2016/03/12

What in spring? - Dresslink wishlist

Cześć kochani! Dziś przygotowałam dla Was wishlistę ze sklepu Dresslink, jednak nie chciałam żeby była to zwykła, tradycyjna i nudna sklejka ubrań. Moi stali czytelnicy pewnie już zauważyli, że nie przepadam za takimi prostymi postami i jakoś staram się to urozmaicić. Dziś więc postanowiłam pokazać to co jest moim must have na wiosnę - czyli jeans, sznurowania, biele, odkryte ramiona i bieliźniane sukienki. To co w tym sezonie zdecydowanie góruje. Przygotowałam dla Was 3 stylizacje, które jak dla mnie są obowiązkowe w wiosennej szafie. 

1.KLIK 2.KLIK 3.Zara 4.Zara 5.KLIK

1.Zara 2.KLIK 3.KLIK 4.H&M 5.Converse

1.KLIK 2.KLIK 3.Zara 4.Nike Free Run 5.H&M

Która stylizacja podoba Wam się najbardziej?
Chciałabym Wam również podziękować za 200 obserwujących na blogu i 550 like na fanpage'u w tak krótkim czasie. Jesteście niesamowici!

KONKURS
W następnym poście polecę 5 blogów, które wylosuję z osób, które w komentarzu podadzą ceny przynajmniej 3 rzeczy. + zaobserwuję każdą osobę, która poda 5 cen.

Polecane blogi:

Photobucket Photobucket Photobucket

52 komentarze:

  1. Pierwszy zestaw bardzo przypadł mi do gustu. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Podbiłaś moje serce stylizacją nr. 1. :D Czad!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post :)
    Spodnie z 1 stylizacji: 7.62 $
    Marynarka z 1 stylizacji: 6.26 $
    Kapelusz z 1 stylizacji: 2.06 $
    Spódniczka z 2 stylizacji:3.45 $
    Kapelusz z 3 stylizacji:6.15 $
    Spódniczka z 3 stylizacji:4.80 $
    Zapraszam do mnie :)
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne stylizacje i oczywiście wszystko poklikałyśmy :).
    Ceny:
    Z pierwszej stylizacji:
    1.US$ 7.62
    2.US$ 6.26
    5.US$ 2.06
    Z drugiej stylizacji
    2.US$ 6.04
    3.US$ 3.45
    Z trzeciej stylizacji
    1.US$ 6.15
    2.US$ 4.80



    OdpowiedzUsuń
  5. New Fashion Stylish Lady Women's Casual A-Line Pleated Midi Skirt - US$ 3.45
    Women Fashion Sexy One Piece Deep V Neck Long Sleeve Hollow Lace Patchwork Stretch Solid Bodysuit - US$ 6.04
    New Unisex Vintage Blower Jazz Hat Trilby Cap Fedora Style Hats - US$ 2.06
    Stylish Ladies Women Casual Embossed Turndown Neck Long Sleeve Elastics Coat Open Stitch Jacket - US$ 6.26
    New Fashion Women Casual Slim Pencil Pants Skinny Ripped Jeans Denim Trousers - US$ 7.62
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 stylizacja <3!
    Wszystkie ceny:
    1.US$ 4.80
    2.US$ 6.15
    3.US$ 3.45
    4.US$ 6.04
    5.US$ 2.06
    6.US$ 2.06
    7.US$ 6.26
    8.US$ 7.62

    http://amelkaswietlik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. poklikałam!!!
    1. 7.62,
    2. 6.26,
    3. 2.06,
    4. 3.45,
    5. 6.04,

    mogę liczyć również na pomoc z Twojej strony? potrzebuję dużo wejść :( http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/03/dresslink-co-zamowiam-tym-razem.html

    +obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacje !!! Zapraszam do mnie na bloga może zaobserwujesz?http://julciaak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne rzeczy!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne stylizacje! Wszystkie mi się podobają. :) Poklikałam! (US$ 6.26, US$ 6.04, US$ 4.80, US$ 6.15, US$ 7.62, US$ 3.45)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne stylizacje. Część poklikałam. Te odcienie rózu w 2 stylizacji są cudowne, najbardziej spodobała mi się torebka z Zary.
    Moją faworytką jednak jest stylizacja 3, jest najbardziej w moim stylu.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizację, moje serce szczególnie podbiła ta pierwsza- odkryte ramiona to bluzki na jakie poluje ostatnio.
    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. 2 zestaw jest świetny:)
    1.US$ 6.26
    2.US$ 2.06
    3.US$ 6.04

    OdpowiedzUsuń
  14. I zestaw najlepszy *.* :
    1.7.62$
    2.6.26$
    5.2.06$
    II zestaw:
    2.6.04$
    3.3.45$
    III zestaw:
    1.6.15$
    2.4.80$

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza stylizacja podoba mi się najbardziej, te spodnie są prześliczne!
    1. 7.62$
    2. 4.80$
    3. 3.45$
    4. 3.45$
    5. 2.06$
    FrenchFriesSmile

    OdpowiedzUsuń
  16. mam parę pytań
    1. ile już jesteś wegetarianka?
    2. jaki jest twój ulubiony kolor?
    3. co lubisz jeść?
    4. jakie seriale oglądasz? :d
    5. dlaczego zostalas wege?
    6. przepraszam ze zadam, zrozumiem gdy nie odpowiesz, ile wazysz?
    7. ulubiony smak czekolady? :p
    czekam na odpowiedź :) pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu tak wspaniałego bloga :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wegetarianką jestem już ok.1,5 roku. Ciężko wybrać mi jeden kolor, jednak myślę, że jest to niebieski. Moje ulubione danie to pizza i tosty francuskie. Seriali nie oglądam, ostatnio spodobał mi się "Druga szansa", jednak nie jestem systematyczna w jego oglądaniu. Zostałam wegetarianką ze względów etycznych. Ważę 52kg, a moja ulubiona czekolada to biała. :)
      Dziękuje!

      Usuń
    2. Znasz i polecasz może jakieś gry na telefon? Sorka za takie głupie pytanie :D

      Usuń
  17. Mega must have naprawdę. Życzę ci dalszych sukcesów w blogowaniu :) http://different0words.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jedynka i trójka podbiły moje serce! Zakochałam się *.*
    4.80
    6.15
    3.45
    6.04
    2.06
    2.06
    6.26
    7.62

    Buziaki :*
    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  19. Poklikałam :3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super stylizacje, zwłaszcza pierwsza :) gratuluję tylu polubień i obserwatorów!
    body- $6.04 spodnie- $7.62 kapelusz- $2.06 tennis skirt- $4.80 drugi kapelusz0 $6.15
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawie napisane, naprawdę! Po za tym mega wygląd bloga i .. ogólnie całość ;) Super, oby tak dalej, a ja tymczasem obserwuję i będę wpadać częściej ♥ pooklikalam, powodzenia!

    Może wpadniesz do mnie? Powróciłam do blogosfery!
    ♥Last Dream By Me♥ *klik*

    OdpowiedzUsuń
  22. Torebka z Zary bardzo ładna. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. torebeczki to dokladnie moj gust <3

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Teraz jakos bardzo podobaja mi się roznego rodzaje kapelusze;) Jednak nie wiem czy chodziłabym w nich, wydaje mi sie wtedy, że wszyscy ludzie na mnie patrzą:D
    Poklikałam
    fashioneasiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne propozycje ;) poklikałam
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Poklikane!
    1. Kapelusz 6.15$
    2. Spódniczka 4.80$
    3. Kombinezon 6.04&
    4. Spódniczka 3.45&
    5. Marynarka 6.26$
    Hej, Kochana! :* Mam do Ciebie wielką prośbę, czy mogłabyś teraz poklikać u mnie we wszystkie ,,KLIK,, w moim poście, jest to dla mnie mega ważne. Zawsze się odwdzięczam:* http://macreateart.blogspot.com/2016/03/dresslink-wishlist-2.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam wiosenną modę, szczególnie za dżins i skórzane kurtki :D
    Ceny: 4.80$, 6.15$, 7.62$, 2.06$, 3.45$, 6.26$
    Pozdrawiam ;)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwsza stylizacja najlepsza ;)
    Ja tej wiosny musze chyba zainwestowac w szare kolory i w khaki :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne zestawy:D Ja również ma podobny post dlatego tez proszę o klikanie :*
    spodnie -US$ 7.62
    marynarka- US$ 6.26
    kapelusz - US$ 2.06
    spódnica - US$ 3.45
    spódniczka - US$ 4.80

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Według mnie pierwszy zestaw wygrywa :)
    podarte spodnie 7,62$
    żakiet 6,26
    kapelusz 2,06
    kapelusz 6.15
    spódnica 4,80

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne stylizacje <3 zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy c: http://queens-of-fucking-everything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak dla mnie zdecydowanie wygrywa pierwsza stylizacja, w pełni mój styl.

    spodnie z dziurami- 7.62$
    czarny płaszczyk- 6.26$
    kapelusz- 2.06$
    body- 6.04$
    różowa spódnica- 3.45$

    www.maggielissima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. cudowne zestawy :D <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne rzeczy ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne stylizacje :) Najbardziej mi się podoba pierwsza ;)
    blog-->klik
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne rzeczy :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Poklikalam, jakbys mogla poklikac i u mnie, byloby mi milo :)
    http://bycpiekna24.blogspot.com/2016/03/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  38. pierwszy zestaw skradl moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne zestawy, widze ze mamy podobne zainteresowania :) Wpadnij do mnie jeśli chcesz, mam nową sesje zdjęciową (zajmuje się modelingiem), zalezy mi na opinii innych, jeśli to nie problem napisz co uwazasz, pozwole sobie wkleic link :) http://paulinachylinska.blogspot.com/2016/03/my-lovely-session.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Super lista, poklikane:
    US$ 6.04
    US$ 4.80
    US$ 2.06
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne rzeczy ! :D Poklikałam !
    Spodnie: 7.62 $
    Marynarka: 6.26 $
    Kapelusz: 2.06 $
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Poklikane , odwdziędzysz się ?
    Spódniczka 3.45&
    Spodnie: 7.62 $
    Body: 6.04$
    Kapelusz: 2.06 $
    Spódniczka:4.80 $
    PATRYCJA BLOG

    OdpowiedzUsuń