Top 10 songs

12:13

Hej wszystkim. Miałam w zamiarach napisać dziś coś dłuższego, jednak nie wyobrażałam sobie posta bez zdjęć. Wyjechałam na weekend i nie miałam czasu zabrać się za przeglądaniu płytki ze zdjęciami, którą dostałam od fotografa. Obiecuję jednak, że w następnym poście trochę się rozpiszę. Tym czasem zapraszam Was do mojego świata muzyki, czyli 10 moich ulubionych piosenek, których ostatnio słucham cały czas. 













A na chwile obecną, jakie są Wasze ulubione piosenki?

_________________

_________________

You Might Also Like

45 komentarze

  1. Świetna jest nowa piosenka Justina! :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne Top10 :D mi najbardziej z tego wszystkiego podoba się Selena ;)

    NOWY POSCIK! ZAPRASZAM!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety słucham innych kawałków, ale mam nadzieję, że w moich postach muzycznych znajdziesz coś dla siebie. ;)
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. znam i też lubię ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. z wymienionych przez Ciebie piosenek najbardziej urzekła mnie Adele <3

    Obserwuję i pozdrawiam ;)

    http://freedomysoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie piosenki od 1 do 6 są w moich fav! ♥

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super piosenki . Też wielu z nich aktualnie słucham ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę zabrać się za robienia listy muzycznej, bo to co mam na karcie już daawno mi się nie podoba, te piosenki napewno tam się pojawią.

    Będzie miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)
    Jeśli blog Ci się spodoba - zaobserwuj
    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie mistrzem jest Ed <3

    szzandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello !
    Welcome. The "Directory Blogspot" it is not a spam, it's not a robot, it is a site like yours done by a person like you.
    The goal is to promote your blog in the world!
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "international directory blogspot"
    The "directory" is 27 million visits, 198 countries of the world! and more than 19,000 blogs.
    In comments, please your URL. site name. and your Country
    Activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    come to add you to my followers by clicking on ''join this site''
    We hope that you will know our site with your friends.
    Thank you for your understanding
    I wish you an excellent day
    sincerely
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Thank you to follow my blog - it is greatly appreciated! O)
    We follow your blog, please follow us in return!

    OdpowiedzUsuń
  11. dużo Biebera widzę :) ja aktualnie lubuję się w starych piosenkach :) nawet teraz słucham Cher - If I could turn back time :)

    www.ronniex333.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mam całkiem inny gust, ale spoko piosenki wybrałaś :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. znam pare kawałkow, wpadajace w ucho :)/K

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja sb słucham co popadnie ;) ostatnio wracam do starych hitów ^^ fajnie sb powspominać :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słucham takiej muzyki. Jednak Adele uwielbiam <3
    Pozdrawiam!
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie kawałki których użyłaś kocham nad życie haha!
    http://nataliakraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. wow ! świetnie napisany blog, bardzo estetyczny do tego super zdjęcia ! oby tak dalej :)
    strasznie mi się tu spodobało , na pewno będę wpadać częściej :)

    zapraszam do mnie :) mój blog-klik
    obserwujemy? pisz na blogu !

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post!
    Moją ulubioną jest teraz: "Ain't Nobody" Felix Jaehn :))
    blogbeznazwypenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Też uwielbiam Same Old Love :)
    Po za tym kocham ,,Dollhouse'' Melanie Martinez :))

    http://birthoffashion883.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. No cóż każdy ma inny gust muzyczny a jak wiadomo o gustach się nie dyskutuje.
    Ja osobiście wolę nieco ostrzejsze brzmienia.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. What do you mean jest świetne :D
    Gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Żadnej z tych piosenek nie słuchałam prócz Adele ,,Hello'', która ukradła moje serce. Świetna piosenka! :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny post, uwielbiam te nowe piosenki Seleny :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam tą nową piosenkę adele :) Co powiesz na wspólną obserwacje, daj znać ? :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mój gust, jednak szanuje:) Moją aktualnie ulubioną piosenką jest "Hotline Bling" Drake'a:)
    Zapraszam do mnie i do klikania w linki Romwe! :) *TUTAJ*

    OdpowiedzUsuń
  26. Te same piosenki kocham <3. Masz ślicznego bloga, obserwuje!
    Zapraszam:
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja kocham piosenkę Seleny Gomez ;)
    Poklikałabyś u mnie w linki w najnowszym poście? Byłabym bardzo wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne piosenki, choć za Bieberem za bardzo nie przepadam. :)
    Śliczny design.
    Pozdrawiam.

    Hopefulness Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Super piosenki! U mnie ulubiona to Perfect - 1D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny post!:)
    zapraszam do mnie http://wiktoriaada.blogspot.com/
    + obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  31. Mamy podobny gust ;) Ja jeszcze słucham 1D i LM :)
    Zapraszam do mnie :) http://artisanima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Sorry! Świetna piosenka! :D
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  34. Super piosenki! ♥muzyka♥

    Zapraszam do mnie:)
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne piosenki!

    ZAPRASZAM NA KONKURS, DO WYGRANIA 120$ NA ZAKUPY!
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  36. Ed Sheeran rządzi też go uwielbiam Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog!).
    Napisz jak kliknęłaś w te banner w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------
    Dzięki!! ¦

    OdpowiedzUsuń

Instagram