CNDirect - why?

10:04

Cześć kochani! Jak wiecie w ostatnim czasie nawiązałam współpracę z CNDirect. Jednak wszystko ma swoje plusy i minusy oraz nic nic nie jest za darmo. Mam nadzieję, że wybaczycie mi ten krótki post.

 Blouse: KLIK Crop top: KLIK Sunglasses: KLIK Coat: KLIK

Skoro już coś piszę to chcę aby jakoś to wyglądało. Chciałabym dać Wam sensowną i szczerą recenzję produktów, które otrzymałam. Dziś troszkę je opiszę, a w następnym poście postaram się dodać zdjęcia ze stylizacją, gdzie one będą w roli głównej.
Zacznę od bluzki z napisem, który od razu mnie urzekł. Ten sam crop top dodałam w swojej wishliście ze sklepu Dresslink. Jest to chyba najlepsza rzecz ze wszystkich, które zamówiłam. Wygląda tak jak na stronie, rozmiar się zgadza i jest całkiem dobrze wykonana. Jedyne czego się obawiam to sprania nadruku, który jest "naklejony". Następnie okulary, których troszkę się obawiałam. Gdyby nie prawie żółty kolor oprawek byłabym z nich bardzo zadowolona. Mają idealny rozmiar, nie są ani za duże ani za małe. Jak sprawdzą się na słońcu jeszcze nie wiem i chyba jeszcze trochę poczekam aż się o tym przekonam. Kolejną rzeczą jest "futerko", które jak zobaczyłam to się roześmiałam. Wygląda zupełnie inaczej niż na stronie. Miało być w formie płaszczu, a wygląda jak zwykły, puchaty sweterek. Powiedziałabym nawet, że przypomina szlafrok. Mimo to jestem zadowolona. Jest baaardzo milusie w dotyku. Może na zimę nie bardzo się nadaje jako kurtka, ale na wiosnę jak najbardziej. Ostatnią rzeczą jest bluzka dla mojej mamy. Jej zdjęcia nie zrobiłam. Wygląda nie najgorzej aczkolwiek materiał jest nijaki i strasznie się gnie. Jednak mama jest zadowolona więc więcej narzekać nie będę. 
Po 2 zamówieniach, które złożyłam w "chińskich sklepach" nauczyłam się dwóch rzeczy - troszkę dokładniej wybierać rozmiary i troszkę uważniej wybierać ubrania. 
Jeśli jesteście zainteresowani kupnem rzeczy, ze strony CNDirect mam dla Was świetne promocje. Kupując jedną z tych rzeczy (KLIK) otrzymacie darmową przesyłkę, a jeżeli chcecie dostać ubrania baardzo tanio, polecam Wam tę promocje - KLIK.

Polecane blogi:

MINI KONKURS
Każdą osobę, która poda cenę przynajmniej 2 rzeczy zaobserwuję + polecę kilka blogów w następnym poście. Im więcej podanych cen tym większe szanse na znalezienie się na moim blogu!


Photobucket Photobucket,Photobucket

You Might Also Like

55 komentarze

  1. fajnie, ze dalas szczerą opinie, okulary mi się podobają :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam zamawiać ten crop top :D
    Ceny: $5.15, $1.59, $2.13, $3.90

    http://natasiak.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju idealne ubrania, a najlepszy crop top♥
    1. $3.90
    2. $2.13
    3. $1.59
    4. $5.15
    Zapraszam, keepgoiing.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny crop top :D Cieszę się, że jesteś szczera co do opini :)
    Bluzka ; 3.90
    Crop top ; 2.13
    Okulary ; 1.59
    Futerko ; 5.15
    natalii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z rozmiarem trzeba uważać :D
    Poklikałam :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna ta koszulka, a okulary faktycznie troche żółtawe

    http://dryclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest ten crop-top, mój gusty. :)
    Szczerze poklikałam. :)

    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że dałaś szczerą opinię na temat tego sklepu.
    Te futerko jest świetne.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Croptop genialny :D
    Blouse: $3.90
    Crop top: $4.25 po promocji: $2.13
    Sunglasses: $5.29 po promocji: $1.59
    Coat: $10.30 po promocji: $5.15

    OdpowiedzUsuń
  10. Okulary <3
    Blouse - $3,90
    Crop top - $2,13
    Sunglasses - $1,59
    Coat - $5,15
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikałam :) Ogólnie bardzo ładne rzeczy!

    Bluzka- 3.90$
    Crop- 2.13$
    Bluza/Płaszcz- 5.15$

    http://saynika.blogspot.com/
    W wolnym czasie zapraszam, będzie mi miło jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podobają mi się okulary. :)
    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczna bluzka , fajnie, ze napisalas szera opinie :)
    okulary-$1.59
    bluzka- $3.90
    crop top-$2.13
    plaszcz-5.15$

    http://maggdam.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też kiedyś chciałam sobie zamówić ten crop top. :D Fajnie, że udało ci się nawiązać z nimi współpracę. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Okulary są świetne :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Crop top jest cudowny!! :)
    Kosztuje 2.13
    Okulary 1.59

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś bardzo śliczna, co do okularów to na zdjęciu wyglądają bardzo ładnie ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. To futerko bardziej jak bluza wygląda, więc nie dziwię się, że się zawiodłaś. Mimo to wygląda na milusie :)
    1. $3.90
    2. $2.13

    ♥Instagram♥
    ♥Just Me And My Fancy- klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi się ich rzeczy :)
    Bluzka: $3.9
    Crop Top: $2.13(promocja)
    Okulary: $1.59(promocja)
    Płaszcz: $5.15(promocja)

    immhfashionblog.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurde, ale ty jesteś śliczna!
    bluzka- 3,90$
    crop top- 2,13$
    okulary- 1,59$
    miś- 5,15$

    www.maggielissima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Crop top świetny :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś współpracowałam z pewną firmą tego typu, jednak po czasie stwierdziłam, że nie ma to żadnego sensu, bo nie byłam zadowolona z przymusu dodawania "lis życzeń" według dokładnych wskazań.
    Ale Tobie jak najbardziej życzę powodzenia! :)
    Świetny jest ten top !

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : ) carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne rzeczy :)

    http://hopeandestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten crop top jest świetny! Okulary też niczego sobie, ale ten żółty kolor trochę mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  25. Owocnej współpracy życzę! Bardzo fajne futerko i ogółem super rzeczy!

    Skomentujesz? Zaobserwujesz? Dopiero zaczynam -> MÓJ BLOG - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Współprace raz są udane, a raz nie :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Powodzenia w współpracy. Poklikałam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie, że opisujesz to wszystko tak szczerze! Ze zdjęć najbardziej spodobały mi się okulary, są przepiękne :) Życzę owocnej współpracy, dziękuję za komentarz u mnie i zapraszam ponownie- talikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten sklep ma świetne rzeczy! Poklikałam :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedyś zamówiłam na tej stronie dwie rzeczy, które były totalnym niewypałem ;)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  31. crop-top jest bardzo urzekający <3
    Powodzenia w współpracy!
    MAYUM *click*

    OdpowiedzUsuń
  32. Bluzka -$3,90
    Crop top - $2,13
    Okulary - $1,59
    Coat - $5,15
    Super post!
    http://madamekaro.blogspot.com.es/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  33. Szczerze, to jeszcze nigdy nie zamawiałam ubrań z żadnych azjatyckich stron, jednak ten crop top jest śliczny!

    NOWY POST NA IMPRESSENCE! ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  34. Oo wszystko idealnie do Ciebie pasuje! :D Ceny:
    Crop top - $2,13
    Okulary - $1,59
    Coat - $5,15
    Bluzka -$3,90


    Zapraszam do komentowania i obserwacji | Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  35. ta bluzka jest swietna, sama chcialam ja zamowic!
    sliczna jest ;*
    http://szanellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie mimo wszystko rzeczy z chińskich stron nie przekonują. Ostatnio zamówiłam płaszcz i jest tak fatalnej jakości, że pewnie nie będę go nosić wcale.

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny post. :)

    Nowy post na blogu. Zapraszam! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Bluzka jest przesłodka :) Fajny blog btw!
    Bluzka-$3,90
    Croptop - $2,13
    Coat - $5,15
    Okulary - $1,59

    OdpowiedzUsuń
  39. Kurcze, ale tu fajnie u Ciebie na blogu! :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajne rzeczy:) Niestety tak to czasem jest, że kupujemy rzeczy, które wyglądają kompletnie inaczej kiedy już dostaniemy.
    Pozdrawiam;)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  41. Dobrze, że mówisz szczerze o danych produktach i wymieniasz zalety i zarazem wady. Bluzka jest genialna! Szkoda ,że z tym futrem tak wyszło, ale skoro jesteś zadowolona to najważniejsze haha
    3,90 | 1,59 | 2,12 | 5,15 $
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne selfie :) Bardzo dobrze, że właśnie szczerze opisujesz dane proukty, bo niektóre blogerki piszą, że wszystko jest piękne ładne tak o... żeby było...
    Bluzka-$3,90
    Croptop - $2,13
    Coat - $5,15
    Okulary - $1,59

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Poklikane ! :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne okulary, zaraz ci kliknę ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładna bluzka. Poklikam.:D
    Zapraszam do mnie.:)
    Może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękne okulary :)
    3,90
    2,13
    http://aleksaandrinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajna bluzka :3
    Zaraz poklikam ;)
    Zapraszam do mnie :))
    http://it-was-cool-mrssilver.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajnie się prezentuje ta bluzka, jestem ciekawa stylizacji z nią :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Bluzka - 3.90$,
    Crop top - 2.13$
    Okulary - 1.59$
    Futerko - 5.15$
    Poklikasz też u mnie? Z góry dziękuję ;)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  50. poklikałam, ten crop top świetny :)
    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajny blog! Gratuluję, ja dopiero zaczynam ♥
    zapraszam do mnie :
    http://ollcia-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Sliczne ubrania :)
    Zapraszam do nas, pozdrawiamy,xxx
    KLIK

    OdpowiedzUsuń

Instagram