Justin Bieber w Krakowie

10:38

Cześć kochani! Dzisiejszy kolejny trochę luźniejszy post. W swoich planach miałam zamiar napisać o wszechobecnym plagiacie, który nie raz doświadczyłam już na własnej skórze. Postanowiłam jednak odpuścić sobie ten temat na najbliższy czas. Po pierwsze - zbliżają się święta i takie "ciężkie" posty raczej nie będą chętnie czytane, a po drugie bodajże 2 dni temu wyszła bardzo ważna dla mnie informacja jaką jest koncert Justina w Polsce. Czy się cieszę? Oczywiście. Bo kto nie cieszyłby się z odwiedzin, a tym bardziej koncertu swoje idola w swoim kraju? Jednak nie wszystko jest tak perfekcyjne jak by się wydawało.
Ceny biletów na koncert sięgają od 195zł do ok.8000zł, z czego ten najtańszy ma ograniczoną widoczność, a jeśli chcemy widzieć wszystko to musimy wydać bodajże 295zł. A teraz pomyślmy racjonalnie. Jeśli ktoś by chciał to ten najtańszy bilet kupi. Chyba, że jego sytuacja finansowa jest naprawdę kiepska. Przecież najważniejsza jest atmosfera, sama obecność i przede wszystkim możliwość zobaczenia idola na żywo i posłuchanie jego muzyki. Jednak nie o tym mowa. Cena 8000zł za bilet jest dla mnie skandalem. Myślę, że 3/4 polaków nawet tyle nie zarabia miesięcznie. Standardowa płaca to ok.1500zł (w dobrym wypadku) więc co tu dopiero mówić o 8000?. Wiele osób na koncercie będzie dojeżdżać z daleka. Więc do tych 8000 trzeba doliczyć też dojazd, nocleg i powrót. Kolejnym wręcz śmiesznym faktem jest ogłoszenie koncertu i sprzedaży biletów 3 dni przed. No na litość boską... Nie dość, że za 2 tygodnie są święta to jeszcze na szybko trzeba kupować bilety bo potem po prostu może już ich nie być. Szczerze powiedziawszy sama nie wiem co pisać bo po prostu brak mi słów na to wszystko.
Krótko podsumowując z owego koncertu cieszę się bardzo i bardzo liczę na obecność na nim, która tak naprawdę nie jest potwierdzona w 100% jednak uważam, że ceny niektórych biletów są wręcz komiczne i chyba komuś się pomyliły kraje. Tym bardziej, że mieszkamy w Polsce, gdzie jak wspomniałam wyżej przynajmniej połowa Polaków nawet nie zarabia tyle miesięcznie. No cóż, kto chce mieć M&G niech bierze kredyt, przynajmniej nasze banki będą się cieszyć!

A czas na chwilę rozluźnienia. Oto moja "niespodzianka", która po dłuższym przemyśleniu tematu nie bardzo nadaje się na niespodziankę. Przedstawiam Wam moją pierwszą sesję zdjęciową w studiu.






A Wy co myślicie na ten temat?
Podobają Wam się zdjęcia?

Edit: Miał być luźniejszy i mało treściwy jednak wyszło jak zwykle hahah


Photobucket Photobucket,Photobucket

You Might Also Like

56 komentarze

  1. Zgadzam się z Tobą- sądzę, że sprzedaż biletów powinni ogłosić wiele wcześniej...
    Piękne zdjęcia, ostatnie to mistrzostwo! ♥

    natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą! Świetny blog i masz przesliczny nagłówek bloga! <3

    POzdrawiam true-less.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć.
    Własnie się zastawiałam, kiedy dodasz o tym post. (nadal przecież pamiętam jakie to było dla ciebie przeżycie!)
    To fakt, ceny biletów są wręcz zastraszające. Dobrze, że bilety na mój ulubiony zespół, nawet na M&G są o wiele tańsze.
    Co do noclegu... zawsze można przespać się na dworcu ;)
    Najbardziej ze zdjęć podoba mi się to na taboreciku. Taka medytująca Ada. ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, ale ty masz piękne włosy *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ceny biletów są naprawdę komiczne, jest to przesada, a co do zdjęć to są śliczne, gratuluję sesji :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. 8 tys ? uhhh cena powalająca.. a zdjęcia ekstra, jesteś śliczna!
    będę tu zaglądać- obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie również 8 tys przesada! Bardzo chciałabym jechać :))

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega droogie te bilety, ale jego fanki są w stanie zrobić wszystko ;D Ogólnie to fajnie, że znów będzie w PL ;) Piękne zdjęcia!

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdy dowiedziałam się że Justin Bieber będzie w Polsce, wraz z przyjaciółkami się ucieszyłyśmy ( chociaż nie jesteśmy Beliebers). Na koncert chciałabym iść bo jestem ciekawa jak to jest być na koncercie ale mnie też przerażają ceny biletów... Fajna sesja :)
    Zapraszam
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. masz rację, tez nie zgadzam sie co do cen biletow... szkoda gadac:(
    a zdjecia szliczne, meega ta na krzeselku <3
    slicznie wyszlas :*
    buziaki

    lovletix-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące Emotikon smile !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sesja!
    Co do cen biletu, jak tylko je zobaczyłam, nieźle się uśmiałam. Bardzo zależało mi aby pojechać na ten koncert, jednak po długiej rozmowie z moją mamą, odpuściłam. Powiedziała, że jeśli teraz odpuszczę, to jak One Direction zawita do naszego kraju, pojedzie ze mną, hahah

    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten koncert to raczej nie dla mnie, zdecydowanie wolę rockowe koncerty, na które mogę wydać bardzo dużo, jeśli gra mój ulubiony zespół :)

    OdpowiedzUsuń
  14. masz rację, 8k za m&g jest naprawdę komiczną ceną, śliczne zdjęcia :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiście nie jestem jego fanką, ale rozumiem jak bardzo ważny dla niektórych jest ten koncert i uważam że bilety są za drogie. Zdjęcia są świetne, tak samo jak szablon! Sama go robiłaś?

    Obserwuje i przy okazji zapraszam do siebie, http://allifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. No to serio przegięcie pały z tą ceną
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  18. Według mnie cena M&G jest wręcz chora. To raczej normalne, że nikt przeciętny nie ma na takie coś. Tyle kosztowały moje wakacje w Egipcie, w 5-cio gwiazdkowym hotelu! Obserwujemy?
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł na post. Sama myślałam nad takim, może trochę podobnym :)
    JA nie wybieram się na Justina... :(
    klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Również uważam, że cena biletów jest lekko przesadzona. Bilet za 8000zł? Nie znam takiej osoby, która zapłaciłaby taką kwotę. Sama jadę na koncert, bo jestem jego wielką fanką, jednak myślę, że maksymalną kwotą jest bilet GC, który kupuję. Bo jednak 1000 zł, to również dużo.
    A ty na który bilet się zdecydowałas? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli uda mi się kupić 2 bilety po nowym roku to będzie mi to obojętne jakie to będą ;p

      Usuń
  21. Fanką Justina nie jestem więc jakos bardzo mnie to wydarzenie nie obchodzi, jednak z tego co napisałaś to rzeczywiście cena biletów jest przesadzona :/
    Zdjęcia są naprawdę piękne :)

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  22. osobiście nie jestem fanem Justina, ale sam fakt, że ceny biletów są tak duże jest trochę przesadą, spotkanie za 8 tyś? okej, każdy ceni się inaczej, ale kogo na to stać? wiadomo, że te bilety poszły od razu, ale takiego przeciętnie zarabiającego człowieka nie byłoby stać :/
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio stałam się po częsci jego fanką! :DD
    Moja ulub. piosenka jego to Love Yourssefl!
    Ślicznie wyglądasz, jaka chudzinaa *.*
    Może dasz jakiś post get ready with me?
    http://gabstylee.blogspot.com/2015/12/believe-in-love.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że bilety są takie drogie..
    Cudowne zdjęcia :)
    Bonnie-klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że bilety są takie drogie..
    Cudowne zdjęcia :)
    Bonnie-klik

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne zdjęcia, jesteś taka fotogeniczna! I masz ślicznego instagrama :)
    To prawda ceny na koncert Justina to strasznie wygórowane.
    Obserwuje, bo świetny blog:)
    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie:
    >mój blog KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem jego fanką od 4 lat i pierwszy raz jadę na koncert we wrześniu, juz nie moge sie doczekać! Mieszkam w Niemczech i ceny biletów są trochę inne (nawet droższe). Ja kupuję bilet za bodajże 150 euro tak żeby mieć widok na całą scenę i być na płycie. Pozdrawiam i życzę udanego koncertu, jeśli pojedziesz oczywiście :)
    Zapraszam na mojego bloga, obserwujemy?
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia:) ja niestety na koncert nie jadę:(

    OdpowiedzUsuń
  29. Bilety na koncert Biebera są strasznie drogie i moim zdaniem nie warte swojej ceny... Świetne zdjęcia. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Niedawno byłam na stronie z biletami na koncert Justina i tak, jak Tobie wydały mi się absurdalnie wysokie!
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja dalej nie moge uwierzyc w ten koncert i jestem tak podjarana, a zarazem tak zestesowana kupnem biletow, ze szok! I dla mnie 8000 jest gruba przesada i to jak szanuje tworczosc justina i go bardzo kocham tak 8000 bym nie zaplacila..
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja za Justinem nie przepadam :p ale mimo wszystko uważam że 8000 złoty za bilet na koncert to cena z kosmosu.
    Zdjęcia są przecudowne! Najbardziej podoba mi się to ostatnie :)

    Serdecznie zapraszam na pierwszy post na moim blogu!
    YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz swietne wlosy *,*

    mloda-dorosla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie też przeraża cena tych biletów. To jest coś strasznego! Mi najbardziej podoba się to ostatnie zdjęcie. Jest mega fajne.

    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Fanką Justina nie jestem, ale myślę że nie zapłaciłabym 8000 zł nawet za koncert mojego ulubionego zespołu, cena trochę zaporowa :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. zdjęcia przepiękne, bardzo mi się podobają. również myślę że 8tys złotych za koncert Justina to przesada, nawet jeśli byłabym jego wielką fanką to nie dałabym tyle kasy..
    pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Super blog, chyba jeden z moich ulubionych! Pełno tutaj inspiracji i świetny wygląd :>

    no sense

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zdjęcia! Uwielbiam Twoje włosy :D

    Wanko's stories

    OdpowiedzUsuń
  39. ja sie juz tego koncertu doczekac nie moge
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ludzie nie myślą o tym ile zarabiają w tym i w tym kraju, tylko po prostu ustalają ceny biletów zgodnie z widocznością lub M&G. Dlatego to nie zależy od nas. Ale jednak cieszę się, że są też bilety te tańsze np. 380 zł bodajże na miejsca blisko sceny :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Chore jest to o czym piszesz.. ogłosili to tak późno i sprzedaż biletów od razu, a tak wiele osób mogłoby jeszcze dozbierać pieniędzy :/ i tutaj przyda się mój ulubiony cytat 'a to Polska właśnie'

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo mi się podobają zdjęcia *-*

    sandrasolarska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Moim zdaniem te prawie 8000 za selfie z nim to zdecydowana przesada.
    Piękne zdjęcia :*
    aroundempty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz rację! Nawet jeśli ktoś i tyle zarabia to szkoda 8000 zł za bilet. Jest zdecydowana przesada!
    Zapraszam do mnie:
    hipstaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Masz rację! Nawet jeśli ktoś i tyle zarabia to szkoda 8000 zł za bilet. Jest zdecydowana przesada!
    Zapraszam do mnie:
    hipstaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Uważam, że ceny biletów są stanowczo za wysokie :(

    MÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  47. Zdecydowanie przesadzili z tą ceną... Bardzo ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny blog :) Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :) maarzycieelka.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne zdjęcia! Obserwuję i życzę wesołych świąt ♥
    http://porcelanowycukier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne zdjęcia <3
    Ja jadę na Justina na te jedne z tańszych biletów, tak jak napisałaś najważniejsza jest atmosfera, usłyszenie i zobaczenie idola na żywo. A co do ceny m&g to jene wielkie szaleństwo i pojedyńcze osoby stać na takie przyjemności.
    http://joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram