Amateur modeling

03:09

Cześć kochani! Dzisiaj chciałabym troszkę do Was pogadać. Postów tematycznych na moim blogu raczej nie ma, jednak myślę, że ten temat jest dobry do poruszenia. Od początku prowadzenia tego bloga czytając Wasze komentarze potrafiłam natrafić się na takie typu "jesteś modelką, Twój chłopak też" lub "wyglądasz jak modelka". Chciałabym rozwiać wszelkie wątpliwości na ten temat.
Osobiście uważam, że do modelki mi daleko. Lubię pozować do zdjęć, przed obiektywem czuję się swobodnie. Światło lamp nie razi mnie w oczy i bez problemu mogę w nie patrzeć. Moje ciało nie odbiega zbytnio od "norm" przyjętych u modelek. Jednak kiedy miałabym pozować kilka razy w tygodniu moje pomysły skończyłyby się po max. 1 miesiącu. Myślę też, że zaczęłoby mnie to nudzić, stałoby się to dla mnie męczące i monotonne. Właśnie dlatego, mimo wielu propozycji od przeróżnych agencji, po prostu odmawiam i daję sobie z tym spokój. No i też kwestia wysłania polaroidów - to bardzo mnie odstrasza gdyż nie przepadam za zdjęciami tego typu. Z tych właśnie powodów zdecydowanie wystarczają mi sporadyczne sesje zdjęciowe + zdjęcia dla Was, do postów. Chociaż te z tych "profesjonalnych" sesji również tutaj wstawiam, między innymi w dzisiejszym poście. Mimo to moim małym marzeniem jest pójść kiedyś na jakimś pokazie i wystąpić w sesji zdjęciowej dla jakiejś znanej marki. Kto wie co przyniesie przyszłość.
 
fot.Łukasz Szymański 

Na tym jednak nie skończę. Jakiś czas temu przyszła mi paczka z Dresslink i tak to już jest, że z umowy trzema się wywiązać. W paczuszce przyszły mi 2 rzeczy. Zabawka dla dzieci: KLIK i koszulka KLIK. No i oczywiście muszę Wam polecić promocję 0.01$: KLIK i darmową wysyłkę: KLIK.
I w związku z tym mam dla Was kolejny malutki KONKURS. Tak jak zawsze - wygrywa każdy. Jeśli podasz w komentarzu ceny tych 2 rzeczy, masz gwarancję, że zaobserwuję Twój blog + wybiorę klika osób i polecę ich blogi w następnym poście.
Jeśli chodzi o koszulkę to z czystym sercem polecam, jednak nadaje się tylko na szczupłe osoby. Na mnie jest delikatnie opięta w biuście, jednak da się to przeżyć.
1.KLIK 2.KLIK

Photobucket Photobucket Photobucket

You Might Also Like

55 komentarze

  1. Śliczna sesja :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, takie poważne xD
    US$ 7.74 ~Zabawka
    US$ 2.89 ~Koszulka

    Pozdrawiam Cieplutko!
    ♥Just Me And My Fancy♥ ..♥klik♥..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam, że idealnie nadawałbyś się na modelkę! Masz bardzo ciekawą urodę, przez co nie można by było przejść obok takich zdjęć obojętnie. To prawda, że taka praca jest bardzo wyczerpująca, ale sądzę, że idealnie byś się w niej sprawdziła. :)
    Śliczne zdjęcia!
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę propozycji! Ja mimo wielkich chęci, nie mam szans na umowę z agencją, ze względu na wzrost. Mimo to, staram się w tym spełniać. Nie rezygnuj z marzenia o wybiegu i nie daj sobie wmówić, że nie masz szans go spełnić bez agencji! Jedyne czego potrzebujesz to czyste szczęście, mogę to zapewnić na własnym przykładzie. Odbiegam od norm wybiegowych modelek, a udało mi się pójść w fashion weeku. Trzymam kciuki za te Twoje małe marzenia, bo wiem ile one "kosztują" :)

    Zabawka - US$ 7.74
    Koszulka - US$ 2.89

    Zajrzyj do mnie [klik] ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyszłaś na tej sesji :))) Sama chciałabym tak wyglądać ;)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju jak mi się podobają te twoje zdjęcia <3 Chciałabym ci az kiedyś sesję zdjęciową zrobić, chociaż wiem, że to niewykonalne :) Zapraszam również do siebie MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz w Warszawie to daj znać hahah

      Usuń
  7. W takim razie skoro nie chcesz na co dzień być modelką, to życzę, żeby udało Ci się wyjść na tym pokazie chociaż raz :D Marzenia są po to, by je spełniać!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli nie spróbujesz, nigdy nie dowiesz się, czy będzie Cię to nudzić :) Masz predyspozycje do zostania modelką, może kiedyś się skusisz :)
    zabawka $7,74
    koszulka $2,89
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci spełnienia marzeń <3 Jesteś naprawdę fotogeniczna :).
    Koszulka- $2.89
    Zabawka dla dzieci- $7.74
    Mój blog-klik:)

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczne zdjęcia *.*

    ceny:
    zabawka - $ 7.74
    koszulka - $ 2.89

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :) Cudowny Kapelusz! :D
    Zabawka - US$ 7.74
    Koszulka - US$ 2.89

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę! Ja nie potrafię się swobodnie czuć przed obiektywem ;)) Jesteś mega fotogeniczna! *.*
    Cudownie Ci w kapeluszu :D
    Oczywiście uczciwie poklkałam ;))
    2.89 i 7.74
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kilka lat temu zajmowałam się trochę modelingiem, ale nie do końca zgadzam się z niektórymi zasadami i rygorami tej branży, cieszę się że udało mi się znaleźć pasję w czymś innym. :) Przepięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  14. Te zdjęcia są zjawiskowe :)
    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Źle myślisz! Wcale do modelki Tobie nie daleko. Pięknie :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne sa te zdjęcia :)
    zapraszam do mnie pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć Ado! Spodobał mi się Twój blog i Twoje sesje. Jesteś bardzo ładna! Doczytałam, że mieszkasz w Warszawie, ja też i interesuję się fotografią. Jeśli szukasz fotografa zajrzyj do mnie -> artcharlotte.blogspot.com i jeśli spodoba Ci się to co zobaczysz to napisz! Będzie mi bardzo miło:))
    Po drugie: poklikałam, ale link do bluzki nie działa mi! Może już wyprzedali (to w ogóle możliwe na chińskich stronach? xD ) Zabawka 7,74$ :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia ;) Jesteś bardzo fotogeniczna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe zdjęcia :*

    Pozdrawiam i zapraszam
    NO MORE CLOUDS

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku jestes naprawdę sliczna i fotogieniczna i właśnie nadawałabyś się na modelkę ;) ale to twoje życie i twoje decyzje! Mam nadzieję, ze osiągniesz to co chcesz osiągnąć :)
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę Ci tej swobody. Ja znów się spinam przed kamerą, a przed dużym tłumem nie ;)

    Kinga Dobrowolska - blog. Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oby twoja kariera modelki się rozwinęła, jesteś naprawdę piękna
    i masz figurę cudo, na pewno uda ci się w życiu przejść po
    wybiegu :) piękne zdjęcia!
    gdy klikam w pierwszy link wyskakuje mi "not found", czyli
    ta koszulka, czy co tam było innego chyba jest wyprzedana :D
    w drugim cena 7.74 :) uczciwie poklikałam bo wiem że warto
    sobie pomagać :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wychodzisz na zdjęciach zazdroszczę Ci że jesteś taka fotogeniczna ja gdy tylko ktoś wyjmuje aparat to uciekam jak najdalej ;)

    mój blog ❤

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne zdjęcia, życzę spełnienia marzeń :)

    Mój blog~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia, naprawdę wyglądasz jak modelka!
    Pozdrawiam! ♥

    MÓJ BLOG - CLICK ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe zdjęcia :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe zdjęcia! Zdecydowanie podbiłabyś rynek, gdybyś się kiedyś na to zdecydowała :*
    Koszulki chyba już nie ma, bo niestety nie znajduje mi przedmiotu, a zabawka kosztuje 7.74$ :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. no rzeczywiscie, pozujesz dosc pewnie i widac, ze potrafisz sprawnie operowac mimika twarzy :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Prezentujesz się świetnie i myślę że masz duże szanse w tej branży.
    Kapelusz mnie urzekł:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne zdjęcia, masz w sobie to coś z modelki :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteś prześliczna i zdecydowanie nadajesz się na modelkę! :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjęcia, masz naprawdę świetnego bloga, obserwuję! W 100% nadawałabyś się na modelkę. Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/
    Ceny koszulki nie mogę podać, bo się nie wyświetla.
    Zabawka - US$ 7.74

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyszłaś przepięknie ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne zdjęcia !

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/Dreams-Lifestyle-479181865615912/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciach!

    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Orany , przepiękne jesteś!!! Zazdroszczę urody !:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  39. Kliknęłam
    W koszulce mam not found,a dla dziecka 7,74
    śliczne zdjęcia, aa
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładne zdjęcia a Ty wychodzisz na nich genialnie. Tak na marginesie chyba mamy wspólną pasje (jeździectwo). Pozdrawiam ;) http://shadowviol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Powinnas wziac do serca te pochwaly jak i isc w ich kierunku, skoro tyle osob uwaza Cie faktycznie za modelke, kto wie czy wkrotce kariera nie stanie przed Toba otworem :) /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne zdjęcia! Może powinnaś spróbować...
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękne zdjęcia :)

    Zapraszam rownież do swojego sklepu z ciekawymi kubkami:
    http://delicium.cupsell.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Jaka cudowna sesja! Jesteś bardzo fotogeniczna. Naprawdę nadajesz się na modelkę. Weź sobie do serca pochwały innych i rób to co kochasz! :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Moim zdaniem byłabyś świetną modelką, ale wiadomo, że każdy decyduje sam :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeśli chcesz kiedyś zapozować do znanego magazynu to powinnaś zdecydować się na chociażby małą agecję modelingową, żeby nabrać trochę wprawy i umiejętności zdobyć, bo masz potencjał, ja bym na Twoim miejscu go nie marnowała, bo nic samo nie przychodzi ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładna jesteś :)

    http://mixibling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. A myślałaś kiedys o Top model ? :p

    OdpowiedzUsuń
  49. Rzeczywiście masz urodę modelki i świetnie wychodzisz na zdjęciach. Ale jeśli miałoby Cię to męczyć, to nie ma sensu się w to pchać. Zaobserwowałam twój blog, bo zdjęcia są świetne i na pewno staną się dla mnie inspiracją :)

    Będzie mi miło, jeśli do mnie wpadniesz, skomentujesz, klikniesz w linki, a może zostaniesz na dłużej? :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram