#LBA

03:02

Cześć kochani! Ostatnio co raz częściej pojawiają się na blogach posty #LBA. Ja zostałam nominowana 2 razy za co bardzo dziękuję. Ponieważ nie chciałam skreślać żadnej nominacji postanowiłam połączyć je ze sobą i zrobić jeden post.

Libster Blog Award to wyzwanie (?), które otrzymujemy za "dobrze wykonaną pracę". Daje ono szanse blogom z mniejszą popularnością na rozpowszechnienie się. Polega ono na odpowiedzeniu na 10 pytać od osoby, która nas nominowała i wyzwaniu kolejnych 10 osób (trzeba je o tym poinformować) oraz zadaniu mu swoich 10 pytań.

Mnie nominowała Gabrysia z bloga Alll me oraz Lusia z Luulu blog. Bardzo Wam dziewczyny dziękuję :)

Pytania od Gabrysi:
1.Ulubiony blog?
Szczerze to nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie. Jest wiele blogów, które mnie pod pewnym względem inspirują. Nie mam takiego jednego ulubionego.

2.Na co zwracasz szczególną uwagę na innych blogach?
Wiadomo, że pierwszą rzeczą, która rzuca się w oczy jest wygląd. Nie ma on jednak dla mnie znaczenia jeśli post jest wykonany starannie i czytelnie. Ważna jest też dla mnie systematyczność.

3.Dlaczego prowadzisz bloga? Kto lub co Cię zainspirowało?
Tak naprawdę do blogi prowadzę od "maluszka". Jednak za czasów podstawówki to były blogi o koniach itd. Po prostu to lubię ;)

4.Jaką muzykę polecasz?
Koniecznie posłuchajcie najnowszą płytę Justina - Purpose. Jest cudowna!

5.Ulubiony przedmiot w szkole?
Chyba WOS i WF. 

6.Jakie są Twoje plany na przyszłość?
Po liceum mam zamiar pójść do Wyższej Szkoły Policji, a następne planuję zrobić kurs podyplomowy w kierunku negocjatora sytuacji kryzysowych.

7.Jakie wartości są dla Ciebie ważne?
Bardzo ważna jest dla mnie umiejętność okazania skruchy i przyznania się do błędu. Niestety mało osób to potrafi.

8.Czy Twoi przyjaciele, rodzina wiedzą, że piszesz bloga?
Przyjaciele i rodzina tak.

9.Masz jakiś idoli?
Tak, jestem Belieber więc moim idolem jest Justin Bieber.

10.Ile już prowadzisz bloga?
Ciężko mi jest to określić bo zaczęłam od nowa i usunęłam wszystkie poprzednie posty, jednak stosunkowo krótko. Obecnie mój 1 post napisałam we wrześniu.

Pytania od Lusi:
1.Co Cię inspiruje do pisania bloga?
Jeśli chodzi o posty to sama nie wiem. Pomysły wpadają mi do głowy dość niespodziewanie, potem je zapisuje w telefonie i przelewam tutaj ;p

2.Dlaczego założyłaś bloga?
Chciałam i mam. Po prostu to lubię i sprawia mi to przyjemność.

3.Co chciałabyś dostać na święta?
Między innymi IP 6s, bieliznę i ubrania CK, aparat lub bilet na koncert Justina. Jednak trzeba rozróżnić chciałabym od dostanę ;p

4.Gdzie najbardziej chciałabyś pojechać?
Chciałabym odwiedzić Hollywood i koniecznie Berlin.

5.Jaka jest rzecz, którą chcesz zrobić przed śmiercią?
Marzy mi się skok ze spadochronem.

6.Jaki jest Twój ulubiony świąteczny film?
Kevin jest tradycyjny, ale już nudny. Chyba nie umiałabym wybrać tego ulubionego.

7.Myślałaś kiedyś o założeniu kanału na Youtubie, jak tak to dlaczego chciałaś to zrobić?
Myślałam nad tym i chciałabym to zrobić, ale nie mam wystarczająco dobrego aparatu, a przynajmniej tak mi się wydaje. Poza tym obawiam się, że nie miałabym na to czasu.

8.Jakie jest Twoje największe marzenie?
Od dosłownie niemowlaka marzę o własnym koniu. Z tym się urodziłam i nigdy nie przestanę ;p

9.Co robisz żeby zmotywować się do nauki?
Jest to dla mnie ciężkie. Najtrudniejsze jest zabranie się za to, a potem idzie gładko. Lubię dostawać dobre oceny i w sumie tylko to mnie motywuje. No i chłopak, który się dobrze uczy.

10.Co Ci pomaga w organizacji czasu?
Kalendarz! Zginęłabym bez niego.

Pytania ode mnie:
1.Ile czasu tygodniowo poświęcasz na bloga, nie przeszkadza Ci on w nauce?
2.Jaki jest ideał Twojego chłopaka/dziewczyny?
3.Gdybyś miała do wyboru zjeść w Wigilię tylko jedną potrawę to jaką byś wybrała?
4.Oglądasz seriale? Jeśli tak to jaki jest Twój ulubiony?
5.Kim chciałabyś zostać w przyszłości i jak do tego dążysz?
6.Czy zwracasz dużą uwagę na wygląd na czyichś blogach?
7.Jaka jest Twoja ulubiona część garderoby?
8.Lubisz zwierzęta? Jeśli tak to jakie jest Twoje ulubione zwierze?
9.Masz już plany na ferie zimowe, jeśli tak to jakie?
10.Jak długo zamierzasz prowadzić bloga?

Blogi, które nominowałam:
1.Julka i Angelika z bloga BeautyFriendss
2.Ala z bloga Ala Roczniak
3.Dominika z bloga DBlazkowska
4.Zuzia z bloga Kokosowa
5.Natalia z bloga Człowiek Żelazko
6.Ewelina z bloga Bruise
7.Magda z bloga Chanelier
8.Julia z bloga Modowe Love by Juliet
9.Zosia z bloga Zovvka
10.Mateusz z bloga Babybudha

To by było na tyle. Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was tym długim postem.
Na za tydzień szykuję coś specjalnego, aż sama nie mogę się doczekać!

Edit: co myślicie o nowym wyglądzie? 


Photobucket Photobucket,Photobucket

You Might Also Like

43 komentarze

  1. Bardzo ciekawe odpowiedzi :*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie czytało się te odpowiedzi. :)

    inaczej-dree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne odpowiedzi :) Miło że mnie nominujesz :) Oczywiście odpowiem na pytania :)

    http://modowelovebyjuliet.blogspot.com/2015/11/swiateczny-nastroj.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się czytało notkę, pozdrawiam! :)

    http://scruffybun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) Fajnie się czytało :)
    Jeśli chodzi o wygląd bloga to w porządku., ja sama nie przepadam za takim tłem, ale każdy lubi co innego :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez bardzo lubię nową płytę Justina :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie widziałam twojego wcześniejszego szablonu, ale ten mi się jak najbardziej podoba. Ta zabawa to bardzo fajny pomysł na posta i mam nadzieję, że mnie też kiedyś ktoś nominuje :D

    Pozdrawiam KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. post super! Fajny zimowy wygląd bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląd świetny, akurat taki zimowy ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze świetny post. :D
    Pozdrawiam i Zapraszam. :)
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopiero cię znalazłam, masz wspaniałego bloga. Obserwuję. Liczę, że mój blog też ci się spodoba. :D
    Zapraszam do mnie! :)
    http://canevautrien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi również pomysły na posty przychodzą dosyć niespodziewanie :D Kalendarz to podstawa mojej organizacji.

    Natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam to samo zdanie to ty o blogach :)
    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też nie wiem co bym zrobiła bez kalendarza ;)
    Masz ślicznego bloga, zaobserwowałam! :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super odpowiedzi, a wygląd bloga bardzo mi się podoba.
    Prosto, dziewczęco, przejrzyście. :)

    zapraszam do mnie :) CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne odpowiedzi na pytania ;) Też prowadzę blogi od "maluszka" :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Post jest świetny :D
    Pozdrawiam i Zapraszam. :)
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w swoich nominacjach miałam 11 pytań ._.
    Ale i tak fajny pościk :D
    marmurka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję nominacji. :D Fajne pytania i odpowiedzi. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję nominacji, ciekawe odpowiedzi :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne odpowiedzi ;) Hollywood <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne odpowiedzi ;) a co do wyglądu bloga, to bardzo mi się podoba, taki zimowy, świąteczny ♥ zapraszam do mnie!
    modowydesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super odpowiedzi i pytania! Gratuluję odpowiedzi!

    Buziaki!
    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się Twój wygląd bloga,czuć na nim już święta :)
    Gratuluję nominacji do LBA <3

    milka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że chyba nie tylko mi się już znudził Kevin XD Piąteczka!
    Obserwujemy? :D
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie przepadam z WOS-em :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mi sie marzy iPhone 6s, ale ja sobie poczekam do czerwca aż mi się umowa skończy :D

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluję nominacji, ciekawe pytania
    i jeszcze lepsze odpowiedzi :)
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne odpowiedzi;)
    Bardzo fajny post !
    Pozdarwiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej! Z okazji mikołajek chciałabym zaprosić Cię serdecznie do udziału w konkursie, w którym do wygrania jest jedyny w swoim rodzaju plecak :) Konkurs trwa do niedzieli 6.12 do godziny 11:59, powodzenia! :)
    https://www.facebook.com/haveanicedayart/photos/a.408624665989338.1073741832.166890636829410/463246343860503/?type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo kreatywne odpowiedzi, aż miło się czytało. ;)
    Obserwuję i pozdrawiam!
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny blog , czytam wszystkie posty ! :) http://moresik123.blogspot.com zapraszam nowy post !

    OdpowiedzUsuń
  33. super ten nowy wygląd, przejrzysty :)
    pozdrawiam, gabsstylee

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny design ! Świetnie prowadzisz tego blogga!
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię czytać takie lekkie szybkie tagi :)
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Baardzo podoba mi się wygląd twojego bloga :D Oczywiście odpowiedzi w tym poście też. Reszty jeszcze jakoś nie przeczytałam, ale postaram się :) Zapraszam róznież do mnie, julczim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. MERRY CHRISTMAS 2015

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram