Home SPA

04:38

Cześć kochani! Dziś post o nieco innej tematyce niż reszta, jednak mam nadzieję, że się Wam spodoba. Jeśli tak będzie będę chciała poszerzyć serię takich postów. Moja głowa w ostatnim czasie wybucha od pomysłów. Mam ich tysiące, a jestem ograniczona do jednego tygodniowo. Chciałabym wszystko napisać w jednym poście, ale to mijałoby się z celem. Postanowiłam więc zrobić dziś post o ciekawej tematyce (przynajmniej według mnie), czyli domowe sposoby na regeneracje ciała.

WZROST WŁOSÓW
 Podstawowym budulcem włosów jest białko czyli tzw. keratyna. Białko z jajka jest najlepszym sposobem na uzupełnienie tego składniku. Ilość produktów należy dobrać pod długość naszych włosów. Na jedno białko przypadają 3 łyżki jogurtu naturalnego. Oba te składniki należy ze sobą zmieszać i wmasować we włosy. "Maseczkę" trzymamy na włosach ok.30min. Następnie należy to dokładnie spłukać letnią wodą.

WŁOSY BEZ BLASKU
 Obrane awokado rozgniatamy i mieszamy z mleczkiem kokosowym. Końcowa konsystencja powinna przypominać szampon. Mieszankę nakładamy na włosy i trzymamy ok.20 min. Spłukujemy ciepłą wodą. Nada to naszym włosom cennego blasku.

TRĄDZIK 

Drożdże rozgniatamy i delikatnie zalewamy mlekiem. Mieszamy to aż drożdże się rozpuszczą. Gotową maseczkę nakładamy na twarz na ok. 15 min. Następnie spłukujemy ciepłą wodą.

CERA SUCHA
 2 łyżeczki miodu mieszamy z twarogiem i nakładamy na twarz. Spłukujemy ciepłą wodą po ok. 30 min.
PEELING
 Cukier nakładamy na zmoczone ciało i delikatnie masujemy. Następnie wszystko dokładnie spłukać.

CELLULIT
 W mokre obszary ciała objęte cellulitem wmasowujemy fusy z kawy. Następnie spłukać ciepłą wodą. Regularne stosowanie takiej maseczki sprawi, że nasza skóra będzie gładsza i mocniejsza.

Jeśli spodobał Wam się ten post mogę np. zrobić oddzielny na daną partię ciała. Przykładowo kilka maseczek do różnych typów cery itd. Co o tym myślicie?


sweterek KLIK kombinezon KLIK
W ostatnim czasie dostałam również paczkę od Dresslink. Otrzymałam w niej kombinezon oraz sweterek. Gdyby nie to, że totalnie nie trafiłam z rozmiarem kombinezonu byłabym bardzo zadowolona z tego zamówienia. Co do sweterka, który jest bardzo gruby i ciepły. Rozmiar trafiłam więc na pewno będę go często zakładać. Materiał kombinezonu jest niesamowicie przyjemny w dotyku. Jest on również solidnie wykonany. Niestety gdy go zakładam sięga mi do płowy łydek więc muszę się z nim pożegnać. Obie rzeczy mogę Wam z czystym sercem polecić.
KONKURS
Podaj w komentarzu ceny tych 2 rzeczy. Dzięki temu zdobędziesz ode mnie obserwację oraz polecę kilka blogów w następnym poście!

Photobucket Photobucket,Photobucket

You Might Also Like

52 komentarze

  1. sweter 5.80
    kombinezon 3.42

    Muszę skorzystać z pomysłu :)
    berrythere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Skorzystam z tego pierwszego sposobu na włosy, gdyż moje praktycznie wcale nie chcą rosnąć, mam nadzieję, że pomoże :)
    Świetne rzeczy, akurat zastanawiam się nad zamówieniem tego sweterka więc dzięki tobie chyba się na niego skuszę.
    Ceny: 5,80$ oraz 3,42$
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne domowe sposoby! Widać, że się postarałaś przy tworzeniu tego posta! Zawsze zwracam uwagę na graficzną stronę posta, a Twoja jest jak najbardziej na plus! Śliczny blog! Kombinezon: 3,42, Sweterek: 5,80 :) Miłego dnia!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatny post! Ostatnio własnie szukałam kilku porad na takie domowe spa, na pewno wykorzystam! :)
    sweter: $5.80
    kombinezon: $3.42

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem Ci, ze ciekawe rzeczy tu napisałaś. Na prawdę bardzo przydatne. Więcej takich postów. :)

    Sweterek - 25,24 zł
    Kombinezon - 14,89 zł

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 5,80 i 3,42. Fajny post :)
    Zapraszam do skomentowania :) http://fourperson.blogspot.com/2015/12/zima-jej-plusy-i-minusy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydatny post :D Kliknęłam :3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. kliknęłam. A post ciekawy! wiele ciekawostek się dowiedziałam, o których nie miałam pojęcia wcześniej :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze wypróbować te sposoby. A najbardziej z włosami :) . Fajny post.
    Zapraszam do mnie
    panterkaonline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałaś może któregoś z tych sposobów? Bo chyba o tym nie napisałaś, albo jestem ślepa, ale jestem ciekawa, czy zadziałało. Peeling z cukru i wody już dawno miałam wypróbować, ale jakoś nie miałam czasu. Teraz ferie, więc na pewno wykorzystam kilka z Twoich sposobów, a już na pewno ten na trądzik, bo, aż wstyd się przyznać, mam z tym nie mały problem, prawie od zawsze.
    Sweterek jest śliczny, ale szkoda, że nie trafiłaś z tym kombinezonem. Myślę, że super byś w nim wyglądała. ;)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam i peelingu i maseczki na trądzik i z czystym sercem mogę polecić :) Peeling cukrowy jest też świetny na suche usta.

      Usuń
  11. Chyba wypróbuje tej maseczki na wzrost włosów, bo bardzo mnie ciekawi :)
    Ten sweterek jest śliczny.
    Poklikałam i pozdrawiam.

    Hopefulness Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. przydatne mixy:) na pewno skorzystam, świetny wpis:)

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba tą maseczkę na włosy z jogurtu i jajka muszę wypróbować, bo strasznie wolno rosną mi włosy. Ciekawe pomysły. :)

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. sweter: 5.80, kombinezon: 3.42.

    Muszę wypróbować te cuda! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przetestuje coś na włosy, robiłam tą z drożdży na trądzik nawet fajna :)
    Zapraszam
    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. hej bardzo ladne zdjecia, moze wejdziesz tez do mnie na www.lipsonheels.pl i udzielisz jakichs wskazowek? Dopiero załozylam bloga i bede wdzieczna za pomoc:)
    sweter 22.90
    sukienka 29,90

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś stosowałam maseczkę z drożdży, jednak nie przynosiła żadnych efektów - od tamtej pory stawiam na gotowe kosmetyki drogeryjne :))
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  18. CENY:
    $5.80 - sweterek
    $3.42 - kombinezon

    Ja z chęcią przeczytałabym oddzielny post o pielęgnacji danej części ciała. :) /K
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie samorobne rzeczy, niestety niektóre z nich zajmują dużo czasu ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam od czasu do czasu robic sobie takie domowe spa
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. przydatne!
    pozdrawiam!
    zapraszam do mnie http://zuzannafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wczoraj odważyłam się i wypróbowałam maseczkę na trądzik tylko, że dodałam jeszcze kilka kropli oliwy z oliwek. Jak ją zmyłam po tych 15 minutach, to byłam w ogromnym szoku jak ona zadziała. Zaczerwienia, które miałam na policzkach momentalnie zbladły, cerę miałam bardzo gładką zamierzam zrobić w piątek, aby na weekend mieć idealną twarz. A w w lutym gdy będę mieć ferie wypróbuje resztę tych sposobów.

    Pozdrawiam, Marika :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny ten kombinezon! Sweterek też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę wypróbować któryś z tych przepisów :)
    Poklikane ;)
    http://byalex-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. kombinezon - US$ 3.42
    swterek - US$ 5.80
    świetne pomysły <3 na pewno wykorzystam, teraz pozostało mi tylko znaleźć na to czas... mam nadzieję, że mi się uda:) Pozdrawiam, cudowny blog, obserwuję:)
    Mój Blog - klik!<3

    OdpowiedzUsuń
  26. Domowe sposoby, które znam od dziecka przez mamę i babcię.
    Ja nie poznałam niczego nowego, ale z pewnością wielu osobą się przyda.
    Chętnie przeczytam kolejny post w tematyce pielęgnacyjnej.
    buziaki
    MÓJ BLOG > klik ¦

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie stosowałam jak na razie żadnej z nich ale koniecznie muszę spróbować! :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę wypróbować któryś z tych przepisów ;)

    lucy-lusia2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawych rzeczy się dowiedziałam! :D
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie!~

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie szukałam czegoś takiego, dziękuję
    Ładny wygląd bloga:) ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow twój blog mnie zachwycił! strasznie tu miło , fajnie napisane oraz estetycznie :)
    Bardzo mi się tu spodobało , na pewno będę wpadać tu częściej :)
    Co powiesz na wspólna obserwacje ? ja juz! ;*
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  32. kombinezon-$ 3.42
    sweterek-$5.80
    ten sposób na nadanie blasku włosom to hit.Od razu zastosowałam i włosy stały się o wiele bardziej połyskujące.Obserwuję twojego bloga i zapraszam do zajrzenia na mojego ,jeśli się tobie spodoba to zapraszam do zaobserwowania http://slendujula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. próbowałam już ten przepis na maseczkę do włosów z jogurtu naturalnego i białka :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Robiłam tą maseczkę na włosy z jajka. :) Muszę wypróbować jeszcze tą na suchą cerę, bo mam z Nią okropne problemy.

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. przydatny post, na pewno wypróbuje to na porost włosów i trądzik :)
    http://dryclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja kiedyś korzystałam z maseczki na twarz. I rzeczywiście jest dobra!
    Pozdrawiam,
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny post! :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny i bardzo przydatny post. Więcej takich <3
    kombinezon-$ 3.42
    sweterek-$5.80
    Obserwuję :))

    natalii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny post! Twoje wpisy są bardzo ciekawe i inspirujące!
    Ja dopiero zaczynam! http://butshefancy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne pomysły ;)
    kombinezon: 3.42 $
    sweterek - 5.80 $
    http://treamicii.blogspot.com/2016/01/ddob-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ciekawe. O niektorych sposobach Jeszcze nie slyszalam
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1 zapraszam 😀

    OdpowiedzUsuń
  42. O ciekawe sposoby :) Na pewno któryś z nich wykorzystam, szczególnie na włosy! :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. na pewno wypróbuję jogurt i białko na włosy :)
    zapraszam http://by-klausia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Napewno wyprubuje na włosy!!!

    kombinezon 3.42
    sweter 5.80 :)

    http://myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram