2016/02/06

Just like me


Cześć kochani! Mam nadzieję, że nie zauważyliście braku jednego postu. "Niestety" rozpoczęły mi się ferie zimowe i ciężko było mi to pogodzić ze sobą. Dziś jednak mam zamiar Wam to zrekompensować. Wymyśliłam coś całkowicie nowego, a dokładnie serię "ubierz się tak jak ja". Zaprezentuję Wam jedną stylizację, do której dołączę ubrania z internetowych sklepów. Myślę, że nie zdziwi Was mój wybór jakim jest Dresslink. Jest to chyba najpopularniejszy sklep współpracujący z blogerkami więc to właśnie on padł ofiarą moich stylizacji. Starałam się wybrać rzeczy jak najbardziej podobne do tych, które mam na sobie.




 1.KLIK 2.KLIK 3.KLIK 4.KLIK 5.KLIK

Niestety nie byłam w stanie znaleźć podobnego szalika. Mimo to uważam, że ten, który Wam zaproponowałam jest wart swojej uwagi i nadałby stylizacji troszeczkę żywszych kolorów. Z jednej strony wygląda ona elegancko, a z drugiej jest już troszkę odważniejsza ze względu na odsłonięty brzuch.
Co myślicie o takim pomyśle na post?
Stylizacja na tak, czy raczej na nie?

Niech tradycji stanie się zadość. Nie ukrywam, że kliknięcia w linki bardzo by mi pomogły więc ogłaszam KONKURS. Zasady jak zawsze - jeśli podacie min.3 ceny odwdzięczę się obserwacją + polecę kilka blogów w następnym poście!
Polecane blogi:


Photobucket Photobucket,Photobucket

57 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł na post. Uwielbiam Twój styl i outfity bardzo mi się podobają ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia. widzę, że ty też jesteś fanką klasyki i basic'ów ;)
    stellanutellablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia. widzę, że ty też jesteś fanką klasyki i basic'ów ;)
    stellanutellablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł na post:) Świetne zdjęcia! Poklikałam.

    Natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! I ładne zdjęcia
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny płaszcz. Spodnie mnie oczarowały!
    http://pisanewoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś bardzo śliczna! :) Bardzo ładny design. Obserwuję :)

    Pozdrawiam!
    ♥Faustii♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja jest świetna bardzo podoba mi się ten top :)
    oraz piękne zdjęcia :D
    poklikałam oczywiście :D
    1. US$ 2.13
    2. US$ 4.34
    3. US$ 5.15
    4. US$ 9.15
    5. US$ 17.32

    OdpowiedzUsuń
  10. Sam pomysł na post jest bardzo fajny i na pewno oryginalny.
    Masz przepiękny kolor włosów. Pierwsza stylizacja jest cudowna, delikatna ale to zapewne dzięki spodniom, które mają śliczny delikatny kolor.
    Stylizacja nr2 utrzymana w piękny błękitnym kolorze *.* Lecz chyba bym się nie odważyła teraz w niej wystąpić z obawy, że zamarznę.
    Kliknięcia zrobione *Bykocur~klik*

    1.US$ 2.13
    2.US$ 4.34
    3.US$ 5.15
    4.US$ 9.15
    5.US$ 17.32

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikane x
    Śliczne zdjęcia :)zapraszam do mnie http://xlivi00.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ten pomysł na serię. Udanych ferii życzę w takim razie. :) ja je już mam niestety za sobą. $2.13 $4.34 $5.15 $9.15 $17.32 :) Stylizacja na tak!
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  13. Od dłuższego czasu planuje kupić białe spodnie z dziurami, Twoje są świetne! :))
    Mój blog--KLIK gaba-gabaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy pomysł
    http://16lipca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy pomysł na serię. Bardzo podoba mi się Twój styl. A te spodnie są świetne!
    Ceny: $2.13, $9.15, $17.32.

    Pozdrawiam,
    kozlovskaiza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie stylizacja na tak a jesli chodzi o tego typu posty to bardzo mi się podobają :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja świetna! Szczerze mówiąc od dłuższego czasu jestem zakochana w białych rurkach:)
    Ceny:
    US$ 2.13
    US$ 4.34
    US$ 5.15
    US$ 9.15
    US$ 17.32 + podałam wszystkie bo w wszystko poklikałam :D
    Obserwuję. Pozdrawiam!

    http://kamciaoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ALe masz cudne włoski :D

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękna stylizacja! W ogóle świetny pomysł. Jesteś bardzo kreatywna ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz ślicznie +naprawdę pomysłowy post :)
    MagFaMro

    OdpowiedzUsuń
  21. Druga stylizacja Ci bardzo pasuje!
    Poklikane:
    2,13; 4,34; 5,15; 9,15; 17,32
    http://shockingblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawy pomysł na post :D szalik idealny na takie pochmurne dni/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wygladasz !;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. 2,14 4,34 5,15 $ poklikałam! Świetne stylizacje ^^

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia! Już poklikałam. :) MÓJ BLOG
    1. US$ 2.13
    2. US$ 4.34
    3. US$ 5.15
    4. US$ 9.15
    5. US$ 17.32

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja, zdecydowanie mój gust.
    Zapraszam do mnie paaula-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. boziu twoje włosy to życie! I supi zdjęcia <3
    zapraszam do mnie dopiero zaczynam :) http://invisiblemoonxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia <3
    ---------------
    Zapraszam do siebie! Dopiero zaczynam ;) lovefun-jula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ładne zdjęcia i stylizacja! poklikałam :)
    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  30. Outfit jest fajny, top najlepszy ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie wyglądasz!
    Również teraz zamawiam ubrania z Dresslink.
    Na drugiej stylizacji masz cudowny crop top, poluję na niego już od dawna!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny pomysł z tą serią "ubierz się tak jak ja" :) Ładnie wyglądasz!
    Jesteś u mnie w polecanych blogach w najnowszym poście :)

    MÓJ BLOG-KLIKNIJ!♡

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteś bardzo ładną, drobniutką dziewczyną! ;)
    Bardzo ładne zdjęcia.

    Obserwuję
    www.jessikachincza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdjęcia, a przede wszystkim bardzo ładny wygląd bloga. :)
    Zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Super pomysł na serię, to zawsze coś innego niż takie zwykłe klikanie :)
    1 - $2.13
    3 - $5.15
    4 - $9.15

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz przepięknie!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna stylizacja, najbardziej podoba mi się top :)
    poklikane :D a tu ceny:
    1 $ 2.13 2 $ 4.34 3 $ 5.15 4 $ 9.15 5 $ 17.32
    obserwuję ;*
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świenie wyglądasz

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Stylizacja jak najbardziej na tak!
    I jak widzę, że jesteś mojego rocznika to się załamuję, bo przy Tobie wydaję się strasznie dziecinna :C
    Poklikałam w linki :)
    2,13 $
    4,34 $
    5.15 $
    9,15 $
    17, 32 $

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo podoba mi się ten płaszczyk
    Zapraszam do mnie http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. pp klikane
    2.13
    4.34
    5.15
    9.15
    17.32
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące :) !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz śliczny styl :) poklikane!
    US$ 2.13
    US$ 4.34
    US$ 5.15
    US$ 9.15
    US$ 17.32
    Zapraszam, keepgoiing.blogspot.com - klik!
    Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  45. masz piekne długie włoski
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajna stylizacja i zazdroszcze tych wlosów, przepiękne! :)
    Zapraszam
    http://magda-ola.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne zdjęcia, takie naturalne.
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń