Listy do M 2

04:51



Raczej nie jest to recenzja filmu. Niektóre osoby po przeczytaniu mogą być rozczarowane, że zdradziłam parę szczegółów filmu. Z tego powodu też jeśli ktoś nie lubi jak ktoś coś mu trochę o filmie opowie, to radzę nie czytać aby się nie zawieść i nie zepsuć sobie filmu ;).

Wczoraj wybrałyśmy się z mamą i babcią do kina na drugą część komedii, która podbiła serca ogromnej ilości ludzi. Mianowicie są to Listy do M. Od razu po powrocie do domu z kina zaczęłam czytać recenzje filmu. Ku mojemu zdziwieniu znaczna większość z nich była bardziej na minus niż plus. Wiele ludzi narzekało na wręcz dramatyczny przebieg filmu oraz dodanie nowych historii, które nijak mają się z resztą.
Jakie jest moje zdanie? Całkowicie odmienne. Praktycznie wszystko pięknie ze sobą gra, a zrozumieć się da jeśli się tylko chce. Jedną z dodanych historii, gdzie bohaterką jest m.in. M.Kożuchowska, jest opowieść o biednej rodzinie z chorym synem jeżdżącym na wózku. Dowiedzieliśmy się o niej prawie przypadkiem kiedy to T.Karolak w postaci przebranego Mikołaja chciał pokazać synkowi jak wspina się po balkonach. Trafił do mieszkania gdzie znajdował się wyżej wspomniany chłopiec na wózku oraz jego młodszy brat Antoś, który osobiście spotkał się z "Mikołajem". Karolak obiecał mu pod choinkę 200 000zł i 2 bilety do Stanów w zamian za pożyczenie 30zł. I teraz dla niezrozumiałych osób, które oglądały film - jeszcze raz obejrzyjcie końcówkę i zastanówcie się nad tym nieco "głębiej". Może zrozumiecie po co jest ta (całkiem niepotrzebnie) dodana historia.
Momentem, który mnie bardzo rozczarował była choroba mamy Tosi. Na dokładkę zrezygnowała ona z leczenia i koniec końców - wiadome jest co stanie się potem. To naprawdę było przygnębiające, jednak finalnie skończyło się to (prawie) pięknie.
Coś co faktycznie było naprawdę niepotrzebne była historia Magdy i Redo, gdzie mężczyzna zerwał zaręczyny ze swoją narzeczoną właśnie dla Magdy.
Nad historią każdej z rodzin rozpisywać się nie będę żeby jeszcze bardziej nie zepsuć filmu osobom, które jeszcze go nie oglądały, a zamiar taki mają.
Dlaczego film bardziej pasuje do dramatu? Wspomniana wyżej umierająca matka, problemy rodzinne, niepełnosprawny chłopiec z próbą samobójczą i niespełniona miłość. Jednak wszystko kończy się dobrze i uśmiechnąć się można.
Mimo to wszystko były (nawet dużo) momenty, w których dosłownie cała sala kinowa się śmiała.
Moim zdaniem - zrozumieć się da, ale trzeba chcieć, a jeśli ktoś będzie się czepiał nawet najmniejszych szczegółów to wiadomo, że nic mu się nic nie spodoba.
Mi osobiście film się podobał. Prawie wszystko ze sobą współgrało i można naprawdę miło spędzić czas oglądając go.
Jeśli miałabym oceniać to punktowo wybrałabym 7,5/10

Zdjęcia pochodzą z planu filmu



A Wy byliście już w kinie na Listach lub macie zamiar się wybrać?
Jeśli tak to co myślicie o tym filmie?
Podobała Wam się 1 część?
 _________________

INSTAGRAM
FACEBOOK
TUMBLR
_________________

You Might Also Like

51 komentarze

  1. Właśnie wybieram się na "Listy do M 2", bo jedynka pobiła moje serce :)
    A dzięki twojej recenzji mamy jeszcze większą ochotę.
    Bardzo fajny post.
    Pozdrawiam.

    Hopefulness Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chciałam na to iść, ale nie miałam z kim :(

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post, chciałabym pójść na tę komedię do kina :). Sama jestem w trakcie pisania takiego postu, więc za jakiś czas zapraszam :D
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam wczoraj na tym filmie z chłopakiem i miałam nadzieję, że będzie bardziej zbliżony do jedynki, trochę mnie rozczarował, bo liczyłam na komedię romantyczną, a nie na dramat. Mimo wszystko bardzo dobry film i myślę, że powinno się propagować polskie filmy, bo są świetne :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Post super! Musze w końcu to zobaczyć :P
    wspólna obserwacja? daj znać u mnie!
    http://ovixx93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja byłam na "Listach do M2" w piątek. Bardzo mi się podobał. Wątek Tosi podobał mi się najbardziej.
    http://luulublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się wybrać na ten film, zaciekawiłaś mnie!
    Dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę na to iść ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ZAPRASZAM SERDECZNIE https://czary999mary.cupsell.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie ogladalam pierwszej ani drugiej cz, musze sie kiedys zabrac!
    icemaidenx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie mam zamiar sie wybrać do kina na listy!:)
    Super blog!:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie widziałam tego filmu, ale na pewno gdy będzie dostępny w internecie to go obejrzę. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś polskie filmy nie zabardzo lubie sama nwm czemu
    Ale ogólnie fajny blog i oby tak dalej ;D
    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. już mam zarezerwowane bilety ;)
    http://nataliakraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nominowałam cię do LBA. Daj znać u mnie w komentarzu, czy przyjmujesz nominacje. :)
    http://luulublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie byłam, ale mam zamiar iść :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha, też o tym pisaliśmy. Bardzo dobry film, nie żałuje wydanych pieniędzy i zgadzam się z Twoją opinią :D /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. 1 część była genialna, więc mam nadzieję, że 2 też mnie zaskoczy ;) Wybieram się na początku grudnia.

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Oglądała 1 część i chętnie obejrze 2 częśc :)'

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. nie oglądałam wgl żadnej części, ale chyba się skuszę :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja oglądałam pierwszą część bardzo mi się spodobała. Prawdopodobnie na Mikołajki jedziemy do kina, więc wezmę ten film pod uwagę ;)
    Pozdrawiam
    differentdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Co roku oglądam pierwszą część i nie mogę się doczekać jak pójdę do kina właśnie na tą drugą część!
    Może wspólna obserwacja? :)
    http://www.olkiks.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Ajj, byłam w kinie! Świetny film! :D
    Jednak pierwsza część według mnie była lepsza :)

    Pozdrawiam,
    http://peeegi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie widziałam tego filmu :/
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Looks like a great holiday movie this Christmas!
    And the costumes are nice ;)

    besos,
    M
    The Flower Duet

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę obejrzeć! Świetny post i bardzo ładny blog <3
    Zapraszam na bloga którego prowadzę z siostrą, jeśli ci się spodoba zaobserwuj a my napewno sie odwdzięczymy :)
    mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. dla mnie własnie ta sytuacja z Redo była bez sensu. Miał piekna narzeczona, która o niego dbała i nie była taką typową złą babą a ten po jednym dniu zrywa zareczyny (w Wigilie!) bez wyjasnien i leci szukac ukochanej. Troche nierealistyczne, bylo mi szkoda porzuconej dziewczyny.
    W ogole smutna czesc, o wiele bardziej niz 1, ale i tak bardzo mi sie podobala :)/Karolina

    http://ann-aspiration.blogspot.com/2015/11/003-te-czy-cha_21.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie oglądałam ani pierwszej części, ani drugiej części :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ja dopiero co obejrzałam w domu 1 częśc, ale bardzo mi się podobało :P
    Blog♥klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Widziałam część pierwszą i szczerze jakoś bardzo do gustu mi nie przypadła. Na drugiej części nie byłam, ale wydaje się być obiecująca. :)

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wiem czemu ale jakoś mnie nie ciągło nigdy do oglądania tego filmu ale chyba obejrzę :))
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Również niedawno miałam przyjemność by obejrzeć " Listy do M 2".
    Na końcu filmu tak się wzruszyłam, że płakałam jak małe dziecko :(
    Zapraszam do mnie- bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń
  34. Podobała mi się pierwsza część i zamierzam pójść na drugą :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. obie części są super :)
    thisismyworld425.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja na tym filmie byłam ostatnio z moją klasą. Bardzo mi się spodobał, chyba nawet bardziej od pierwszej części. Wprowadził mnie już w taki świąteczny klimat. :)
    Bardzo ładny wygląd bloga.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. nie widzialam 1 czesci i 2 pewnie tez nie zobacze :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  38. ja mam zamiar się wybrać, jestem ciekawa jak to tym razem im wyszło:)
    sliczny blog, fajnie piszesz<3
    buzi,
    lovletix-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Listy do M to mój ulubiony świąteczny film. Byłam wczoraj w kinie na 2-ce i jestem bardzo zachwycona. Świetna kontynuacja pierwszej części-temu kto nie był, a spodobała mu się pierwsza część gorąco polecam!

    Buziaki!
    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  40. Byłam i mega mi się podobał (:
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam pierwszą część, koniecznie muszę zobaczyć durga! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  42. Pierwsza część bardzo mi się podobała, a na drugą idę do kina z klasą ;)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Super blog :) Pozdrawiam :)

    http://anikaa22.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  44. Moim zdwniem, film mimo wszystko okazał się piękny i zabawny. Bardzo mi się podobał, mimo że miał jakiś wątek dramatu...

    Zapraszam na smallerdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Jadę na ten film w ten piątek :D
    marmurka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Właśnie mam zamiar się wybrać na ten film, bo pierwsza część bardzo mi się spodobała
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Instagram