Co mnie denerwuje w blogosferze?

02:52

"Najlepszy sposób na osiągnięcie sukcesu to postępować według rad, które dajemy innym"

Dziś chciałabym poruszyć temat tego co denerwuje mnie w blogosferze. Każdy z nas ma rzeczy, które drażnią go bardziej od innych, teraz ja opowiem o swoich.


Zdecydowanie mój numer jeden. Kiedy widzę takie komentarze to aż ściska mnie w środku. Co Wam to da? Jest taki cytat "Sukcesu nigdy nie osiągniesz słomianym zapałem". Myślę, że śmiało można to porównać do tego typu zdobywania "popularności". No bo po co komu obserwator, który nie czyta, nie komentuje i nie odwiedza Waszego bloga? Trzeba nauczyć się rozróżniać liczbę czytelników od obserwatorów.

Drugi typ komentarzy, który podnosi mi ciśnienie. Czyli słynne "Super post, zapraszam do mnie!". Czy Wy naprawdę nie zdajecie sobie sprawy z tego, że to widać?


To już ostatni typ komentarzy. Chodzi mi tu o komentowanie samych zdjęć. Widać po tym kto naprawdę przeczytał post. Jest to w sumie bardziej przykre niż denerwujące. Po po co się starać i pisać skoro i tak ludzie spojrzą na same zdjęcia? Nie ukrywam, są one ważne i "urozmaicają" post. Jednak jest to rzecz drugorzędna. Najważniejsza jest treść.

I tutaj dla wyjaśnienia - nie mam nic do współpracy. Jest ona dobrą nagrodą dla osób, które się starają i coś osiągnęły. Mam coś do osób, które mają więcej bannerów firm, z którymi współpracują niż postów. Szczerze? Blogosfera powinna być podzielona na dwie kategorie - pierwsza dla osób, którym zależy tylko i wyłącznie na korzyściach oraz druga dla osób, które piszą z pasji.


Jest to dość względne pojęcie. Można tutaj pomyśleć o podobnych postach na wielu blogach itd. Nie o to jednak mi chodzi. Kiedy mam chwilę wolnego czasu i przeglądam blogi innych blogerek co drugi szablon jest biały, a nagłówek to zwykły napis albo ten sam pobrany szablon. Dziewczyny! Czas ruszyć głową i wymyślić coś nowego. Rozumiem, że nie wszystkie potrafimy robić je same. Ja też byłam w tym zielona, ale wystarczy chwila pracy i można stworzyć coś niesamowitego. Zawsze możecie poprosić też inne osoby o pomoc.

Nie mogłoby ich tu zabraknąć. Krytyka jest dobra, ale uzasadniona. Wtedy uczymy się i możemy dany temat przemyśleć. Kiedy jednak komentarz wygląda mniej więcej tak "beznadziejny post, usuń bloga bo aż oczy bolą" to nie wiem czy mam się śmiać czy płakać. Co prawda ja na swoim blogu jeszcze nie gościłam takich śmiałków, ale nie raz widzę ich tych na nieco popularniejszych. Z czego to się bierze? Zazdrość. Hejterzy - popracujcie nad tym.

p.s będę się śmiała jeśli pod tym postem dostanę komentarze, które wymieniłam powyżej


A Was co najbardziej denerwuje w blogosferze?

 _________________

_________________

You Might Also Like

52 komentarze

  1. Świetnie to ujęłaś! Mnie właśnie najbardziej denerwują komentarze, kopiuj-wklej: "Super blog. Zapraszam do mnie.."
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia, zapraszam do mnie!
    .
    .
    .
    Dobra, teraz serio. Bardzo dobrze to ujelas :) co do tego szablonu, osobiście mi to nie przeszkadza, po prostu ładnie i estetycznie. Nie muszę nic mówić co do komentatorów, bo powiedzialas wszystko :) wolę mieć 4 prawdziwych obserwatorów niż 400, którzy są tylko liczba ;)
    Jestes śliczna, myślałam z początku ze to jakaś modelka z tumblr haha
    Buziaki i zapraszam do mnie - smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wszystko ujęłaś! Mnie chyba najbardziej denerwują komentarze na zasadzie kopiuj-wklej. Od razu widać kto faktycznie przeczytał posta. Świetne zdjęcia, jesteś przepiękna :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie w blogosferze osobiście denerwuje najbardziej brak jakiejkolwiek oryginalności. 3/4 blogów w sieci są opatrzone postami typu haul, tag, challenges, back to school oraz mix inspirations. Nie widzę w tych postach nic złego dopóki a) sam wyszukujesz sobie oryginalność tematu np. haul ubrań w kolorze czarnym (widziałaś gdzieś kiedyś taki, a nie te z serii haul zakupowy, świąteczny, wakacyjny, kosmetyczny) b) są pisane rzetelnie, bądź rzeczywiście coś wnoszą oprócz ceny z opakowania i firmy :)).

    Twój post ujął wszystkie mankamenty blogosfery w jedną kupkę. I bardzo dobrze :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://mademoiselleviki.blogspot.com/2015/10/strong-colour-of-lips.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrz napisałaś,jednak z jednym się nie zgodzę.
    Komentarz typu:,,Fajny post'' nie zawsze jest kopiuj-wklej.
    Ja pisze taki komentarz jak nie wiem co innego napisać,a najczęściej jestem właśnie posądzana o kopiuj-wklej ;(Tzreba doceniać każdy komentarz,a nie z góry zakładać że ta osoba ma nas w nosie.
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dobry cytat, tak sa rzeczy które są denerwujące, mnie najbardziej denerwuje jak ktoś pisze w komentarzu w sposób negatywny i w dodatku z anonima.
    Bardzo pozdrawiam widzę że bardzo ciekawy blog chętnie będę zaglądać w wolnym czasie, mam nadzieję że ciebie też coś zainteresuje : http://rebelownlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z każdym z tych podpunktów zgadzam się w 100%! Od razu można się poznać na kimś kto poświęcił choć 2 min na przeczytanie choćby kilku zdań z postu, a nie że sugeruje się tylko tytułem i wielce napisze komentarz typu "Ślicznie wyglądasz", "Super zdjęcia" a na koniec walnie, no to dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż :| Jest jeszcze jedna rzecz która irytuje mnie jak nigdy i widzę, że Ciebie też. Ale najbardziej to wkurza mnie, że ktoś nie daje konstruktywnej krytyki tylko daje same "słodziutkie" komentarze, żeby się przymilić. Nie na tym świat polega, żeby się rozwijać trzeba dostać komentarz który zmotywuje do poprawy ;) Więc zawsze się cieszę, gdy dostanę naprawdę szczery komentarz i który ma więcej niż jedno lub dwa zdania :D Świetny post! I daje do myślenia! Piona za to! :D Pozdrowionka :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez nie lubie takich bezsensownych komentarzy... od razu widac czy ktos zwraca uwage o czym w ogole piszemy na blogu czy nie.. jezeli ktos juz pisze - slicznie wygladasz - to niech napisze co we mnie tak slicznie wyglada - ubranie, usmiech czy cokolwiek :)) pelne zdania i rozwiniete wypowiedzi! :P

    Pozdrawiam, Ania :)
    Zapraszam na "pamiętnik" z Toronto - http://pandaoverseas.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie się to czyta! W wielu miejscach przytakiwałam monitorowi oddając się lekturze :) Jak dla mnie "obs za obs" i spamowanie o klikanie to tu to tam wygrywają...

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja lista jest dokładnie taka sama :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. dokładnie to samo, współprace są fajne, o ile nie jest na nich cały blog oparty :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post i super blog ;) Uważam tak samo ;)
    http://m-grabowska.blogspot.com/
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczególnie denerwują mnie dwa pierwsze punkty, obs za obs i kopiowanie... takich postów staram się nawet nie publikować na moim blogu i nigdy nie stosować tej "reguły"
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej denerwuje mnie własnie spam czyli coś typu :super post zapraszam do mnie". Niektorzy czytaja a niektorzy wcale. Denerwuje mnie tez żebranie czyli "poklikasz w linki ktore są w moim poscie?" Nosz kurcze bede chciala to poklikam. Dobry post :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Denerwuje mnie nieestetyczny wygląd bloga. Czytam takiego kogoś, kto pisze sensownie, a niestety wygląd odpycha. Przez co nie odwiedzam ponownie tego bloga :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze denerwują mnie wszystko to, co wymieniłaś, ale też jak ktoś założył bloga, którego zupełnie nie potrafi prowadzić i nawet nie potrafi zadbać o wygląd... Albo jeszcze 'obserwuję, czekam na rewanż' no to w sumie takie obs za obs...

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia! *.* Mnie również denerwują komentarze typu "kopiuj-wklej" nie toleruję czegoś takiego. To denerwuje mnie najbardziej. Jeśli jednak chodzi o temat zdjęć, to oczywiście jest to denerwujące jeśli włożymy pracę w pisanie posta, a zostaną ocenione tylko zdjęcia, ale warto pamiętać, że większość osób to wzrokowce i większą uwagę przykuwają zdjęcia, jednak to trochę chamskie nie zwracać uwagi na treść :/
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. W sumie to chyba nic innego mnie nie denerwuje, czynniki wymienione przez Ciebie są naprawdę wkurzające. Oprócz tego, denerwują mnie osoby, które nabijają się z tego, że piszę bloga. Nie wiem co w tym śmiesznego, że prowadzę pewnego rodzaju pamiętnik w internecie, robiąc to, staram się ze wszystkich sił, a jeśli komuś coś nie pasuje to wchodzić nie powinien i tyle.
    Bardzo ładne zdjęcia :) Szczególnie podoba mi się ostatnie *.* Jesteś fotogeniczna :3
    Pozdrawiam Julka♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz rację. Mega to ujęłaś! Super blog!

    Wspolna obserwacja?
    daj znać u mnie. ovixx93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekałam na taki komentarz hahahhahaha. Widać jak uważnie przeczytałaś post. Czy Ty w ogóle zobaczyłaś chociaż jego tematykę?

      Usuń
  20. trzy ostatnie zdjęcia bardzo magiczne..:)
    podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba ujęłaś w tym poście wszystko co mnie irytuję w blogosferze. Szczególnie mnie wkurza brak oryginalności. Kiedy czytam po raz setny o tym, że jest jesień ( tak jakbym nie miała okna ) to mnie szlag trafia i mam ochotę wyrzucic laptopa przez okno. Jesienne inspiracje, zdjęcia liści, opisy pogody. Wszędzie to samo. Oryginalnośc jest bardzo rzadko spotykana. Prawie wszystkie blogerki są takie same, mają te same pasje i takie same posty.
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bloga mam krotko wiec jeszcze nic nie zdazylo mnie jakos mega wkurzyc;d po za komentarzem ktory widzialam wszedzie i pojawil sie tez u mnie;d a co najlepsze wgl nie pasowal do mojego postu ;d mysle sb wtf?;d ale ok ;d co do czytania tekstow niektore sa tak dlugie ze zwyczajnie sie nie chce ;d u Cb fajnie zwiezle i na temat, a zdjecia serio mi sie podobają ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo modrą spostrzeżenia, choć niestety taka prawda , że dużo ludzi traktuje bloga jako biznes.

    OdpowiedzUsuń
  24. Najgorsze komentarze to wcale nie krytyka, a spam. Dużo bardziej wolę komentarz, że to jest złe, to popraw, niż świetne zdjęcia mój blog . Co do obs za obs są po prostu bezsensu :< Polecam ci usunąć obramowanie zdjęć :) Pozdrawiam!

    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  25. Great post loving your blog.
    My blog: RumelaTheShopaholic
    YouTube Channel : Latest video

    OdpowiedzUsuń
  26. Naprawdę nie ma nic gorszego niż wklejane komentarze. Wryyy
    Blogi powinny być rozrywką i pasją a nie zbiorem współprac :)
    MÓ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. heh mnie denerwuje prawie wszystko to co wymieniłaś zwłaszcza obs za obs :) czy fajny blog zapraszam do mnie! :)
    prześliczne jest to ostanie zdjęcie :) mega urocze i słodkie :) aż zatrzymałam sie na nim na dłużej :P
    http://arienns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie denerwują dokładnie te same rzeczy.
    Bardzo ładne zdjęcia|!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. większość mnie denerwuje, ale chyba najbardziej to kopiuj -wklej, zero jakiejkolwiek kreatywności !!!! :)
    fajnie opisałaś, a ostatnie zdjęcie urocze!

    twoimioczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Też mnie denerwuje takie kopiowanie komentarzy lub pisanie jednego słowa a reszta to swoje linki.. ://
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak, są tacy ludzie, którzy chcą mieć dużą liczbę obserwatorów. Pewnie jest im to potrzebne do współpracy, bo w sumie, dla tego typu sklepów tylko to się liczy :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdecydowanie osb za obs jest niesamowicie denerwujące jak i wish listy w każdym poście. Cudowne zdjęcia.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgadzam się z tobą w 100%.
    Co drugi blog wygląda tak samo. Jeszcze strasznie nienawidzę kopiowania treści z innych blogów. O zgrozo.
    klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Co do obs/obs to sie zdecydowanie zgadzam i do komentowania samych postów również. Nieco inne zdanie mam co do wyglądu bloga, biały rzeczywiscie ma większosć bloggerek, ale co jak co, prawda jest taka, że na takim tle tekst jest po prostu przejrzysty :))))
    Pozdrawiam :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. jakos trzeba zacząc dlatego jest kom za kom, obs za obs :)!

    OdpowiedzUsuń
  36. Również nienawidzę komentarzy typu "fajny post" czy "super zdjęcia". Rozumiem że można to także ująć w komentarzu, ale żeby było też coś poza tym. Nie podoba mi się także to z obserwacjami. Ja osobiście staram się śledzić i komentować wszystkie blogi, które obserwuję, ale niestety większość pisząc ' obs za obs ' robi to właśnie tylko dlatego, by nabić obserwatorów, a nie ma nawet zamiaru odwiedzić danego bloga ponownie.
    Pozdrawiam ^^ http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja rozumiem osoby ,które zachęcają do zaglądania na swoje blogi ,pod warunkiem, że przeczytają tego posta,bo może jednak osoba się zainteresuje? Ale "super zdjęcie, zapraszam" to na prawdę irytujące ...
    Pamiętam jak kilka lat temu zaczęłam blogowanie, dostałam komentarz od niejakiej "Evelyn Nurth " ,która zaprosiła mnie jedynie do wejścia na swojego bloga o muzyce. Nie powiem zdenerwowało mnie to ,ale z ciekawości weszłam...Po dłuższym czasie ta dziewczyna została znana i ty chyba też ją kojarzysz - był to komentarz od Eweliny Lisowskiej :) Miłe uczucie patrząc na to dzisiaj .
    Dlatego ja również chcę zaprosić Ciebie i innych do wejścia na mojego bloga, również jest tam wiele o muzyce :)
    Pozdrawiam , mam nadzieję,że dzięki temu postowi blogosfera zacznie się zmieniać :)
    http://kikawww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. A mnie w brzuchu ścisnęło jak zobaczyłam, że jesteś z rocznika 1999 haha, wyglądasz na dużo starszą :)
    Co do posta to rzeczywiście bardzo denerwujące kiedy ktoś wchodzi na bloga, aby tylko i wyłącznie się zareklamować. Przykre jest to, że połowa, jak nie większość komentarzy zawiera właśnie taką treść.
    Obserwuję :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnie też denerwują te wszystkie rzeczy! :/
    I nie chcę być chamska dla tych osób, aczkolwiek...eh..szkoda gadać ;p
    marmurka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Wiesz co?Teraz tak sobie jeszcze dodatkowo przeglądnęłam komentarze i kurcze mimo to i tak dostałaś tego typu komentarz :D

    Pojawił się nowy post na Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudne zdjęcia, to ostatnie jest przesłodziutkie i aż mi się gęba uśmiechnęła. Jeśli zaś chodzi o treść postu to zgadzam się 100% co do współprac, bardzo mnie też denerwuje to, że więcej ludzi niestety wchodzi na blogi, na których są same reklamy, a nie na blogi, które ludzie prowadzą z pasją :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. myślałam, że tylko mnie to wszystko denerwuje

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ktoś w końcu powinien o tym napisać, a taką osobą jesteś ty za co ci dziękuję. Nienawidzę takich komentarzy typu obs za obs, czy super post zapraszam do mnie... co do współpracy się nie zgadzam, a tak to racja ☺
    healthybeautylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  44. Mnie też irytują w blogosferze podobne rzeczy, a szczęgólnie takie komentarze typu 'super blog, zapraszam do mnie'. Po prostu żenada. To chyba lepiej już w ogóle nie komentować...

    www.HELLO-WONDERFUL.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  45. Mnie najbardziej takie durne współprace i reklamowanie na siłę rzeczy, tylko dlatego, że za darmo. Porażka:D
    jesteś mega fotogeniczna! <3
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Mnie też bardzo irytują takie rzeczy! :/ Dobrze to ujęłaś. Jeśli chodzi o szablon, mnie takie nie przeszkadzają są po prostu ładnie i estetycznie. Moim zdaniem, chyba nie ma nic gorszego niż wklejane komentarze.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - Lu Style Blog ♥ kilk

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgadzam się z Toba w większości kwestii, jednak jak dla mnie szablon i zdjęcia to sprawa indywidualna. Ten prosty i biały jest dla mnie najbardziej czytelny, lepiej eksponuje zdjęcia, bo to one stanowią główny punkt zaczepienia. Kopiowane komentarze to żenada i brak szacunku dla osoby, którą te robotki odwiedzają.

    OdpowiedzUsuń
  48. zgadzam sie jaknajbardziej z podziałem blogosfery na ludzi robiących to z pasji i na ludzi żyjących tylko na współpracy i milionach banerów różnych sklepów ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zdecydowanie sie zgadzam ze wszystkim. Zwłaszcza te współprace. Ktoś wejdzie na bloga zobaczy u kogoś że dostał jakiś produkt w ramach współpracy i sam zaklada bloga bo 'to sie opłaca'. Żałosne. Zwlaszcza, ze takie blogi i tak sie nie utrzymują zbyt dlugo.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zdecydowanie sie zgadzam ze wszystkim. Zwłaszcza te współprace. Ktoś wejdzie na bloga zobaczy u kogoś że dostał jakiś produkt w ramach współpracy i sam zaklada bloga bo 'to sie opłaca'. Żałosne. Zwlaszcza, ze takie blogi i tak sie nie utrzymują zbyt dlugo.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. dokładnie! te wszystkie sposoby na zdobycie popularności są więcej niż żałosne. Tacy blogerzy, którym zależy tylko na korzyściach z bloga nie powinni w ogóle ich zakładać. Jestem początkującą blogerką, ale bardzo dużo czasu spędzam czytając posty i powiem szczerze, że bardzo śmieszą mnie komentarze "obs za obs, jak tak napisz na moim blogu. mój blog - klik...." ciekawe jest to, że ludzie chyba nie mają wzroku i nie widzą tego, jakie to jest żenujące.
    jeśli będziesz miała chwilkę zerknij na mojego bloga, dopiero się uczę i szukam osób które udzielą mi paru porad - http://headindreams.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń

Instagram