2016/02/27

Versatile black


 
Cześć kochani! Tydzień temu dałam Wam troszkę inspiracji, od których dziś jednak odbiegnę. Górowały tam jasne kolory. Królowała biel, a czarny pojawiał się sporadycznie. Jednak to o tym kolorze chciałabym dziś napisać.
Versatile black - czyli uniwersalna czerń. Jest to kolor pasujący na każdą okazję. Pięknie wygląda na eleganckich bądź romantycznych sukienkach. W codziennych stylizacjach jest najczęstszym kolorem większości ludzi. Czarny jest wszędzie i ciężko byłoby nam go unikać.
Przygotowałam dla Was prosty outfit do szkoły, na spotkanie ze znajomymi, a nawet na jakąś imprezę. Kurtka z czarnego jeansu, czarne spodnie i klasyczne czarne botki. Ciemny kolor przełamałam białym golfem z czarnym napisem. 
Zdjęcia tej stylizacji nie skończą się na dzisiejszym poście. W sesji, którą tu zobaczycie brał również udział mój chłopak. Nie chcę jednak mieszać 2 postów w jednym więc cierpliwie czekajcie! Najprawdopodobniej zostaną one udostępnione na początku kwietnia - na nasze 2 lata.





Photobucket Photobucket Photobucket

68 komentarzy:

  1. Uwielbiam stylizacje w czerni, więc Twoja jest dla mnie idealna. Przepiękne zdjęcia! :)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Ada wiesz, że kocham twojego bloga?!
    Ps. zakochałam się w zdjęciać *.* *.* !!!!!
    berrythere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą samą kurtke, genialna jest i ciepla!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega look! Wyglądasz świetnie. Ja ostatnio ciągle sięgam po czerń. :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja :) Ja uwielbiam czarny - jest klasyczny i pasuje do wszystkiego :)
    Zapraszam Mój blog klik!
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie zdjęcia, takie dynamiczne <3 zostaję na dłużej :)
    http://ukekid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam czarny w połączeniu z białym, wtedy jest tak minimalistycznie;) Świetne zdjęcia
    Zapraszam na nową notkę, keepgoiing.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia, bardzo podoba mi się bluzka :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia, wyglądasz na nich zjawiskowo!

    Obserwuje i zapraszam do siebie allifee.blogspot.com w szczególności na nowego posta allifee.blogspot.com/2016/02/sophisticated-bras.html :)

    OdpowiedzUsuń
  10. klasyka jest najbardziej wychwytywana. Świetna stylizacja.

    kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja. Wyglądasz cudownie :)

    szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś tak piękna i fotogeniczna- mam wrażenie, że nawet worek jutowy by na Tobie atrakcyjnie się prezentował! :)
    Natforart

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny strój, i piękne zdjęcia. Podoba mi się tutaj ;)
    Jeśli mogę prosić o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna stylizacja, uwielbiam czerń a Twojej rurki ą dokładnie takimi jakich szukam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja jak najbardziej w moim guście.
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Black zawsze będzie najlepszym kolorem :)) Pozdrawiam i zapraszam na :
    darkness-dolly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne zdjęcia :) jesteś bardzo ładna :) obserwuje
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny look, a Ty wyglądasz super! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja jest bardzo ładna i w pierwszej chwili nie sądziłam,że kurtka jest dzinsowa.
    Stylizacja owszem idealna na co dzień jak i na imprezę. Czekam na drugą część :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście, czarny nadaje sie na każdą okazje. No to pozostaje mi teraz czekać na kwiecień! ♥ Mega zdjęcia, outfit bardzo mi sie podoba.

    http://natasiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz znakomicie uwielbiam takie klasyczno-nowoczesne i minimalistyczne stylizacje

    Mój blog klik
    Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj będzi mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny look. Właśnie najbardziej lubię taki proste stylówki. ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Super golfik, chociaż ogólnie outfit tak niezbyt w moim stylu i czekam z niecierpliwością na kolejny post :)
    Chciałabym Cię zaprosić na grupowego snapchata, można tam znaleźć wielu blogerów i się zainspirować: famouspromo ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam czarny kolor, a ta stylizacja jest po prostu świetna ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna stylizacja! <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. O coś cudownego,urzekła mnie kurteczka z H&M <3
    Pozdrawiam :*
    Moja siostra niedawno założyła bloga,jest naprawdę śliczna i ma świetne pomysły na bloga zapraszam do niej,chcę zrobić jej niespodziankę :)

    http://xmikuxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam czerń. To mój ulubiony kolor.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny strój, pasuje na każdą okazję :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawa stylizacja :) Ten półgolfik świetnie rozjaśnia i współgra z czernią :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo subtelna, kreatywna i stylowa kreacja, lubie takie kombinacje u kobiet :) /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny look. :) Obserwuję.

    Pozdrawiam,
    www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jesteś cudowna!Stylizacja też na plus!

    http://fxvizzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. czarny to kolor w którym ja osobiście czuję się najpewniej i najlepiej :) jest też klasyczny i pasuje dosłownie do wszystkiego :)

    zapraszam: MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Nice post and great blog :) I follow you :)
    Have a nice day :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  36. Kocham nosić czarny z białym, najlepiej się w tym czuję. Bardzo podoba mi się stylizacja ♥

    kill-em-with-kindness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczny blog, wspaniały post,
    bardzo podoba mi się pomysł z tymi strzałeczkami czyli oznaczeniami co skąd pochodzi :)

    w wolnym czasie zapraszam do mnie http://modnemadam.blogspot.com/2016/02/najlepsza-pasta-wybielajaca-denivit.html :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudnie, wyglądasz naprawdę przepięknie! ♥ Obserwuję z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudownie wyglądasz, świetna figura wyglądasz jak modelka! ♥ Obserwuję :*
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie wyglądasz, fajnie, że przełamałaś całość białym akcentem :) Osobiście lubię kolor czarny chociaż ostatnio często z niego rezygnuję

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna stylizacja jak i zdjęcia :* :* śliczny blog :* :* Serdecznie zapraszam do mnie w wolnej chwili na bloga :* :*

    najkalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczneee zdj !! :**
    Bardzo miło mi się czytało.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Jejku prześliczna stylizacja! Zazdroszczę urody :)
    Podoba mi się to jak prowadzisz bloga, będę tu zaglądać częściej!
    Zapraszam również do mnie misia :*
    Pozdrawiam

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow, ten stroj jest genialny!
    Zazdroszczę tej umiejętności dobierania ubrań, aż miło patrzeć!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam takie klasyczne stylizacje, świetnie wszystko skomponowałaś :)
    Bardzo podoba mi się twój styl pisania, dlatego zaobserwowałam :)
    MÓJ BLOG – kliknij tu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Czarny jest zdecydowanie kolorem ktory bardzo czesto nosze, powiedzialabym wrecz ze te rzeczy przyciagaje mnie do siebie abym ja kupila/zalozyla itp.
    Twoj post dal mi sporo do myslenia, glownie fragment o tym jak uniwersalna jest czern i z radoscia dla ciebie, nie znalazlam okazji do ktorej by nie pasowala ( oczywiscie na jakies imprezy dzieciece czy wesele nie wypada jednak to co innego)
    Swietny post i ladne zdjecia!

    Zapraszam na mojego bloga: http://vframlii.blogspot.nl/
    Staram sie opisywac w nim moje zycie w Holandii, zachecam do obserwowania!

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajny post, lubie czytać takie wpisy :3
    Przejrzałam kilka poprzednich postów i też są świetne <3
    Śliczny design bloga <3 w jakim programie jest zrobiony nagłówek?
    Czekam na kolejny post.
    Pozdrawiam

    Zapraszam też na konkurs Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłówek robiłam w Photo filtre studio x. Dziękuje! :)

      Usuń
  48. Myślę, że większość ludzi najpewniej i najlepiej czuję się w czarnym. Ja także. Jednak bardzo podoba mi się golf. Jest genialny! Poza tym świetne zdjęcia, jak zwykle zresztą. Już nie mogę doczekać się tych, w których brał udział także Twój chłopka! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna stylizacja, jedna z tych którą chętnie bym widziała u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale jesteś piękna! Super wyglądasz ;)

    http://eyenjf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja chodzę tylko w czarnych i szarych ubraniach.
    Jejku, jaka jesteś śliczna! :)

    nieprescigniona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. śliczna stylizacja ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne zdjęcia. Te buty są śliczne. Poszukam tej kurtki w H&M ale wątpie żeby jeszcze była

    http://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Kocham czerń i w niej czuje się najlepiej.
    Pięknie wyglądasz xx
    http://five-souls.blogspot.com/2016/03/just-second.html

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja osobiście preferuję ubrania w ciemnych kolorach, bo tylko w nich czuję się komfortowo, zatem i twoja stylizacja całkowicie przypadła mi do gustu!
    Cieplutko Cię pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów w blogosferze, a także zaparaszam do siebie, jednocześnie cichutko zachęcając do obserwacji!
    Mój blog-KLIK!☼

    OdpowiedzUsuń
  56. Pięknie wyglądasz!
    Bardzo spodobło mi się twoje podejście do bloga, nie zależy ci na obserwacjach, tylko na prawdziwych czytelnikach- pięknie powiedziane!

    mój blog <3

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetna stylizacja i zdjęcia! Obserwuję!
    Poklikasz w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo ładna stylizacja. Lubię czerń i biel łączyć razem , bo wtedy wychodzi coś ładnego. :)
    Pozdrawiam oczywiście od dawna jestem Twoją czytelniczką :)
    szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Wyglądasz cudownie! Jaką ty masz figurę, jejciu :O
    Dziewczyny! Proszę o pomoc, dopiero zaczynam blogować i potrzebuje wsparcia..
    Wejdźcie, napiszcie w komentarzu co zmienić, co zostawić.
    ----> blod-cape.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń