Jesienne inspiracje 2015

11:23

Na wstępie: to nie jest mój pierwszy post. Postanowiłam usunąć całą zawartość bloga gdyż nie składała się w logiczną jedność, był tu ogromny misz-masz oraz nie zadowalała mnie jego treść.

"To, co nas odróżnia od siebie, to częstotliwość zadawania pytań, na które nie ma gotowych odpowiedzi"

Usuwam całą zawartość tego postu już 3 raz i nie mam pojęcia jak ponownie zacząć. Przedstawianie siebie byłoby bezsensowne ponieważ wszystko to macie tutaj ------------------------->
Chciałabym więc zacząć od czegoś lekkiego. Od czegoś co nie wymaga ode mnie i od Was przesadnego myślenia i filozofowania. Nie chciałabym też nikogo tutaj zanudzić. Bo "pierwszy" post i od razu post wymagający głębszych przemyśleń? Nie, to by nie miało sensu i wiele osób od razu by zrezygnowało z dalszej lektury.
Dziś chciałabym się podzielić z Wami swoimi inspiracjami. Myślę, że pogodę mamy już typowo jesienną. Co prawda na tą kalendarzową jesień musimy jeszcze troszkę poczekać, ale może to i lepiej. Muszę przyznać, że osobiście wolę cieplejsze temperatury. Każda pora roku jednak ma swój urok, a dziś pokażę Wam to, co mi podoba się w jesieni.






A co Was inspiruje w deszczowe, zimne, jesienne wieczory?

_________________

INSTAGRAM
FACEBOOK

_________________

You Might Also Like

8 komentarze

  1. nie nawidze jesieni! :/
    powodzenia w blogowaniu ;)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jesień! Kocham kocyki i wszystkie herbatki! ;3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli jesień będzie taka jak na zdjęciach... Jestem zdecydowanie na tak! <3
    Nie lubię tych ponurych i deszczowym dni, w które trzeba siedzieć wiecznie w domu i na nic się nie ma ochoty :c Pozdrawiam i zapraszam! :* http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje, chociaż ja nie przepadam za jesienią :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, blog. Zachęca odrazu do czytania. Mój blog www.lasko-wska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proponuję nieco bardziej uważne czytanie ;)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Instagram