2016/03/18

ABC

 Cześć kochani! Parę dni temu przyszła do mnie paczuszka od Wydawnictwa Kaktus. W środku znalazłam 2 książki, które od dawna chciałam zobaczyć. Dziś więc przychodzę do Was z moją opinią na ich temat. Zapraszam do czytania!
 Czy na świecie istnieje coś bardziej ekscytującego od ubrań? Jeśli się wciąż zastanawiasz to najwyraźniej powinnaś częściej chodzić na zakupy, dziewczyno! Zdecydowanie częściej! Ta książka to miejsce, w którym odkrywasz, planujesz i dzielisz się swoim unikatowym stylem - to po części magazyn mody, po części przewodnik po stylach, jak i Twój własny poradnik rozwiązujący odwieczny dylemat, w co się ubrać. To Twoja osobista, modowa dobra wróżka. Nieważne, czy jesteś prawdziwą zakupoholiczką czy w przyszłości chcesz zostać modelką, ta książka jest biletem na pociąg do krainy dobrego wyglądu. ; autor: Dominic Evans
Jak dla mnie - książka idealna. Po pierwsze - moda, po drugie - kreatywność. Te 2 rzeczy świetnie się ze sobą łączą, a wisienką na torcie jest humorystyczność książki. Nie dość, że możemy poprawić sobie nią humor to możemy nauczyć się czegoś nowego o modzie. Cudowne jest to, że na chwilkę mamy możliwość stania się małymi projektantami mody, a to wszystko dzięki ozdabianiu i kolorowaniu  narysowanych ubrań. W środku między innymi znajdziemy inspirujące cytaty, również takich osób jak Coco Chanel i Marilyn Monroe. Żeby dłużej nie spoilerować - polecam każdemu kto lubi bawić się modą, dobrze wyglądać lub chce troszkę ją poznać.

Ta książka jest o związkach. O tym, jak ludzie spotykają się i coś zaczyna iskrzyć! Zakochujecie się, potem zrywacie ze sobą, wyjecie z rozpaczy do księżyca, by następnie wziąć się w garść i z otwartym sercem ponownie rzucić się w wir randkowania. Chodzi o randki i odrzucenia, i o wszystkie te radości i bzdury, które ze sobą niosą. Książka ta sprawi, że będziesz się śmiać i płakać jednocześnie, dzięki niej wylejesz tu wszystkie swoje najskrytsze myśli, a swobodnym bazgraniem odpędzisz od siebie obawy o samotnie spędzonych nocach. Ta książka będzie Twoim najlepszym przyjaciele, i doradcą. Krótko mówiąc, ta książka pozwoli Ci poczuć się lepiej, gdy Twoje serce czuje, że jest poobijane po szalonej jeździe, jaką jest miłość. ; autor: Dominic Evans
Jej opis mówi chyba wszystko. Książka ta podzielona jest na kilka części - dla ludzi w związku, dla singli, a nawet znalazło się miejsce dla osób, które są w momencie kończenia swojego związku. Dzięki temu nie ma ograniczenia do konkretnego adresata i może mieć ją każdy. Tak samo jak "ABC mojego stylu" jest napisana bardzo humorystycznie, jednak ma w sobie strony, w których powaga jest wskazana. Dzięki niej możemy wyrzucić z siebie wszelkie uczucia, poprawić swoje samopoczucie i podwyższyć samoocenę. Znajdziemy w niej wiele cytatów, w tym np. Winstona Churchilla. 
Obie te książki skradły moje serce i zdecydowanie mogę Wam je polecić. Postanowiłam zrobić konkurs, gdzie właśnie one będą do wygrania. Wszystkie informacje na jego temat są na moim fanpage'u. Uznałam, że na facebooku będzie się on cieszył większą popularnością niż tu, na blogu.

Photobucket Photobucket Photobucket

61 komentarzy:

  1. Słyszałam o tych książkach, wydają się fajne ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza z nich bardzo mnie zainteresowała ;) Przeczytałabym ją z miłą chęcią.
    Piękne mają okładki tak nawiasem mówiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zdjęcia oraz grafika bloga ;) Ciekawy post, chętnie sięgnę po te książki!

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga bookwrittenrose.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Te książki sa swietne <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta książka wydaje się być świetna :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  6. wydają się ciekawe ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega te książki , chyba się skuszę na pierwszą :)
    Mam małą prośbę , poklikasz w linki ? Odwdzięczę się !
    CO powiesz na wspólną obserwację ? ja już , liczę na uczciwy rewanż :)
    PATRYCJA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyjrzeć się temu wydawnictwu bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki tego typu książkom można pozbyć się nudy i się wyciszyć :) moim zdaniem pomysł jest super :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolejny świetny post do kolekcji:)
    ale mam pytanie..od kiedy blogujesz? bo obserwuje cię od dawna ale mało się orientuje:) odpowiedz tutaj na swoim blogu, później zobacze:)
    + za obserwacje czy komentarz będę wdzięczna i szczęśliwa! :) blog - klikaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Pierwszy post dodałam we wrześniu :)

      Usuń
  11. Osobiście nie przepadam za takimi książkami, ale to już jak kto woli. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością przeczytałabym oby dwie książki :))
    Powodzenia wszystkim w konkursie ♥

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Musi być ciekawa zabawa z tą książka ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz spotykam się z tymi książkami :) Jednak ta pierwsza bardzo mnie zaciekawiła :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie książki i chętnie zastanowię się nad zakupem ich. :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Książki są naprawdę świetne, zwłaszcza na zabicie wolnego czasu.
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Książki tego typu są świetne! :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Również ją mam!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaintrygowała mnie książka "ABC moich uczuć", jeżeli istnieje książka, w której mogę wyżyć swoje wszystkie uczucia- to jest ona stworzona dla mnie :)
    Mega zdjęcia!

    http://natasiak.blogspot.com/2016/03/dobra-energia.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejny blog na którym widzę tą książkę chyba tez ja sobie zafunduje

    Żyj wyobraźnią

    OdpowiedzUsuń
  21. Też miałam okazję zrecenzować te książki. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie bym przeczytała :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam tego typu książki, chętnie po nią sięgnę :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię tego typu książki, z chęcią je kupię.
    http://pjankowska1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku, cieszę się, że przeczytałam ten wpis. To coś idealnego dla mnie! Uwielbiam bawić się modą jak każda nastolatka,a opinię o drugiej książce zostawię dla siebie, jeszcze bym powiedziała za dużo na temat prywatnego życia haha. W każdym bądź razie, kupię obie książki :)
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałabym mieć okazję spotkania z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Słyszałąm sporo o tych książkach o chyba się na nie skuszę :)
    KONKURS ♥ wygrywają aż dwie osoby!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak już pewnie na kolejnym blogu napiszę podobny komentarz, bo tych recenzji pojawia się nagle bardzo dużo, hahah :D Książki bardzo mnie zaciekawiły, jak tylko znajdę czas na takie drobne rzeczy chętnie się zaopatrzę!
    http://vici-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialne książki :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Super te książki, szkoda, że nie widziałam ich w sklepie...
    Obserwuję i zapraszam do siebie http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Podobają mi się, ale jak na razie nie miałabym czasu na jeszcze dodatkowe książki, klasa humanistyczna pozdrawia, czytam po 2 lektury równocześnie, żeby zdążyć ze wszystkim :)

    Buziaki :*
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem posiadaczką "ABC mojego stylu" i przyznam, że jest świetna. Kreatywna, ciekawa i zajmująca czas. Idealna na nudę.

    http://hopeandestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Słyszałam bardzo dużo o tych książkach, ale jeszcze się do nich nie przekonałam jakoś. ;)

    Obserwuję i pozdrawiam,
    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeju, tak dużo się o tych książkach ostatnio słyszy, że chyba sama się na nie skuszę! Na początku myślałam, że to coś w stylu "Zniszcz ten dziennik", co uznałam za totalną klapę, ale wychodzi na to, że książki z cyklu ABC to zupełnie co innego. Już się nie mogę doczekać, kiedy je zamówię!

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Zachęciłaś mnie do kupna tej książki o stylu, przyda mi się taka moja własna "osobista wróżka" hahah ♥

    kill-em-with-kindness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. dostalam obie:D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem Emotikon smile
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny blog, obserwuje! Książki ciekawe dla fashonistów. :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  39. Czaję się na nie od dawna, ale jakoś tak nie potrafię się za to zabrać ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  40. Zastanawiałam się nad kupnem tej książki, ale chyba się skuszę :) Świetny blog! :)

    www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Również zastanawiam się nad kupnem jednej z nich lub kupnem oby dwóch, ale pewnie skończy się tak, że nie zakupię żadnej... :/

    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  42. nigdy dotąd nie słyszałam o tych książkach. Z chęcią bym je przeczytała :)

    http://laalkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny post! Coraz więcej osób poleca tą książkę :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :D

    http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam tę książkę! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam tę książkę! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Muszę nareszcie zdobyć tą książkę, genialny post <3

    Proszę o poklikanie w najnowszym poście, jeśli zostawisz komentarz z cenami to twój blog pojawi się w następnym poście. ♥
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Chętnie zaopatrzę się w tę książkę, jak tylko ją zobaczę, ponieważ ciekawie się zapowiada :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  48. Na każdym blogu już chyba jest recenzja tych książek :D

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! )

    OdpowiedzUsuń
  49. Słyszałam o tych książkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny blog, obserwuje i zapraszamy do mnie http://jullla21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Słyszałam o tych książkach wiele dobrego :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♥
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam tego typu książki! Świetny konkurs.
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  53. Żadnej z tych książek nie miałam w moich rękach, ale zdecydowanie skusiłabym się na kupno tego "ABC":)
    Pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji:
    Mój blog!☼

    OdpowiedzUsuń