My Love Story

03:22

"Gdybyś kiedyś w śnie poczuła, że moje oczy przestają patrzeć na ciebie z miłością to wiedz, że moje serce przestało bić"

W dzisiejszym poście chciałabym opowiedzieć Wam moją własną historię miłosną. Chciałabym abyście trochę bliżej poznali mnie i mojego chłopaka. Zdjęcia będę dodawała chronologicznie aby było porównanie i pokazane jak bardzo się zmieniliśmy.


Od czego to się zaczęło? Szczerze Wam powiem, że to chyba zrządzenie losu. Kiedy skończyłam podstawówkę moim celem było uciec jak najdalej od mojej starej klasy. To towarzystwo w ogóle mi nie odpowiadało. Całe szczęście, że mieszkam w Warszawie i miałam naprawdę duży wybór gimnazjów. Rok starsza koleżanka z którą chodziłam na konie poleciła mi jej zespół szkół. Była to szkoła sportowa co bardzo mi odpowiadało. No i tak w sumie poznałam Dominika. 


Jak go widziałam? Chłopiec "fejmik", który ma dziewczynę, ale lubi sobie zagadać do innych. Och jak on mnie denerwował! Pamiętam ile dziewczyn zawsze się do niego kleiło. Ja jednak omijałam go szerokim łukiem. Swego czasu był on dość popularną osobą na asku. Ironią losu było to, że chociaż nie wiem jakim cudem i ja zyskałam tam troszkę więcej obserwatorów. Oboje zaczęliśmy z tego "słynąć" w szkole. Dominik zaczął wtedy do mnie zagadywać. Nawet nie wiecie jak niekomfortowo się wtedy czułam. Nie miałam najmniejszej ochoty na rozmowę z nim, ale byłam zbyt grzeczna by mu to powiedzieć.


W pewnym momencie zaczął ze mną "kręcić" jego przyjaciel. Zaczęliśmy wtedy ze sobą trochę więcej rozmawiać. On miał wtedy dziewczynę więc normalne było, że taktowaliśmy się raczej koleżeńsko. Nie zmienia to faktu, że nadal go nie lubiłam hahah. Umówiliśmy się kiedyś na zdjęcia. Nic nam nie wychodziło więc poszliśmy na spacer. W sumie rozmawiało nam się dość miło. Potem siedzieliśmy na stacji metra Plac Wilsona, gdzie Dominik mi się na żarty oświadczył. Wyobrażacie sobie moją minę?


Potem nasze drogi trochę się rozeszły. Ja nie chciałabym być z tym jego przyjacielem, ale bardzo podobał mi się jego drugi kolega więc byłam z tym drugim (jak to idiotycznie brzmi). Dominik nadal miał swoją dziewczynę. Od czasu do czasu zamieniliśmy ze sobą 2 zdania, jednak nadal bardzo go unikałam. 
No i stał się cud. Po 4 miesiącach oboje nagle zakończyliśmy swoje związki. Zaczęły się rekolekcje i było troszkę więcej wolnego czasu i on bardzo sprytnie to wykorzystał. Zaprosił mnie na spacer i w sumie potem poszło już gładko. Zaczęliśmy się codziennie spotykać po szkole i tak zostało już do dziś.


Myślę, że śmiało mogę tu powiedzieć "kto się czubi ten się lubi". Nigdy bym nie pomyślała, że zakocham się w osobie, której aż tak nie lubiłam. Jednak życie pisze nam różne scenariusze. A wiecie co jest najciekawsze? Dominik przyznał mi się, że podobałam mu się od samego początku jednak oboje zawsze byliśmy "zajęci". Aż zrobiło mi się głupio kiedy przyznałam mu się, że tak naprawdę to ja go nigdy nie lubiłam hahah. No cóż, podobno przeciwieństwa się przyciągają.
Dokładnie 5 listopada minęło nam 19 miesięcy, a za niecałe 5 miesięcy będą już 2 lata. Ten czas minął nam niesamowicie szybko.

DZIEWCZYNY! Pamiętajcie - miłość przychodzi sama, a nim dłużej będziemy jej szukać tym ciężej będzie nam ją znaleźć.


A jak to jest u Was?
Przeżyliście już swoją własną historię miłosną?

 _________________

_________________


You Might Also Like

64 komentarze

  1. jak słodko ^^
    ja jeszcze czekam na tego księcia z bajki ;P
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu, jaka urocza historia i do tego te przepiękne zdjęcia. Tyle miłości <3
    Mój książe z bajki jeszcze mnie nie odnalazł, chyba zgubił się gdzieś po drodze :)
    Obserwuję

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. może kiedyś ten "książe z bajki" przyjdzie haha
    Nowy post

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie przeżyłam mojego Love story, super pomysłowe zdjęcia :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteście cudowni ja też jak poznałam mojego chłopaka był 'fejmem' na asku i lubił sobie 'pogadać z dziewczynami' haha, ale jesteśmy już ze sobą 1,5 roku prawie :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że znalazłaś taką osobę w swoim życiu. Świetne zdjęcia i historia. Też pewnie bym nie lubiła mojego przyszłego chłopaka.. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, te wszystkie zdjęcia są mega urocze! Tylko pozazdrościć i mieć nadzieję, że kiedyś także znajdę taką miłość :') a Wam życzę szczęścia i wytrwałości :*
    http://sandraahey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są cudowne! Jeju, piękny post :) Gratulacje i życzę szczęścia :)
    Maybemimi- klik♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku... ja po prostu Was uwielbiam :)
    Bardzo urocza z Was para i zgodzę się z tym, że miłość przychodzi sama, nie ma co na siłę jej szukać :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądacie mega słodko :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super historia! Świetnie razem wyglądacie :)
    Bardzo spodobał mi się Twój post i z chęcią poczytam kolejne ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne razem wyglądacie. Wspaniała historia ♥

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam czytać takie historie, więc bez problemu przeczytałam i tą. Faktycznie musi coś być w powiedzeniu 'kto się czubi ten się lubi'!
    A&W

    OdpowiedzUsuń
  14. wow na prawde ciekawa historia miłosna :) i do tego jeszcze prawdziwa :)
    Zazdroszcze tylu cudownych zdjeć z chłopakiem :) wspaniała pamiatka zwłaszcza po jakimś dłuższym czasie :)
    http://arienns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ciekawie, zgadzam się z podsumowaniem:)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie razem wyglądacie ! :) Fajnie że masz takiego chłopaka !

    myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjecia cudowne , ślicznie razem wygladacie ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna z was para.Ja nie przeżyłam jeszcze żadnej z poważniejszych historii miłosnych :)
    dziękuje za odwiedziny u mnie ! :)
    photography-by-catherine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna historia. Najlepsze zdjęcie to te pod wodą!
    (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja to przeżywam same miłosne tragedie :D Jak tak na was patrze to strasznie zazdroszczę bo widać, że idealnie do siebie pasujecie :) Zostaję z tobą na dłużej bo piękne zdjęcia masz na blogu i ciekawie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejciu, to jest takie słodkie ♥ Te zdjęcia i w sumie historia też! Ja nie miałam love story, i zapewne szybko nie będę takowej miała...

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna historia i przeurocze zdjęcia! Ja jestem ze swoim chłopakiem 2.5 roku. Dużo miłości i wytrwałości ! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku świetna historia :D Masz racje kto się czubi ten się lubi :D
    Życzę wam szczęścia :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna historia!<3
    Czy mogłabyś poklikać w linki w nowym poście?
    Staramy się o pierwszą współprace i to nam bardzo pomoże :)
    fashion--twins.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna historia. Dobry materiał na książkę :)
    Podoba mi się jak piszesz. Pokazujesz siebie w 100 %. Obserwuje.
    Pozdrawiam.

    Hopefulness Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne zdjęcia, wyglądają jak wzięte z tumblra, naprawdę mega. Miłości nie powinno się szukać, masz rację, bo życie może potoczyć się w najbardziej niespodziewany sposób.

    maseeelko.blogspot.com
    summer-nightsx.bblogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jacy słodcy! Wciągnęła mnie ta miłosna historia! Jesteście idealni! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia, I każda z nas ma inną historię ;)
    zapraszam do odwiedzenia mojej stronki ;)
    | http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna historia. I te zdjecia. Szczerze nie spodziewalam sie czegos takiego, potrafisz wspaniale opisywac. ;) Życzę szczęścia. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Historia warta przeczytania i wyglądacie razem prześlicznie. Wytrwałości :)
    Pozdrawiam gorąco :*
    Kari Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny post ~!

    http://xcallmechanelx.blogspot.com/ - zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  32. Słodki post ,fajnie razem wygladacie
    Zapraszam do mnie Nowy haul z rossmana :3

    OdpowiedzUsuń
  33. Super post,ciekawa historia i śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie: http://claudiev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Uśmiecham sie sama do siebie patrząc na te zdjęcia :")) milo mi sie strasznie czytało ta notkę. Sama mam chklopaka dwa lata (ostatnio mieliśmy rocznicę). Macie mega słodkie zdjęcia, po prostu idealne!
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. o rany... jesteście wspaniali, patrząc na Was od razu poprawia mi się humor :)
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. A pomyśleć,że kiedyś za nim nie przepadałaś.... piękna historia ☺
    healthybeautylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna historia.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudne zdjęcia, niestety jestem singielką !

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    Jeśli podoba ci się blog, skomentuj, zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jejku, ale jesteście uroczy! *.*
    Naprawdę piękna historia :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj, mi też zazwyczaj nie podobają się takie "fejmy".. ale jak widac okazał się być super chlopakiem! szczęścia wam życzę ♥

    http://domajson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem nowa na twoim blogu, który mi się bardzo spodobał, na pewno obserwuje. :)
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdjęcia są przesłodkie ! :)
    Post bardzo fajny i fajnie się go czyta :)
    Ciekawie piszesz , zostaję tutaj ! :)
    www.brunetkaandblondynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowne zdjęcia :o
    Nominowałam cię do LBA :)
    http://alllme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, będę pamiętać i na pewno się wywiążę :)

      Usuń
  44. Bardzo ciekawa, ale romantyczna za razem historia miłosna! W tej sytuacji przysłowie "kto się czubi, ten się lubi" pasuje idealnie i jak widać, sprawdza się :D
    Życzę wam obojgu dalej kwitnącego uczucia i wytrwałości w związku :)

    Pozdrawiam
    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. ojej, słodko! Cudowne zdjęcia ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Tylko zazdrościć :)
    chciałabym przeżyć taką historię miłosną, jesteś szczęściarą
    obserwuję :)
    Lu Style Blog ♥ kilk

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja ze swoim chłopakiem jestem prawie 4 lata też na początku go nie lubiłam :)

    http://mesmileplease.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękna historia miłosna, a jeszcze piękniejsze ujęcia! :)
    Zakochałam się w waszych wspólnych fotkach :)
    Życze wam wszystkiego dobrego i wielkiej szczerej milosci!
    Może tak przy okazji zapraszam do mnie, prowadzę bloga na którego dodaje swoje ujęcia, znajdziesz chwilkę aby ocenić i dać kilka rad?:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowny post, zazdroszczę :)

    Zapraszam do siebie: http://maladlakobiet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Jej *-* jesteście cudowną parą <3 zdjęcia cudowne <3 powodzenia :) http://martysiia.blogspot.com/ Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Historia jak z książki, a ja bardzo lubię książki. Niesamowite!
    Razem wyglądacie przepięknie, naprawdę.
    Mam nadzieję, że również znajdę swoją prawdziwą miłość. Ale, jak już powiedziałaś, miłość przychodzi sama. :)

    Pozdrawiam, Amare.
    http://cichamelancholia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Jesteś modelką, świetnie wyszłaś na tych zdjęciach. Pewnie to też zasługa modela.

    foggysilence.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo ładne zdjęcia dodaje do obserwowanych :D

    sandrasolarska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Muszę to napisać, ale wasza historia to taki fanfik przysięgam! Jesteście uroczy, życzę Wam szczęścia! Ja mam niecałe 15 lat i jakos mi się nie spieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. ale świetna historia :D

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetna historia, tak "kto się czubi ten się lubi" - sama prawda:)
    Słodkie zdjęcia:)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  57. Jeju to jest mega cudowne. Pięknie to napisałaś! Strasznie spodobał mi się twój blog serio chyba jeden z moich ulubionych od dzisiaj czytam już 10 post!

    OdpowiedzUsuń

Instagram