Bourjois 123 krem CC

08:59

Dziękuję za tyle pozytywnych komentarzy pod poprzednim postem!

Bourjois 123 krem CC


Dziś postanowiłam zaryzykować i wyjść na bloga z czymś czego nie robiłam tu jeszcze nigdy (nawet przed usunięciem postów). Mianowicie jest to recenzja danego produktu.

W ostatnim czasie na promocji w Superpharmie (w Rossmanie również jest na niego promocja) kupiłam powyższy podkład. Jego kupno planowałam już dłuższy czas, tym bardziej, że cieszy się naprawdę dobrą opinią.
Co obiecuje nam producent? "Korygowanie kolorytu cery jak podkład: dzięki 3 kolorowym pigmentom eliminującym niedoskonałości cery (brzoskwiniowe - przeciw oznakom zmęczenia, zielone - przeciw zaczerwienieniom, białe - przeciw przebarwieniom). +działanie pielęgnacyjne kremu (nawilżenie 24h, filtr SPV 15). Efekt - rozświetlona i ujednolicona cera."
Co mogę powiedzieć na pewno, efekt jest taki jak zapewnia nas producent. Skóra po nałożeniu delikatnie się błyszczy dając nam naturalny wygląd. Podkład podchodzi w odcienie żółci co mnie bardzo cieszy, ponieważ są to właśnie moje kolory. Zlewa się bardzo ładnie z naszym naturalnym odcieniem cery, nie trzeba nawet wyjeżdżać podkładem na szyję. Ma dość fajne krycie jeśli chodzi o drobne wypryski, jednak nie można tutaj narzekać bo nie to jest celem podkładu, a wyrównanie kolorytu cery i w tym sprawdza się bezbłędnie. Bardzo na plus jest nawilżanie skóry. Nakładając go na buzie mam uczucie jakbym nakładała krem. 
Minusem jest cena - bez promocji kosztuje on w okolicy 50zł.
Ogólna ocena: 9,5/10
Może i jestem skąpa, ale podkład na 10 musiałby być idealny. Powyższy krem CC spełnia moje wszelkie oczekiwania i jak na razie jest moim najlepszym podkładem. Jednak 0.5pkt odjęłam mu za cenę. Jestem pewna, że zagości na długo w mojej kosmetyczce.

Po lewo: skóra naturalna po prawo: po nałożeniu kremu CC 


A Wy miałyście styczność z tym podkładem?
 Jeśli tak jak go oceniacie? Jeśli nie, to jaki jest Wasz ulubiony?
Co myślicie o tego typu postach?

EDIT: KOCHANI BARDZO PROSZĘ O POLUBIENIE (i w miarę możliwości udostępnienie) ZDJĘCIA W LINKU PONIŻEJ. Razem z Dominikiem bierzemy udział w konkursie, gdzie do wygrania jest sesja zdjęciowa.
_________________


_________________




You Might Also Like

52 komentarze

  1. wlasnie widzialam, ale cena mnie przerazila. ja ograniczam sie do zwyklych kremow bb np garniera za 15 zl w biedronce :D
    olabrzeska.pl ♥ klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do podkładów Garniera chyba nigdy się nie przekonam, nawet te najjaśniejsze są dla mnie za ciemne ;)

      Usuń
  2. Ja używam kremu bb :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tym kremie BB :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post!
    Dobrej nocy!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam produktów z BB, ale chyba spróbuje :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :D
    jeśli się zgadzasz - zacznij i daj znać u mnie, a na pewno zrobię to samo :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam krem BB z Under Twenty :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie testowałam jeszcze tego podkładu, ale widzę po zdjęciu, że fajnie kryje, więc chyba warto sprawdzić :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałam nam kupnem tego produktu i chyba sie skusze :))

    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie się prezentuje :)
    Dobrej Nocy!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o nim, ale niestety nie miałam jeszcze okazji go wypróbować.
    Jednak widzę, że prezentuje się super

    OdpowiedzUsuń
  11. Post strasznie fajny, możesz pisać podobne, bo łatwo się czyta i jednocześnie można się dowiedzieć wad i zalet przeróżnych produktów. ;)
    http://world-by-ous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście nie przepadam za takimi kremami czy podkładami, stawiam na naturalne kremy i ewentualnie pudry sypkie :)
    Zapraszam
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wygląd bloga ;* a post super ;) oczywiście obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używam podkładów, jednak ten dobrze się prezentuje :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz słyszę o tym kremie, ale faktycznie wydaje się być idealny... Jednak cena, troszkę dużo i nie wiem czy potrafiłabym teraz wydać tyle pieniędzy na podkład. :)

    http://sercemwidziane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda fajnie i już wcześniej dużo o nim słyszałam, ale ja używam podkładów mocno kryjących i ten krem nie spełniłby zadania :(

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt jest fantastyczny! Może kiedyś skuszę się na ten krem cc :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po zdjęciach widać, że sprawdza się świetnie! Bardzo fajnie, że zdecydowałaś się go zrecenzować :) Od dawna szukam idealnego kremu CC i chyba znalazłam :D

    Bierzemy udział w konkursie. Pomożesz? :) IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam go nigdy ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. nigdy go nie używałyśmy, chętnie go wypróbujemy ;* pozdrawiamy i zapraszamy do obserwowania, będzie nam bardzo miło ;)
    dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używam kosmetyków do makijażu, jedynie tusz do rzęs, ale ten krem wygląda naprawdę fajnie
    Polubiłam zdjęcie na facebooku:)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w poście z must have na jesień? Byłabym bardzo wdzięczna:)
    Pozdrawiam
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używałam nigdy, ale prezentuje się nieźle

    HELLO QUANTI [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie miałam tego podkładu. Ogółem się jakoś nie maluję... :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post :)
    Zapraszam do mnie
    patuusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Od dawna zastanawiam się nad kupnem CC. Śliczne zdjęcie, polubiłam. :)

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny post :)
    Pozdrawiam :)
    daydream89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja, na zdjęciu przed i po widać, że jest świetny! Dzięki na notkę, bo muszę zainwestować w coś takiego, moja skóra jest w stanie tragicznym.
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  30. Efekt na zdjęciach faktycznie widac :D Jeśli go zauważę na pewno kupię :)
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ogromna różnica przed i po :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie używam podkładu zbyt często, jedyny mój to BB z Avonu i jeden podkład z Rimmel. Niestety wiele podkładów mnie uczula i muszę na to uważać, być może wypróbuję, ten twój ;)

    niutta.blogspot.com
    -Niuta.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nigdy nie miałam styczności z jakimkolwiek podkładem, ale w przyszłości się to zmieni haha :) W sumie dobrze zakrył niedoskonałości.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ciekawa odmiana ;] I powiem Ci, że efekty mocno widać o.O Czekam na więcej takich postów! ;]

    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie używam podkładów :) Jakoś wydaje mi się to po prostu zbędne. Ale efekt ładny :)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja uwielbiam podkład z rimmela!
    Buziaki, pozdrawiam!
    http://samcix.blogspot.com - zapraszam, już niedługo przekroczę ocean w poszukiwaniu siebie i zacznę przygodę życia w postaci USA :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja nie używam podkładów, dlatego nie mogę się wypowiedzieć na ich temat :)
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie używam podkładów bo moim zdaniem to zbędne.Używam tylko tuszu do żęs i czasami (tylko na jakieś ważne okazje) mocno czerwoną szminkę <3 Efekt podkładu zniewalający, nigdy nie napodkałam się na twojego loga ale teraz będę wpadać często :)
    Zapraszam na mojego bloga --> Klik

    OdpowiedzUsuń
  39. Wydaje się być ciekawy :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. niestety nie używałam nigdy żadnego produktu z bourjois :( a szkoda, bo wszyscy polecają produkty z tej firmy. może w najbliższej przyszłości w końcu się skuszę i coś kupię :D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z haulem kosmetycznym ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie miałam styczności z tym podkładem ale widzę że u Ciebie sprawuje się dobrze :D
    Może kiedyś kupię :)
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. PIękny blog! Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :))
    http://darkrainbow083.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń
  44. Chyba muszę go wypróbować!!!

    Zapraszam do siebie
    http://mikaart-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram