zdrowe posiłki i aktywność fizyczna pozytywnie wpływają na nasze samopoczucie. Jeśli chipsy zastąpisz jabłkiem, a przejażdżkę windą schodami wbrew pozorom poczujesz się lepiej. Zawsze przy sobie noś butelkę wody lub zdrową lemoniadę. O wiele łatwiej będzie nam się uśmiechać po lekkim, zdrowym posiłku niż po ciężkim i tłustym hamburgerze. Jednak nie popadajmy w skrajności. Batonik raz na jakiś czas nie jest zły. Od dobrego samopoczucia do dobrego wyglądu. Uśmiechnięci i pełni energii zawsze będziemy wyglądać lepiej. Pamiętaj - w zdrowym ciele zdrowy duch!

3. B Ą D Ź  S O B Ą
To jak wyglądamy przede wszystkim ma podobać się nam. Jeśli sami zaakceptujemy siebie, to w pewnym czasie zrobią to też inni. Jeśli podobają Ci się kolorowe leginsy czy popularne ostatnio "bomber jacket" to noś je. Dobieraj stylizacje tak, aby czuć się w nich dobrze i podobać się samemu sobie. Wiadome jest to, że nie zawsze wszystko wszystkim pasuje. Nie da się dogodzić i podobać się wszystkim. Dla każdego perfekcyjne jest co innego, dlatego Ty bądź sobą i wyglądaj tak, jak lubisz.
jacket: Calvin Klein
skirt/blouse: Dresslink
boots: Converse
makeup sponge: Dresslink
fot. Justyna Grochowska 

KONKURS
Podaj w komentarzu cenę obu rzeczy od Dresslink (KLIK, KLIK), a ja wybiorę kilka blogów i polecę je w następnym poście + zaobserwuję wszystkie blogi, które skradną moje serce.

Polecane blogi
Agnieszkaa Es
MademoisellePaulline
Cuupping

Photobucket Photobucket Photobucket

You Might Also Like

74 komentarze

  1. Samopoczucie mocno wpływa na nasz wygląd, więc bardzo ważne jest żebyśmy dobrze się czuli w tym co mamy na sobie. Super zdjęcia :D

    1.US$ 8.18
    2.US$ 0.84

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą w 100%, pewność siebie to najpiękniejszy makijaż. :) Jeśli chodzi o zdrowe odżywianie, to naprawdę warto :) Odkąd przeszłam na wegetarianizm moja sylwetka mi za to podziękowała :)
    Jesteś śliczna, a Twój blog jest subtelny i delikatny- obserwuję :)

    ceny ubrań: 1. 8.18$ 2. 0.84$

    pozdrawiam :) http://www.kardamonusmak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna spódnica i biała bluzka :) Ostatnie zdjęcie jest nieziemskie *0* <3 Pozdrawiamy i zapraszamy http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Cie za ten post! Masz całkowitą rację! Bycie sobą jest najważniejsze. Jejku, świetne zdjęcia, a stylizacja... boska :*

    Masz na sobie ubrania z pierwszego linka? Wygląda to zupełnie inaczej.

    1. 8.18 $
    2. 0.84 $

    Pozdrawiam gorąco ❤ ❤ ❤
    ---> www.mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Niestety tak już jest w chińskich sklepach ;p

      Usuń
  5. Masz racje, najwazniejsze to samemu czuc sie dobrze. Jak mi coś w stroju nie pasuje to czuje się beznadziejnie pół dnia. Bluzka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze co rzuca się w oczy to twoja twarz, jesteś bardzo ładna. Stylizacja też fajna. Pozdrawiam http://palinpalin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się - już sama pewność siebie dodaje blasku i przyciąga ludzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz! :) Przepiękna stylizacja i takie klimatyczne miejsce ^^
    ceny:
    1) 8.18 $
    2) 0.84 $

    Zapraszam do mnie, nowy post DIY z instrukcją na zdjęcie jak z polaroida! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie zgadzam się z tymi punktami :)
    Bardzo ładne zdjęcia!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne napisałaś. Nasze samopoczucie łączy z naszym wyglądem:)
    Śliczne zdjęcia:)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się w 100%, wszystkie rady są ważne! :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rady są świetne! Ostatni zaczęłam prowadzić zdrowy tryb życia :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super rady, zdjęcia są niesamowite, jesteś bardzo fotogeniczna ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak - zdrowe odżywanie ma duży wpływ na naszą cerę ;) Fajny post!

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewność siebie to podstawa, niestety bardzo dużo ludzi w dzisiejszych czasach ma z tym problem. :\ Ładne zdjęcia. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia, jesteś naprawde fotogeniczna, niczym profesjonalna modelka
    Mój blog Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Nad pewnością siebie jeszcze popracuję, ale co bycia sobą to ostatnio mi się to udaje.
    Niedawno kupiłam cold shoulder, czyli bluzkę z dziurami na ramionach i nie obchodzi mnie co powiedzą inni. U mnie w szkole nikt nie nosi tego typu bluzek, kiedy ubrałam ją do szkoły nauczyciele nie mieli do mnie pretensji a dziewczyny patrzyły z zazdrością ;)
    Teraz wiem, że mogę ubierać się jak chcę i nikt nie będzie mi mówił jak mam to robić.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Dokładnie trzy kroki, niby tak mało do zapamiętania, a jednak dużo ludzi się gubi...

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. To niby takie proste a jednak ludzie często nie potrafią wykonać 3 kroku aby być sobą! Świetny post oby więcej takich ;)

    kochana zapraszam i pozdrawiam MOWMIKEJT.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  20. zdecydowanie trzy najważniejsze korki ;) świetne zdjęcia!

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne rady! I świetna stylowka;)
    Zapraszam do mnie na zdrowy styl życia ;)
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne rady! I świetna stylowka;)
    Zapraszam do mnie na zdrowy styl życia ;)
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. uwazam ze najwazniejsza jest pewnosc siebie.
    masz śliczne brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prawda :) ja mam najwiekszy rpoblem z jedzeniem haha
    Śliczna stylizacja, wygladasz cudownie!
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  25. muszę trochę popracować nad pewnością siebie;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcie tytułowe + tytuł = cuuuuuudo! ♥ Idealnie pasują do siebie!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne rady!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam sie,szczególnie z drugim punktem. Kiedy jem zdrowo to zdecydowanie lepiej się w sobie czuje, no i co za tym idzie jestem bardziej pewniejsza siebie

    magdawiglusz.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam sie,szczególnie z drugim punktem. Kiedy jem zdrowo to zdecydowanie lepiej się w sobie czuje, no i co za tym idzie jestem bardziej pewniejsza siebie

    magdawiglusz.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zwykłe trzy kroki, a tak ważne ;) świetny post!
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  31. O rany ten zestaw z dresslink jest cudowny ♥ Bardzo fajnie to wszytko napisałaś :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super porady ,fajna stylizacja :)

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja muszę popracować nad swoją dietą, ponieważ już od dawna jest z nią źle... Świetne zdjęcia! :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialny wpis, na pewno pomocny dla wielu dziewczyn! :) A zdjęcia? Piękne! :)
    Pozdrawiam,
    http://mammotylki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Pewność siebie jest zdecydowanie bardzo ważną cechą jeżeli chce się coś osiągnąć.
    Śliczne zdjęcia i piękny outfit! ❤

    metrdwadziescia-w-kapeluszu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Sliczna jestes! Zapraszam do nas http://fashioonerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja wciąż próbuje odbudować swoją pewność siebie, tak trudno ją zdobyć a tak łatwo stracić. Więc do perfekcyjnego wyglądu brakuje mi tylko jej ;) Resztę punktów spełnione ^^
    Ślicznie wyglądasz ! Bluzeczka jest przepiękna ,podoba mi się kolorystyka stroju jak i miejsce sesji.
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz świetne spojrzenie. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Juz myslalam ze to kolejny post typu "jak być piękna", czyli triki makijazowe, ubranie, które tak naprawdę do perfekcji nie maja nic. Ale mile mnie zaskoczylas :)

    www.mvrcelia.blogspot.com zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  41. zgadzam się z tb ! <3 Śliczne zdjęcia!! :p
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Akurat te 3 rzeczy sa najbardziej potrzebne, a najtrudniejsze do zdobycia...
    www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajne porady :) Jesteś przepiękna! :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Bycie sobą to chyba najważniejsza cecha!

    Serdecznie zapraszam!♥
    NOWY POST! anjaa-blog.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Naprawdę warto być sobą :)
    Zastaję na dłużej :)

    Ceny ubrań:
    1. 8.18 $
    2. 0.84 $

    Zapraszam Do Mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Masz racje bo przede wszystkim powinniśmy podobać się sobie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgadzam się :)
    Dla mnie nawet opinia innych nie ma żadnego znaczenia (oczywiście chodzi mi tu o to, co ktoś mówi o moim ubiorze). Jeżeli komuś nie podoba się, np. moja sukienka - jego problem :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Wspaniałe zdjęcia! http://julladde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Oczy .. MIAZGA!. obserwuje!
    . -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog!).
    Napisz jak kliknęłaś w ten banner w ostatnim poście.! ( sprawdzam ♥).
    ------------------------
    Dziękuję!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwazam ze nie ma perfekcyjnego wygladu moim zdaniem dla kazdego jest lepsze cos innego. Jezeli ktos lubi miec duze miesnie niech je ma, inny woli byc chudy a trzeci czuje sie dobrze bedac puszystym! :)
    Porady bardzo dobre! Zdecydowanie ze trzeba byc soba! To chyba najwazniejsze ze wszystkich! Zdjecia cudowne jejku masz przepiekne wlosy! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież to napisałam w poście. Perfekcyjny wygląd to taki, który odpowiada nam samym, nie innym....

      Usuń
  52. Mega stylizacje i świetne rady :) Na pewno skorzystam :D
    Pozdrawiam :)

    Zapraszam do siebie- littlesmilesandi.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wszystkie stylizacje sa świetne jednak najbardziej spodobała mi się pierwsza :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudne zdjęcia, widzę że w moim ulubionym miejscu Warszawy! Przepis na piękno to zdecydowanie pewność siebie i zdrowy tryb życia! :)

    MÓJ BLOG klik

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne zdjęcia ;)
    marcelwojtasiewiczart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudowne zdjecia! Pokażesz nam jak robisz swoje brwi bo są IDEALNE

    Zapraszam na mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno wykorzystam ten pomysł :)

      Usuń
  57. Masz rację to trzy najważniejsze rzeczy, żeby osiągnąć idealny wygląd.:)
    0,84% i 8,18$
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  58. 3 najważniejsze sposoby ;) Prześliczna jestes!
    http://fotmagstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetne rady, na pewno wprowadzę je w życie! <3
    ____________________________________

    https://vintedzianka.blogspot.com
    ____________________________________

    OdpowiedzUsuń

Instagram