2016/02/12

Kreacje na walentynkową kolacje

Cześć kochani! Jak pewnie wszyscy wiemy już w niedzielę są walentynki. Nie wszyscy lubią i obchodzą to święto. Dla wielu osób jest lekkim głupstwem. Po części i ja tak uważam, bo dlaczego akurat w ten dzień mamy okazywać sobie więcej miłości niż w jakikolwiek inny? Mimo to uważam, że takie "święto zakochanych" to dobra rzecz. Dla wszystkich, którzy mają więcej pracy i obowiązków to idealny pretekst to wzięcia dnia wolnego i poświęcenia go naszej drugiej połówce. Na tę okazję postanowiłam przygotować dla Was kilka kreacji, które będą idealne na romantyczną kolację czy nawet imprezę z przyjaciółmi w razie gdyby ktoś jednak tych walentynek nie obchodził. W moje sidła wpadły sieciówki, tak abyście miały szybki dostęp to tych ubrań. Ograniczyłam się również do 2 kolorów - romantycznej czerwieni i klasycznej czerni. Mam nadzieję, że moje propozycje przypadną Wam do gustu.

Bershka 79.90zł

Bershka 79.90zł

Bershka 119.90zł

 Zara 79.90zł

Zara 119.90zł

Zara 199.00zł

Pull&Bear 139.90zł

Pull&Bear 139.90zł

Na sam koniec chciałabym wszystkim życzyć duuużo miłości i szczęścia z okazji Walentynek!

Photobucket Photobucket Photobucket

53 komentarze:

  1. Czerwone sukienki wybrałaś bardzo ładne.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam!
    Wpadłam tutaj na parę chwil dosłownie. Druga sukienka ma ładny tył, z kolei trzecia ma ładną koronkę, a czwarta kołnierzyk, co kojarzy mi się ze szkolnym wyglądem prestiżowych szkół.
    Zmieniłaś wygląd! Powiem szczerze, że poprzedni bardziej mi się podobał. Zmieniłabym też czcionkę w tytule posta, ponieważ nie obsługuje ona polskich znaków. Whatever.
    Jeszcze wytchnę błąd, ma natura i oko złej czarownicy, heh " Nie wszyscy lubią i obchodzą to święto" To zdanie jest ciut bez sensu. Powinno być " Nie wszyscy lubią i nie obchodzą tego święta", albo coś w tym stylu. ;)
    Pozdrawiam i też życzę udanych walentynek.
    PS. Wpadł mi do głowy pomysł, że, jakbyś chciała, mogłabyś zrobić post o lalkach Barbie. Wiesz, to się łączy z modą i w ogóle, a teraz wyszły lalki o nowym wyglądzie.
    Zmykam, teraz już naprawdę. Pa pa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne sukienka zwłaszcza ta z koronką:)
    Xoxo Carmen

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne stylizacje pozdrawiam i zapraszam do mnie http://myblog69141.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają! :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje !!
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że nie mam tego problemu :) ale sukienki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam, że stosunek do walentynek mamy bardzo podobny. Większość outfitów podoba mi się, sama zastanawiałam się ostatnio nad zakupem ostatniego kombinezonu, jednak nie wyglądałam w nim zbyt dobrze :( Pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne! Masz gust ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. hej:) Wiem, że to może trochę nie na temat, ale zależało mi na tym, żebyś to przeczytała… Ogólnie to zobaczyłam na twoim ig, że byłaś na wydarzeniu h&m wf-reaktywacja bo zamieściłaś zdjęcie które tak się składa, że widziałam jak robisz. Wybacz, ale jakoś się tym strasznie pojarałam (możliwe, że to wina długiego przeglądania jakiś kiepskich blogów i teraz jak trafiłam na coś ciekawego to się aż za bardzo ekscytuję…)

    Jak chcesz, to możesz wejść na mojego bloga ( http://alasjourney.blogspot.com ) ale nie wiem czy mnie rozpoznasz, bo zmieniłam kolor włosów, a bloga mam od tygodnia… nie wiem czy to coś pomoże ale byłam pierwszą dziewczyną, która robiła sobie z nimi zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatni kombinezon świetny! Wymieniłaś tu część moich ulubionych sklepów. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie kreacje są świetne! Poza tym bardzo ładny wygląd bloga.
    Zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny jest ten kombinezon z zary *.*
    niestety takie kombinezony pasują tylko do wysokich kobiet a ja jestam niska ;d
    wpadnij na nowy post :) | http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie kreacje są piękne, z chęcią bym z nich skorzystała jednak nie mam walentynki haha
    U mnie nowy post, recenzja dwoch produktów z Ziaji, zapraszam :)

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie kreacje są genialne, ale mi do gustu najbardziej przypadły: trzecia sukienka od góry z Bershki i oba długie, czarne kombinezony. Niestety, nie wyglądałabym w nich najlepiej, bo jestem niska.

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/2016/02/weak-heart.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie obchodze tego święta :) Zawsze idziemy ze znajomymi do kina itp ;)

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe kreacje! Ostatnia spodobała mi się najbardziej ;)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  19. ta pierwsza czarna sukienka najbardziej mi się podoba
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. genialny blog ♥
    zapraszam cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com

    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie zastanawiam się co założyć na spotkanie z chłopakiem :)
    Niektóre sukienki naprawdę mi się spodobały :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety post mi się nie przyda:D Ale bardzo fajny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety nie obchodzę walentynek :D Myśle, że powinno siękochać cały rok :* Ale te bardziej obcisłe sukienki są przepiękne ♥

    Zapraszam na luźniejszy post | Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta sukienka bez rękawów z bershki jest genialna! Świetne wybory :)

    Natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super post:) Najbardziej podoba nam się ten czarny kombinezon z wycięciem :)Zapraszamy do nas www.LazyStrawberries.fan-strefa.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. ładne te ubrania, jednak ja nie obchodzę tego święta. Nie mam z kim ;P

    http://vveronikv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie obchodzę walentynek :) Pierwsze dwie sukienki są śliczne :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Podobają mi się wszystkie kreacje, chociaż jakoś szczególnie nie świętuję walentynek ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka z asymetrycznym dołem bardzo mi się podoba. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne kreacje, jednak nie w moim stylu. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Sukienka z kołnierzykiem jest piękna <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne sukienki ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie! :)
    Poklikasz w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz - wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście.

    >>>>>>SYDNEYSLEEK.COM<<<<<<<

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla mnie Walentynki to dzień taki sam jak każdy inny, jednak jeśli mogę spędzić go z ukochaną osobą to czemu nie. Dodatkowo w tym dniu są zawsze ciekawe atrakcje w galeriach handlowych i nie tylko. Bardzo podobają mi się te sukienki z asymetrycznym dołem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne rzeczy!

    rosalie-rosaalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne stylizacje! Na pewno się na jakąś skuszę, nie tylko na Walentynki ;)

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądają świetnie, zwłaszcza dwie pierwsze propozycje :) /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  38. już po walentynkach ale myślę, ze przydadzą się też na inną okazję

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ciekawe zestawienia! :)
    Najbardziej podobają mi się klasyczne, czarne, eleganckie sukienki.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  40. cudowny jest ten długi kombinezon ;) chetnie bym taki nosiła

    http://zakamarki-szafiarki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące Emotikon smile !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawie piszesz,ładne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie na nowy post i zachęcam do obserwacji,jeśli chcesz zostać dłużej ze mną! :)
    lovelysoophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Mnie się najbardziej podoba sukieneczka z kołnierzykiem i kombinezon.
    Bardzo fajny post :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  44. Super czerwone sukienki najlepsze :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Hej :)
    Bardzo zaciekawił mnie twój blog :) świetnie piszesz :)
    zapraszam do mnie :) : http://kasiulaaaa77.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń